Olen lähdössä pariisiin pian ja ongelmaksi on tullut millainen takki mukaan. Loma on lyhyt en viitsisi ottaa kuin yhden takin. Ilma näyttäisi olevan aikaajoin siellä kovinkin lämmin mutta illat varmaan yllättävän viileitä. Mietin onko ohut villakangastakki liian kuuma ja talvinen....
Pariisiin sää
mitä mukaan
2
1213
Vastaukset
- vaihteleva sää
tähän aikaan vuodesta. Saattaa aamupäivällä olla selkeää ja siinä 13 lämpöastetta mutta iltapäivällä sitten jo alkaa sataa tihuuttaa. Sumuista ja kosteaa tavallisimmin. Joten takki joka hylkii kosteutta olisi paikallaan ja sen alla jokin pitkähihainen, varsinkin illaksi.
- hyvä idea
Tästä voit seurata säätä:
http://france.meteofrance.com/france/accueil
Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709