Olen onnistunut unohtamaan, että miten photoshopissa saa yhdistettyä kaksi kuvaa päällekäin?
Ja miten saa tän jälkeen muutettua kuvien kokoa, että ne natsais paremmin yhteen (meinaan, jos ne on alunperin erikokoisia..)?
Kaksi kuvaa päällekäin
2
876
Vastaukset
- running_with_scissors
toisen kuvan koon samaksi kuin toisen. ekan kuvan kopioit layerille 1 ja toisen layerille 2. opasitya ylemmälle kuvalle että alinkin näkyy jne......
tallenna tarvitsemassasi muodossa ja pidä alkuperäinen photarikuva tallessa niin voit myöhemmin muokata.
tarkoititko tuota? - jokk
niinkuin edellisessä viestissä sanottiin, eli opacityä muuttamalla.
jos haluat muuttaa yksittäisen layerin kuvan kokoa, valitse layer ja paina ctrl T,
sitten shift pohjassa resizaat sitä kuin itse haluat(tai ilman shiftiä jos kuvasuhteella ei väliä) pois pääsee esim tuplaklikkaamalla tätä transform aluetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745