Ampua tietokone

bellwether

13

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Maikkuliini-

päästä jo alkumetreillä mulla muutama ärräpää lukiessani tuota ojaan mennyttä ohjetta.

Ja mua ei edes naurattanut ;)

• yksinkertaistako?

Pienessäkin lauseessa iso tulkintaero.
      Teemuna sallinee esimerkillisyytensä?

Rakastettava mies
      Kirjoittanut: Teemuna 3.10.2008 klo 22.16

Onko heitä?

Käännös: suomi » englanti Lovable man
      Is it them?

Käännös: englanti » suomi Rakastettava ihminen
      Onko niitä?

• kbasa

asiallisesti pukeutunut :-)

• töllötin*****

jokin aika sitten telkun Kuningaskuluttajassakin.
      Tämähän se meillä 'kielipuolilla' on ongelmana, kun on ymmärtävinään muttei ymmärrä. :D

• kyllä nauramatta lukea..:D

• -Maikkuliini-

pitkä pinna. Jos mulle ois tuo ohjeistus tullut, niin oisin oitis soittanut kyseiseen firmaan mistä koneen ostin. :)

• -Maikkuliini- kirjoitti:

pitkä pinna. Jos mulle ois tuo ohjeistus tullut, niin oisin oitis soittanut kyseiseen firmaan mistä koneen ostin. :)

tuosta pinnasta,mutta oli niin hauskan kuullosta,ku pitäs ampua tietokone.. :DD

• Puhurix

Mitä tietokone tekee kun se hapantua?

• Taika-Nainen

nää käyttöojheitten suomennukset, samoin kuin tuoteselosteiden suomennukset, saavat toisinaan mitä merkillisempiä muotoja :D Mua on aina naurattanut eräässä valmiskermavaahtopurkissa lukeva laihatmaito, siinä pitäisi lukea kevytmaito.

• on mulle kauhistuksia. En jaksais millään niitä selata läpi. Jos vehje vielä tuollasen ohjeen sisältäisi palauttaisin sen juoksujalkaa takaisin kauppaan.
      Taidankin jatkossa kaivaa ohjeet paketista aina esille ennen tavaran ostoa, pääsee palautuksesta helpommalla.

• että miksi ohjeisiin pitää kirjoittaa kaikki niin monimutkaisesti,kun lopulta se homma on kuitenkin ihan yksinkertainen..

• mii-su kirjoitti:

että miksi ohjeisiin pitää kirjoittaa kaikki niin monimutkaisesti,kun lopulta se homma on kuitenkin ihan yksinkertainen..

Kun luen vaikka leivänpaahtimen ohjetta mitä siinä sanotaan heitän sen nopeesti takaisin laatikkoon kun tuntuu että kokeilemalla on helpompi ottaa laite käyttöön :).

Täytyy kyllä sanoa että ohjeesta oli kesällä apua kun ostin lattialla seisovan tuulettimen. En saanu sitä aluksi sammumaan kuin nykäisemällä johdon seinästä. Pakko oli lukea ohje. Helpostihan sen laitteen sai sitten suljettua kun malttoi lukea ohjeet :).

• zzxx

Tässä taas nähdään, kuinka oikea kääntäjä pystyy vielä saamaan aikaan parempia käännöksiä, kuin tietokoneohjelma.

Kokeilkaapa vaikka kääntää jotain suomeksi käännöskoneella, esim. osoitteessa http://translate.google.com

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe