Pomoni päätti lähettää minut konferenssiin Pariisiin parin viikon kuluttua. Saavun kaupunkiin klo 14.40, sitten illalla n. klo 21 tapaan erään ystäväni pikaisen drinkin merkeissä. Seuraavana päivänä konferenssi alkaa klo 8.30, loppuu 17.30, ja paluumatkani sitten alkaakin jo 18.55
Eli olisiko teillä Pariisin tuntijat mitään vinkkiä, mitä tehdä noiden noin viiden tunnin aikana? Olen ollut Pariisissa kaksi kertaa aiemmin, mutta mieheni kanssa. Nyt yksin liikkeellä.
Perusnähtävyyksissä (Eiffel, Louvre, Musée d'Orsay, Seinen risteily) olen käynyt aiemmin. Shoppailusta en ole ollenkaan kiinnostunut.
Hotellini on ainakin nettisivujen mukaan vastapäätä Palais des Congrès -rakennusta; löytyisikö sieltä suunnalta mitään kivaa näkemistä?
4-5 tuntia aikaa...
Vinkki yksinmatkustavalle?
2
511
Vastaukset
- kävelemään
Mene kävelemään saaret ympäri. Käy Notre Damessa ja Saint Chappelissa. St Lousin saarella on paljon kivoja pikku ravintoloita. Istahda sinne hetkeksi imemään Pariisin tunnelmaa. Aikaa menee mukavasti juuri muutama tunti.
- osu
Nopeaan liikkumiseen maan päällä kannattaa käyttää
moto taksia.Varusteet ovat taksilla valmiina,ainoastaan keli rajoittaa.
40 prosenttia asiakkaista on muuten naisia.
Suosittelen pikaisiin tutustumis iskuihin Pariisin alueella.
wwww.skoot.fr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699