..tietääkö kukaan mikä biisi soi yleensä Ashes To Ashesissa aina ku Gene Hunt näkyy, esim, ku ekan jakson lopussa tai ku se piirs sitä kuvaa toissa jaksossa?
Ashes To Ashes..
3
351
Vastaukset
- muista...
mun mielestä on ollu eri biisejä, kerran kun se "väärensi" poliisihenkkarit (siis meinaan että toisen osaston poliisiks tekeytyi) niin taustalla soi Human Leaguen Love Action, sitten kerran kun se meni pelastamaan Alexia niin se ampui ikkunan paskaksi ja silloin soi taustalla Ultravoxin Vienna....
Villi veikkaus olis että jos jokin pysyvä biisi soi, niin se olis ehkä David Bowien Ashes to ashes... ja Alexhan kerran näki "david bowien", siis harhoja, ollessaan melkein kuollut siinä kylmävarastossa...- ...
..meinaan sitä biisiä joka soi ku Hunt piirs sitä kuvaa Alexista siinä jaksossa, jossa se kioski ryöstettiin...
- kun en
... kirjoitti:
..meinaan sitä biisiä joka soi ku Hunt piirs sitä kuvaa Alexista siinä jaksossa, jossa se kioski ryöstettiin...
nähnyt juuri kyseistä jaksoa, seuraan toki sarjaa mutta en ole kaikkia jaksoja nähnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745