Martta,Martta,sinä huolehdit ja hätäilet niin monista asioista,vain yksi on tarpeen.Maria on valinnut hyvän osan,eikä sitä oteta häneltä pois.Luuk.10:41-42...Kaikki Martan tekemä palveliminen oli hyvää,mutta Jeesus haluaa,että valitsemme paremman osan.Se on ajan vietäminen ystävyydessä Hänen kanssaan.Siellä saat vastaukset jokaiseen haasteeseen ja sieltä on peräisin sisäinen voima käsitellä ja voittaa elämän vastoinkäymiset.
Valitse "se hyvä osa!"
4
169
Vastaukset
- raksu-
Valitsiko martta itsestään vaiko tuliko valinta Jumalan vaikuttamisen kautta?
Jumala ei kuule sinua muuten kuin Poikansa kautta ei sinun valintasi kautta, Poika joka sanoi: Ilman minua te ette voi mitään tehdä.- Eroe
Kyllä ainakin minä käsitin, että tuo sanomasi jo sisältyy Aksun ajatukseen. Miksi siis alkaa halkomaan hiuksia?!
- raksu-
Eroe kirjoitti:
Kyllä ainakin minä käsitin, että tuo sanomasi jo sisältyy Aksun ajatukseen. Miksi siis alkaa halkomaan hiuksia?!
Kirjoitin aivan päinvastaista kuin aksu.
Kaikilta sen osin.
Siinä sinullekin miettimistä ja aikanaan oli minullekin ja vielä on...miettimistä. - totuus esiin
raksu- kirjoitti:
Kirjoitin aivan päinvastaista kuin aksu.
Kaikilta sen osin.
Siinä sinullekin miettimistä ja aikanaan oli minullekin ja vielä on...miettimistä.Taitaa olla niin, että raksu näkee aksun viestin "synergistisenä", omana valintana, kun taas aksu itse, eroe ja minä, näemme tämän vain "hiusten halkomisena", eli samaa tarkoittavana asiana, koska me ymmärrämme ilman luterilaisen teologian imemistäkin, että valinta on yksin Jumalan puolelta ja Jeesuksen vaikutusta.
Se, että kuulemme Hänen ääntään, ei ole meistä itsestämme lähtöisin. Sitä en tiedä, mitä kaikkea luterilainen tarvitsee lisää, saadakseen väännettyä tämän totuuden muotoon "Se, että kuulemme Hänen ääntään, vain meillä, ei ole meistä itsestämme lähtöisin."
En tiedä, enkä halua tietää. Riittää puhdas Raamatun Totuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969