Kreationisti Wanderer evo-palstalla väitti lähisukulaiseksemme veren perusteella hiiren: "Veren koostumuksen perusteella hiiri." ja siksi hylkää molekyylisamanlaisuudet sukulaisuuden perustana.
Hän on kopsannut tuon kreationisti m.peltosen webbisivuilta.
|>"Jos sukulaisuutta mitattaisiin maidosta, aasi olisi ihmisen lähin sukulainen. Kolesterolitason mukaan lähin sukulaisemme olisi sukkanauhakäärme, kyynelnesteen perusteella kananpoika, veren koostumuksen perusteella hiiri. "
ABO-veriryhmä simpansseilla: kreationisti valheesta kii?
6
695
Vastaukset
http://www.netikka.net/mpeltonen/evolyh3.htm
--------------------------
"Lisäksi geenien samankaltaisuuteen tuijottaminen on on hyvin yksisilmäistä. Jos sukulaisuutta mitattaisiin maidosta, aasi olisi ihmisen lähin sukulainen. Kolesterolitason mukaan lähin sukulaisemme olisi sukkanauhakäärme, kyynelnesteen perusteella kananpoika,
veren koostumuksen perusteella hiiri.
No, tietysti voidaan sanoa, ettei tämä tarkalleen ottaen pidä paikkaansa, mutta sama koskee geneettisiä määrittelyjä yleensä. Tilanne on saman kaltainen kuin ilmastotutkimuksessa: tulokset riippuvat siitä, millä menetelmillä, millä tarkkuudella ja mitä seikkoja missäkin tutkimuksessa vertaillaan."
-----------------------------
Hän ei ole ilmoittanut lähdettä, jotan vastuu on munaavan kreationisti Peltosen itsensä.- sieltähän se
tuli! Juuri tuota tekstiä olen yrittänyt paukuttaa evoille jonka muistin olevan hesarin sanomissa, mutta sen muistin oikein että jostain Turun yliopiistosta toi oli. SIITÄS SAITTE SENKIN VALEHTELIJAT. "Eläinfysiologian sekä solu- ja kehitysbiologian dosentti Jorma Paranko Turun yliopistosta ."
Nyt pitäisi vielä löytää tuo hesarista tj mutta joka tapauksessa samanlainen asia on nyt pastettu tuohon- Mitä?
Mikäs kohtaus sille nyt tuli?
- Apo-Calypso
Onko mahdotonta toivoa teiltä hihhuleilta yhtä koherenttia ja relevanttia lausetta? Näköjään.
- perusteella
olet tosiaan simpanssi onnittelut!!!
- Apo-Calypso
Kuten sinäkin, vai onko sinulla joku muu veriryhmätyyppi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391629En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836