Epäkorrektia ja -kohteliasta ilmaisua entisten jehovantodistajien vapaasta ja omaehtoisesta ajattelusta käyttämissäsi keskustelunavauksissa tuot esiin, ettei järjestössä roikkumisessa ole missään tapauksessa mitään moitittavaa. No, mikä on sinun näkemyksesi, mikä on roikkumisen funktio jos vt-seuran totuuden todellinen luonne on henkilölle selvillä, eikä henkilöä sido lahkoon kovin mittavat sosiaaliset suhteet, perhesuhteet esimerkiksi?
Avauksistasi päätellen kuulut tuollaiseen ryhmään; roikkujiin jotka ymmärtävät jo vt-seuran totuuden olevan hiekalle rakennettua, omien tarkoitusperien motivoimaa propagandaa. Mitkä ovat ne syyt jotka saavat mahdollisesti sinut roikkumaan järjestössä? Miten selittelet itsellesi oman - tai muiden - jäsenyyden tärkeyden vt-seurassa?
Ex-Ateistille pari pähkinää
18
645
Vastaukset
- neitoni
Tiukua.Jokainen saa sanoa mitä aattelee ja mitä elämällään tekee
- Epäilenkö turhaan?
...sinua harmitti tuossa tiukun tekstissä?
- neitoni
Epäilenkö turhaan? kirjoitti:
...sinua harmitti tuossa tiukun tekstissä?
itsesääli tai sitte itsetunto ei oo kohillaan,siinä se oli
- salaisuus?
neitoni kirjoitti:
käydä pilleri purkilla....
>Oikeesti kommenttisi on usein aivan.......(sieltä)
Eikö olis fiksumpaa kommentoida kyseessä olevaa asiaa ja jos siihen äly ja tieto ei riitä, niin muistaa (raamatun) neuvo: tyhmäkin käy viisaasta kun on hiljaa.... neitoni kirjoitti:
>>itsesääli tai sitte itsetunto ei oo kohillaan,siinä se oli
Et arvaakaan kuinka suuressa arvossa näitä kommenttejasi pidän.- Epäilenkö turhaan?
neitoni kirjoitti:
...tätä vähän tarkemmin?
"itsesääli tai sitte itsetunto ei oo kohillaan..."
Itse en tekstissä tuollaista huomannut! - neitoni
salaisuus? kirjoitti:
käydä pilleri purkilla....
>Oikeesti kommenttisi on usein aivan.......(sieltä)
Eikö olis fiksumpaa kommentoida kyseessä olevaa asiaa ja jos siihen äly ja tieto ei riitä, niin muistaa (raamatun) neuvo: tyhmäkin käy viisaasta kun on hiljaa....pyydän,voisko tämmönen tyhmä taatelin tallaaja joka ei kuulemma mistään mittään tiiä kuulua teiän kirjavaan seurakuntaan ihan ilman pillereitä.No,hyvä jos niin käy,teillähän on nää Meilot ja Tiukut ja mitä lie salaisuuksia.jotka on omis silmissään neroja,tietoviisaita.Ollaan me tyhmät vähä niin ku taka-alalla :)
- Ex-Ateisti
Sori, mutta ei kiinnosta.
- EpäileväTuomas
1. VT-seuraa ei saa vastustaa kenenkään toimesta?
2. Sinua ei kiinnosta miten paljon VT-seura valehtelee sinulle?
Ymmärsinkö oikein? - salaisuus?
Älä välitä, niin se on käynyt useimmille Jt... myös minulle.. onnekseni...
- Ex-ateisti
EpäileväTuomas kirjoitti:
1. VT-seuraa ei saa vastustaa kenenkään toimesta?
2. Sinua ei kiinnosta miten paljon VT-seura valehtelee sinulle?
Ymmärsinkö oikein?Jos oikein olen ymmärtänyt, niin sinä perseenreikä, et ole koskaan Jehovantodistaja ollut.
Joten olet täysin ulkopuolinen tässä sodassa, joten vedä vittu päähäs.
Tuollainen vapaa-aika vittuilija kuin sinä, et voi koskaan tai missään tilanteessa tajuta mitään Jehovantodistajuudesta. No en oikeastaan ajatellutkaan, että sinulla asiaan mitään vastausta olisi antaa. Toimintasi edustaa tietynlaista epäloogisuuden huipentumaa, jota on ymmärrettävästi hyvin vaikea perustella. Se millaisen kuvan se sinusta antaa, jääköön osaksi omaksi ongelmaksesi, mutta pienenä vinkkinä: ajamallasi asialla ei ole minkäänlaista pohjaa.
- EpäileväTuomas
Ex-ateisti kirjoitti:
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin sinä perseenreikä, et ole koskaan Jehovantodistaja ollut.
Joten olet täysin ulkopuolinen tässä sodassa, joten vedä vittu päähäs.
Tuollainen vapaa-aika vittuilija kuin sinä, et voi koskaan tai missään tilanteessa tajuta mitään Jehovantodistajuudesta.Olet ymmärtänyt ihan oikein.
Olenko minä taas ymmärtänyt oikein että kommunismista on kelvollisia keskustelemaan vain ja ainoastaan SKP:n entiset ja nykyiset jäsenet? Estääkö se että en koskaan ole onnekseni kuulunut moiseen lahkoon tajuamasta että vuosi 1914 on harhaa?
>>Tuollainen vapaa-aika vittuilija kuin sinä, et voi koskaan tai missään tilanteessa tajuta mitään Jehovantodistajuudesta.>>
Olet ihan oikeassa että kuvani rivitodistajan arjesta on puutteellinen. Mutta VT-seuran oppien suhteen ei ole ainakaan aivopulttia ruuvattu nuppiin kiinni.
>>Joten olet täysin ulkopuolinen tässä sodassa, joten vedä vittu päähäs.>>
Jos annan osoitteen, niin tilaatko ja maksatko naisen tänne? - Ex-Ateisti
Olet ymmärtänyt ihan oikein.
Olenko minä taas ymmärtänyt oikein että kommunismista on kelvollisia keskustelemaan vain ja ainoastaan SKP:n entiset ja nykyiset jäsenet? Estääkö se että en koskaan ole onnekseni kuulunut moiseen lahkoon tajuamasta että vuosi 1914 on harhaa?
>>Tuollainen vapaa-aika vittuilija kuin sinä, et voi koskaan tai missään tilanteessa tajuta mitään Jehovantodistajuudesta.>>
Olet ihan oikeassa että kuvani rivitodistajan arjesta on puutteellinen. Mutta VT-seuran oppien suhteen ei ole ainakaan aivopulttia ruuvattu nuppiin kiinni.
Jos annan osoitteen, niin tilaatko ja maksatko naisen tänne?Kuule perseenreikä, nyt on tilaisuus exillä antaa sinulle tukea ja aivan mielelläni odotan niitä exiEn kommentteja, jotka ovat sitä mieltä, että sinunkaltainen persereikä voi tietää jotain Jehovantodistaja elämästä.
Minä synnyn Jehovantodistaja perheeseen, ja jumalauta tuollainen Pers-suomalainen rasisti metriheikki, ei tiedä minun elämästä yhtään mitään. - EpäileväTuomas
Ex-Ateisti kirjoitti:
Kuule perseenreikä, nyt on tilaisuus exillä antaa sinulle tukea ja aivan mielelläni odotan niitä exiEn kommentteja, jotka ovat sitä mieltä, että sinunkaltainen persereikä voi tietää jotain Jehovantodistaja elämästä.
Minä synnyn Jehovantodistaja perheeseen, ja jumalauta tuollainen Pers-suomalainen rasisti metriheikki, ei tiedä minun elämästä yhtään mitään.Tietää voi paljonkin, tietää mitä se käytännössä on, se on vähän eri juttu.
>>Minä synnyn Jehovantodistaja perheeseen>>
Se ei ole minun vikani.
>> ja jumalauta tuollainen Pers-suomalainen rasisti metriheikki, ei tiedä minun elämästä yhtään mitään.>>
Perussuomalaisuuden myönnän, muuta en. Elämästäsi tiedän sen verran että parempaan suuntaan se lähtisi jos myöntäisit itsellesi että VT-seura valehtelee sinulle ja toimisit sen mukaan. EpäileväTuomas kirjoitti:
Tietää voi paljonkin, tietää mitä se käytännössä on, se on vähän eri juttu.
>>Minä synnyn Jehovantodistaja perheeseen>>
Se ei ole minun vikani.
>> ja jumalauta tuollainen Pers-suomalainen rasisti metriheikki, ei tiedä minun elämästä yhtään mitään.>>
Perussuomalaisuuden myönnän, muuta en. Elämästäsi tiedän sen verran että parempaan suuntaan se lähtisi jos myöntäisit itsellesi että VT-seura valehtelee sinulle ja toimisit sen mukaan.>>Elämästäsi tiedän sen verran että parempaan suuntaan se lähtisi jos myöntäisit itsellesi että VT-seura valehtelee sinulle ja toimisit sen mukaan.
Mielenkiintoista on, että Ex-Ateisti on myöntänyt itselleen että vt-seura valehtelee hänelle, mutta että se näyttäisi (vt-seuran valehteleminen) olevan jollakin tavalla meidän entisten jehovantodistajien vika.- EpäileväTuomas
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Elämästäsi tiedän sen verran että parempaan suuntaan se lähtisi jos myöntäisit itsellesi että VT-seura valehtelee sinulle ja toimisit sen mukaan.
Mielenkiintoista on, että Ex-Ateisti on myöntänyt itselleen että vt-seura valehtelee hänelle, mutta että se näyttäisi (vt-seuran valehteleminen) olevan jollakin tavalla meidän entisten jehovantodistajien vika.Ammutaan postimies niin huonot viestit lakkaavat olemasta.
- neitoni
Olet ymmärtänyt ihan oikein.
Jos annan osoitteen, niin tilaatko ja maksatko naisen tänne?ei oo olemas mittään "rivitodistajaa".Sekin kai Meilon keksintöä.Mä perkele tunnen JT ja saman arvosia he on,joko tuo paskan jauhanta vois loppua,mut ei!Uuuta vettä myllyyn luopioilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796