Mikkelissä pelataan huomenna Mestiksen Jumbofinaali jossa kohtaavat lähes odotetusti aloittanut Jukurtit (4 pistettä) ja ennakko-odotuksiin nähden loistavasti aloittanut SaPkO (1, SIIS KOKONAINEN YKSI, piste). Niiden jotka haluavat katsoa jääkiekkoa kannattaa mennä sata kilometriä etelämpään, Kouvolaan. Sinne tulee Jääkiekkojoukkue Vaasasta.
Finaalia pukkaa
14
281
Vastaukset
Mikkelissä pelataan huomenna Mestistä jossa kohtaavat lähes odotetusti aloittanut Jukurtit (4 pistettä) ja ennakko-odotuksiin nähden epäonnisesti aloittanut SaPKo (1, SIIS VAIN YKSI, piste. TODELLA HUONO ON TUURI SaPKolla).
Niiden jotka haluavat katsoa homostelujääkiekkoa kannattaa mennä sata kilometriä etelämpään, Kouvolaan. Sinne tulee homostelujääkiekkojoukkue Vaasasta. Jopa vaasanmaila menee sinne esittelemään nahkahousukokoelmaansa.- Nimimerkki Epätietoinen
Käytäkkö sinä Savorules laventeliöljyä rypsiöljyn seassa? Ninkun aromia antamaan?
Nimimerkki Epätietoinen kirjoitti:
Käytäkkö sinä Savorules laventeliöljyä rypsiöljyn seassa? Ninkun aromia antamaan?
Litroittain sekoitan ja myyn kaikki Heinolaan ja Vaasaan.
Siinä syy miksi kummassakin kaupungissa asuu niin paljon tyhmiä ja kaljuja.- Nimimerkki Epätietoinen
SavoRULES kirjoitti:
Litroittain sekoitan ja myyn kaikki Heinolaan ja Vaasaan.
Siinä syy miksi kummassakin kaupungissa asuu niin paljon tyhmiä ja kaljuja.Ei kun minä tarkotin että kun sinä käytät rypsiöljyä liukasteena nin pistäkkö sinä laventeliöljyä sekaan? Ja jos pistät nin minkä verran?
- Ah ah ah ah...
Nimimerkki Epätietoinen kirjoitti:
Ei kun minä tarkotin että kun sinä käytät rypsiöljyä liukasteena nin pistäkkö sinä laventeliöljyä sekaan? Ja jos pistät nin minkä verran?
SavoRULES käy lampolassa panemassa suosikki lammastaan. Kait Rulle vetää raakana.
- taas viedään..
Olet todella nolo tapaus. Elät yksin kurjuudessasi loppuelämän...hah hah...äidin kanssa asuva peräkamarin poiiiika...oi oi...koskeeko onneton ja kädetön Jussiboy? Jätkä ei saa ees naista...vittu mikä luuseri! SaPKolla yksi piste???!!!! eheheheheheee...varma putoaja suomissarjaan..tervemenoa savon tolloin...!
- heti syntymän
Ah ah ah ah... kirjoitti:
SavoRULES käy lampolassa panemassa suosikki lammastaan. Kait Rulle vetää raakana.
jälkeen kuvun sisällä lamput pimeäksi ja tummat karvat päässä näytti lakupekan olevan aito isukki
- Samasta makuuasennosta
taas viedään.. kirjoitti:
Olet todella nolo tapaus. Elät yksin kurjuudessasi loppuelämän...hah hah...äidin kanssa asuva peräkamarin poiiiika...oi oi...koskeeko onneton ja kädetön Jussiboy? Jätkä ei saa ees naista...vittu mikä luuseri! SaPKolla yksi piste???!!!! eheheheheheee...varma putoaja suomissarjaan..tervemenoa savon tolloin...!
kun lasket lampaita, niin lasket allesi höyryävän läjän sekaan
- kaikille.
heti syntymän kirjoitti:
jälkeen kuvun sisällä lamput pimeäksi ja tummat karvat päässä näytti lakupekan olevan aito isukki
Jatka vain vollottamista Jussi.
- on..
Samasta makuuasennosta kirjoitti:
kun lasket lampaita, niin lasket allesi höyryävän läjän sekaan
todella syvä Rulle Rumilus.
- kuin Heinolan
kaikille. kirjoitti:
Jatka vain vollottamista Jussi.
mollamaija tyttönen SM-(esi)lii(g)na, jolla paha olla kun pullotutista loppui kuuma kaakao ja nyt varmaan ahdistaa?
- Olemustasi
on.. kirjoitti:
todella syvä Rulle Rumilus.
Kun olet mättäälle kyykyssä punnattu höyryävä matoinen läjä!
- heh heh..
Olemustasi kirjoitti:
Kun olet mättäälle kyykyssä punnattu höyryävä matoinen läjä!
Sekopäisiä ovat juttusi aikamiesrunkkku...ah ah ah!!
- Heinolassa jyrää...
kuin Heinolan kirjoitti:
mollamaija tyttönen SM-(esi)lii(g)na, jolla paha olla kun pullotutista loppui kuuma kaakao ja nyt varmaan ahdistaa?
mutta sinähän et ole mies vaan peräkamarin poika joka itkee äitinsä sylissä omaa kurjuuttaan, varmaan äitinskin häpeää tuollaista luuseripoikaa..ei edes eukkoa tuo taloon!!! Noloa...
mutta ei käsittämätöntä, kun tietää mikä pygmi, henkisesti sairas, tyhmä ja pelle olet...hoh hoh apina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009