mistä sais toimivia peltoautoja ittelläni on joku mersun romu. se mersun romu vetää kaiken aikaa ainakin 4000 tuhatta kierrosta sekunnis vai minuutisko se oli kuuluu hirveä mekkala ja se pitää vetää käyntiin ei hyvä:(
mistäs sais peltoautoja
THE JORDAN
5
782
Vastaukset
- ainakin 160????
esv:llä on sopivia,kulkee ainakin 220.ei ole ilmaisia eikä huoli mersua vaihdossa.
- mistään
saa.
- the jordan
unohdit sanan ei
- pääsi
the jordan kirjoitti:
unohdit sanan ei
käymään
- vertaa peruna
Kun laitat vanhan itäöneen perunan keväällä maahan, syksyllä mulla alla 10 uutta perunaa.
Kokeile istuttaa maahan yks vanha kupla, niin syksyllä siellä on 10 uutta porshea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722