tänä kautena..heheeee!!! SaPKo suomisarjaan kevään päätteeksi...OUJEEEEEEEEEEEEE!!!
SavoRUILES kumman hiljainen
6
252
Vastaukset
- soikea ja
madonsyömä ja vanhoista luuduista maalarinteipillä kasattu pyöreähkö luutupallo lunksahtanut...
- Voi voi...
Tuota se teettää kun asuu äidin kanssa liian kauan. Onhan se varmaan ikävää kun naiset nauraa sulle päin naamaa. Et saa edes säälistä..eh eh tollo...
- ei naura
Voi voi... kirjoitti:
Tuota se teettää kun asuu äidin kanssa liian kauan. Onhan se varmaan ikävää kun naiset nauraa sulle päin naamaa. Et saa edes säälistä..eh eh tollo...
edes harakat, koska hashasi on harakkaakin hartaammat ja huutavat hupaisasti Heinolan huvikassaan
- Ehe ehe..
ei naura kirjoitti:
edes harakat, koska hashasi on harakkaakin hartaammat ja huutavat hupaisasti Heinolan huvikassaan
Tuota se teettää kun asuu jossain murjussa metsän keskellä.
Popsihan pillerisi, lättänaama.
- Nautin Rullen vitutuksesta..
Ai ai nyt Jussi vituttaa ja se on sulle luuseri ihan oikein! Et saa ees säälistä..se on pohjanoteeraus...elämäsi on turha! Kukas sun pyykkis ja ruokas tekee kun iäkäs äitisi poistuu keskuudestamme? Et ees akka ole saanu...voi he3lvetti mikä luuseri! HOH HOH!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009