Harrastan rikoskirjallisuutta ja pidän eniten klassisista salapoliisiromaaneista. Mahtaisikohan tästä aiheesta löytyä keskustelupalstaa? Kaipaisin lukuvinkkejä ja jutustelua muiden asiaanperehtyneiden kanssa.
Keskustelupalstoja?
4
868
Vastaukset
- tossa ylhäällä
Suomi24 keskustelu ja sit vähän alempana
jännitys ja dekkarit..;)- Black magic woman
Puhuin klassisesta salapoliisiromaanista. Tällä palstalla on kirjoituksia paljon uudemmista kirjoista ja minulle vääristä tyylilajeista. Missä ovat Doyle, Chesterton, Christie, Carr, Sayers, Stout, Gardner?
- kkv
Black magic woman kirjoitti:
Puhuin klassisesta salapoliisiromaanista. Tällä palstalla on kirjoituksia paljon uudemmista kirjoista ja minulle vääristä tyylilajeista. Missä ovat Doyle, Chesterton, Christie, Carr, Sayers, Stout, Gardner?
Suomenkielistä ei taida olla. Englanninkielisiä en ryhdy hakemaan, niitä on kyllä . Sinun kannattaisi tutustua tuon http://www.dekkariseura.fi/
toimintaan ja siellähän on nykyään keskustelupalstakin, juuri perustettu. Jospa saisit sen viritettyä liekkeihin...
- lukupiiri
Nyt on avattu uusi keskustelufoorumi, jossa on oma keskustelualueensa myös jännityskirjoista kiinnostuneille. Se sijaitsee osoitteessa:
http://lukupiiri.foorumit.fi/index.php
Sinne vaan kovasti kirjoittelemaan ja haalimaan porukkaa kasaan, niin saadaan suomeenkin kattava kirjallisuusfoorumi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784