Vaihteleeko

teillä mielialat useinkin?Mulla on tänään ollut jostain syystä kumman surullinen olo,vaikka en kyllä tiedä ees,että miksi..

Joskus taas on haikea fiilis, vaikka ei ole mitään haikailtavaakaan..:¤

22

828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä mun mieliala ailahtelee, suuntaan jos toiseenkin. Tuntuu siltä että on surullinen olo vaikka mitään syytä ei oliskaan. Toisena hetkenä kulkee kummallisen onnellinen olo koko kehon läpi. Epäilen tätä tulevaa kaamosaikaa syyksi näihin mielialojen vaihteluihin.

Onkohan muilla kaamosväsymystä/-masennusta?
      Luin jostain että siihen auttaisi ulkoili päivävalon aikaan. Ei aina onnistu. Kohta siirretään kelloja ja aina vaan on pimeempää kun tulee kotiin töistä.

Oiskohan muita konsteja tähän kaamosväsymykseen?

• Teemuna

Sehän on oikeastaan hyvä asia, mikäli kaasua painaa vastaavasti kesää vähemmän. Antaa olla kaamos, antaa tulla lunta, kunhan ei tupaan. Koska elämme näillä korkeuksilla niin pimeetä on puoli vuotta, ei sille mitään voi. Itselleen voi. Antautuuko kaikenlaisille kaamosväsymyksille vai ottaako ajan akkujen lataukseen. En minä loskasta ja räntäsateesta pidä, mutta haluan elää senkin ajan enkä käyttää 'itutukseen ja sen ylläpitämiseen. Sitäpaitsi vuodesta toisen puolen hukkaaminen siihen, että odottelee kevättä sopii ehkä teineille, ei mulle.

• on tätä ympäri vuoden,joten ei varmaan sit vaikuta toi kaamos..:)

Auttaiskohan valohoidot ja vitamiinit piristymään?

• Teemuna kirjoitti:

Sehän on oikeastaan hyvä asia, mikäli kaasua painaa vastaavasti kesää vähemmän. Antaa olla kaamos, antaa tulla lunta, kunhan ei tupaan. Koska elämme näillä korkeuksilla niin pimeetä on puoli vuotta, ei sille mitään voi. Itselleen voi. Antautuuko kaikenlaisille kaamosväsymyksille vai ottaako ajan akkujen lataukseen. En minä loskasta ja räntäsateesta pidä, mutta haluan elää senkin ajan enkä käyttää 'itutukseen ja sen ylläpitämiseen. Sitäpaitsi vuodesta toisen puolen hukkaaminen siihen, että odottelee kevättä sopii ehkä teineille, ei mulle.

sitten hyvä asenne tulevaan kaamokseen. Yritän ottaa ajatuksistasi opikseni. Kiitos painavista sanoistasi. Annoit ajattelemisen aihetta.

Lunta saa tulla oikein mielellään. Se vaan piristää. Marraskuu on mulle pahin. Ja vielä jos vettä lotistaa koko kuukauden ei mikään oikein jaksa innostaa. Joulukuu on taas ihan kiva. Tulee jouluvalot ja muutenkin ympäristö herää elämään.

Tammikuu on toinen ikävä kuukausi. Vettä satanu monena vuonna peräkkäin. Helmikuun puoliväli on aina sellanen kick-off aika. Siitä alkaa kevään lähtölaskenta. Valoisa aika lisääntyy hetki hetkeltä.

• mii-su kirjoitti:

on tätä ympäri vuoden,joten ei varmaan sit vaikuta toi kaamos..:)

Auttaiskohan valohoidot ja vitamiinit piristymään?

Käyppä ostamassa B-vitamiinia. Osta sellasta jossa on ne kaikki B-vitamiinit. Kuulostaa siltä että tarvitset niitä.

• Teemuna
        Mariet kirjoitti:

sitten hyvä asenne tulevaan kaamokseen. Yritän ottaa ajatuksistasi opikseni. Kiitos painavista sanoistasi. Annoit ajattelemisen aihetta.

Lunta saa tulla oikein mielellään. Se vaan piristää. Marraskuu on mulle pahin. Ja vielä jos vettä lotistaa koko kuukauden ei mikään oikein jaksa innostaa. Joulukuu on taas ihan kiva. Tulee jouluvalot ja muutenkin ympäristö herää elämään.

Tammikuu on toinen ikävä kuukausi. Vettä satanu monena vuonna peräkkäin. Helmikuun puoliväli on aina sellanen kick-off aika. Siitä alkaa kevään lähtölaskenta. Valoisa aika lisääntyy hetki hetkeltä.

En ole, mutta ulkoilla täytyy ja 'happea' saada. Naiset kuulemma piristävät itseään shoppaillen tekstiilikaupoissa. Minä puolestani varustaudun perinteisesti syksyyn ja talveen samalla tavalla. Hankin kaamokseen jotain uutta ja pientä piristävää, joten hävitän itseltäni syyt olla menemättä ulos ihmisten ja luonnon ilmoille.

• Mariet kirjoitti:

Käyppä ostamassa B-vitamiinia. Osta sellasta jossa on ne kaikki B-vitamiinit. Kuulostaa siltä että tarvitset niitä.

mulle tuli mieleen,että eikös oluessa ole b-vitamiinia? :))
        No,enivei..en mä sitä pystyis juomaankaan..

Täytyy kait ostaa jotain...:)

• Teemuna

Terveen ihmisen merkki.

• Tietystihän sitä ei voi aina olla samoilla fiiliksillä,mutta tuollaiset epämääräiset mielialat on jo vähän outoja..:¤

Vitsi,ku alkoi naurattamaan ajatus siitä,että olisi aina samalla tuulella..Toinen itkisi koko ajan, ja toinen taas nauraa hekottaisi..:D

• -Maiggu-

mutta tietyissä rajoissa kuitenkin se pysyy :)

• Mä tosiaan eilen ihan mietin tuota vakavissani,että mistä kummasta noi fiilikset tulee..Kun ei esim.tiedä edes,että mikä asia mukamas surettaa..

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

Mä tosiaan eilen ihan mietin tuota vakavissani,että mistä kummasta noi fiilikset tulee..Kun ei esim.tiedä edes,että mikä asia mukamas surettaa..

Mielenkiintoista. Oisko mii-su itsetutkiskelun paikka sulla? Sieltä mielensyövereistä se vastaus löytyy (ehkä) :)

• -Maiggu- kirjoitti:

Mielenkiintoista. Oisko mii-su itsetutkiskelun paikka sulla? Sieltä mielensyövereistä se vastaus löytyy (ehkä) :)

sitä sanotaan,että voi vielä vuosienkin päästä tulla esiin vanhoja käsittelemättömiä asioita..Mulla on niitä taatusti,kun on ollut aikoinaan tapana heittää murheet taka-alalle..

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

sitä sanotaan,että voi vielä vuosienkin päästä tulla esiin vanhoja käsittelemättömiä asioita..Mulla on niitä taatusti,kun on ollut aikoinaan tapana heittää murheet taka-alalle..

oppinut tavan analysoida asioitani ja tekojani. Se on todella tehokas tapa.

• -Maiggu- kirjoitti:

oppinut tavan analysoida asioitani ja tekojani. Se on todella tehokas tapa.

pitäs varmaan minunkin opetella tuo taito..

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

pitäs varmaan minunkin opetella tuo taito..

kautta opin tuon taidon. Siitä olen onnellinen. Suosittelen sinulle :)

• -Maiggu- kirjoitti:

kautta opin tuon taidon. Siitä olen onnellinen. Suosittelen sinulle :)

vaan mietit niitä sun juttujas eri kantilta, vai miten?Mä aattelen kyl paljon kaikkee,mut ei siitä tule hullua hurskaammaks..Sekasin menee vaan pieni ihana pääni..;)

• -Maiggu-
        mii-su kirjoitti:

vaan mietit niitä sun juttujas eri kantilta, vai miten?Mä aattelen kyl paljon kaikkee,mut ei siitä tule hullua hurskaammaks..Sekasin menee vaan pieni ihana pääni..;)

niin. En kuitenkaan mieti liian monelta eri kantilta, etten mene sekaisin. Ei tätä analysointia tapahdu joka päivä ;)

• Tänään on tänään ja huomenna uudet tuulet.Sulla on surullinen olo *halii*. Tiedetään tunteet, rakkaus etsii vastausta kivien ja kantojen alta ja se minä itse ihminen on sellainen rääpäle vastaamaan niin suuriin ja vaikeisiin kysymyksiin. Eli huokaistaan vaan helpotuksesta;)

• Kirjotin sulle Tintti,mut se näköjään ei tullutkaa..

Voisi kiteyttää ton sun kirjoituksen niin,että maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..:)

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe