Sain sanat Oh Baby Dolliin,kiitos siitä! Oliskohan jollain sanat tähän biisiin:Bob She Bob??
Bob She Bob Sanat
5
1064
Vastaukset
- 'äå¨-.l
Mikset kuuntele levyltä ja kirjoita ite sanat paperille?
- Elmeri
Kiitos tästä näsäviisaasta vastauksesta!--Tietysti siksi koska en ole tarpeeksi taitava siihen hommaan ja olen usein epävarma siitä mitä Remu oikein mölisee!
- lounli raitö
Elmeri kirjoitti:
Kiitos tästä näsäviisaasta vastauksesta!--Tietysti siksi koska en ole tarpeeksi taitava siihen hommaan ja olen usein epävarma siitä mitä Remu oikein mölisee!
Taisi Remu olla itsekin epävarma siitä mitä mölisee. Ei se ainakaan englantia ollut. siansaksaa ehkä?
- mä vaan
aroari@suomi24.fi
laita tuonne viestiä, nii laitan sulle paris sanoitukset, että ei tartte aina täällä niitä pyydellä. Esim. netistä löytyy monen biisin sanat - Taidokasveikkoveli68f
Kaikkien biisien sanat löytyy kun etit googlesta lyrics, Siis esim hurriganes lyrics siinä saat kaikki sanat. Sillälailla taitaa saada ihan kaikkien millä on levy niin biisit. Voit toki kirjottaa esim Hurriganes - Get On Klyrics. IHAN VARMAAN LÖYTYY!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764