moi. onko joku ollu lahi aikoina bangkokis? Tullu luettua et siel on vahan tunnelmat kuumat just nyt ja mul olis 2kk aikaa reissuun, ja pitais olla kai 1kk thaimaas. Niin en nyt oikein tieda jos ne meinaa kaata sen nykysen hallinnon siella, jos siel puhkee vaik sisallissota tai jtn. Joten jos joku on ollu ja tietaa millanen tilanne siel on nyt kirjota tai jtn.
Ainakin luin et naapuri valtiot on sanonnu ettei bangkokiin kandee nyt menna.
lieko vaan median kuumottelua taas...
thaimaa turvallista?
3
1139
Vastaukset
- yrjokaarle
Kuuntelepa talousmiesten ennusteita. Sama tilanne kait Thaimaassa.
Lue myö UM sivut ! - tulee tänne
Ei syytä huoleen. Täällä olen (tosin etelä-Thaimaassa). Siellä on pakko varoittaa, koska muuten vihainen turisti vaatisi korvauksia, jos ei varoitettaisi. Onko sinusta aiheellista nyt peruuttaa Suomen matka, kun kouluissa ammuskellaan? Vai voiko Suomeen tulla turvallisin mielin? Miltä tuntuisi, jos nyt brittituristit peloteltaisiin pois Suomesta? Yksi vaihto-oppilas jo kysyy suomi24:ssä, voiko hän tulla sinne.
Ei tule sisällissotaa. Sellaista ei ole ollut täällä eikä tule.- white rabbit asia.
ok hyva tietaa luin et ne pad johtajat on saatu siel kiinni ja tilanne on rauhoittumas. mut en kyl ajatellu olla bk>s pitkaan varmaan kans sinne etelaan tullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722