Kysymys neitoselle

Tuossa Johanneksen pojan tietosuojajupakkaa käsittelevässä avauksessa torut Johanneksen poikaa siitä, että tämä on vienyt eteenpäin selvitettäväksi vt-seuran laittomia toimintatapoja.

Lain mukaan maistraattiin pitää ilmoittaa välittömästi kun joku eroaa tai erotetaan uskonnollisesta lafkasta. Sinä meinaat kuitenkin että: "Mitä sillä on niin hiton väliä koska lappuses saat".

Miksi vt-seura saa toimia mielestäsi lain vastaisesti, ilman että siihen tulee kenenkään puuttua?

13

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaM

...saa näiden lapsenmielisten 'neitosten' maailmassa tehdä mitä vaan, kunhan muistavat heiluttaa Jehova-lippua.

• neitoni

et Beetelis on pähkäilty päät yhes et tehäänpä kiesaa eikä olmoteta maistraattiin ja varmasti hän selvityksen saa.Kuten sanoin mulle se tuli aika pian,eikä mua moinen asia ees kinnostanu,enemmän murehdin sitä miten olin töpänny mut huolensa kullakin

• >>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

Niin tuli minullekin, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on se asian kanssa, että näin ei lähellekään aina toimita, vaan ilmoitusta maistraattiin pantataan jostain syystä. Joka on laitonta.

Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?

• ja maallinen sellainen!
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

Niin tuli minullekin, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on se asian kanssa, että näin ei lähellekään aina toimita, vaan ilmoitusta maistraattiin pantataan jostain syystä. Joka on laitonta.

>>Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

varmasti on hyvä syy ku selvitys tulee,ois kiva tietää sit mitä sieltä ilmotetaa,mut ei se sentään rikollisjärjestöä tee JT:sta,vaikka joillekin jos tuo on tärkee asia ni ymmärrän et kiusaa

• neitoni kirjoitti:

varmasti on hyvä syy ku selvitys tulee,ois kiva tietää sit mitä sieltä ilmotetaa,mut ei se sentään rikollisjärjestöä tee JT:sta,vaikka joillekin jos tuo on tärkee asia ni ymmärrän et kiusaa

Jehovantodistajan erottamisesta tai eroamisesta maistraattiin ilmoittamatta jättäminen on laitonta. Mikä ihme tuossa on vaikeaa ymmärtää? Miksi puolustelet vt-seuraa ja sen laittomia toimia?

• neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Jehovantodistajan erottamisesta tai eroamisesta maistraattiin ilmoittamatta jättäminen on laitonta. Mikä ihme tuossa on vaikeaa ymmärtää? Miksi puolustelet vt-seuraa ja sen laittomia toimia?

suoraan et heillä paljo hommia,töitä eikä jos joku eroo tai erotetaan,miks sitä ei ilmoteta maistraattiin koska se on automaattinen asia.Paitsi on Johanneksen poika tän riitauttanu et hän ei oo tehny mittään,onko jotain mitä en tiiä

• neitoni
        neitoni kirjoitti:

suoraan et heillä paljo hommia,töitä eikä jos joku eroo tai erotetaan,miks sitä ei ilmoteta maistraattiin koska se on automaattinen asia.Paitsi on Johanneksen poika tän riitauttanu et hän ei oo tehny mittään,onko jotain mitä en tiiä

sotkeentua tähän enempää,mut jos näin kauan kestäny joku syy on.Ja piste iin päälle,kyllä sieltä beetelistä asiat hoitaa oikein :) oisko kevennys paikallaan,vois olla mutten sano

• jos on
        neitoni kirjoitti:

hyvä syy, niin laittomuus on ok?
        entä jos minulla on hyvä syy lyödä sinua turpaan? sekin on laitonta, mutta jos nyt sattuu olevan hyvä syy? mitä sitten?

• Markku_Meilo
        jos on kirjoitti:

hyvä syy, niin laittomuus on ok?
        entä jos minulla on hyvä syy lyödä sinua turpaan? sekin on laitonta, mutta jos nyt sattuu olevan hyvä syy? mitä sitten?

>>hyvä syy, niin laittomuus on ok?

Hyvä syy on oma etu, jolla voidaan lain ohella ohittaa oma opetuskin. Oman opetuksen ohittamiset ovat oma sarkansa, mutta vähemmän tunnettuja ovat tapaukset, joissa Vartiotorniseura on kusettanut verottajaa.

Ranskassa Vt-seura löi vuosia laimin työntekijöidensä pakollisen tapaturmavakuuttamisen ja erään tapaturman johdosta vyyhti purkautui ja tuli rangaistussakkoa sen verran, että tuntui.

Saksassa Vt-seura kusetti verottajaa ja jätti vuosia ilmoittamatta konventtiruokailusta saadut tuotot, seurauksena rangaistussakko, jonka maksamiseen kerättiin jäsenistöltä lahjoituksia.

Norjassa taas kävi niin, että Vt-seura jäi nuolemaan näppejään. Vt-seura oli lain mukaan oikeutettu yhteisövero-osuuteen, joka oli tietysti sidoksissa jäsenmäärään. Vt-seura yritti kusettaa viranomaisia ja ilmoitti suunnilleen muistonvietossa käyviä muistuttavan määrän. Viranomainen pyysi saada tarkastaa asian, johon Vt-seura ei suostunut ja jäi ilman tuota em. vero-osuutta.

USA:ssa Vt-seuran rahanahneus tuli esille esimerkiksi kuuluisassa Tacoma Dome -tapauksessa. Tilan vuokrausehdoissa oli maininta, että pysäköintilasta ei saa kerätä eri maksua konventin aikana. Vt-seura kiersi asian siten, että konventtiin tulijoille myytiin parkkilippu jo salilla. No sitten löytyi yksi suoraselkäinen jt, joka julkisti asian. Ellen väärin muista, niin tämän rehellisyyden tuo jt maksoi sillä, että sai monoa.

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>hyvä syy, niin laittomuus on ok?

Hyvä syy on oma etu, jolla voidaan lain ohella ohittaa oma opetuskin. Oman opetuksen ohittamiset ovat oma sarkansa, mutta vähemmän tunnettuja ovat tapaukset, joissa Vartiotorniseura on kusettanut verottajaa.

Ranskassa Vt-seura löi vuosia laimin työntekijöidensä pakollisen tapaturmavakuuttamisen ja erään tapaturman johdosta vyyhti purkautui ja tuli rangaistussakkoa sen verran, että tuntui.

Saksassa Vt-seura kusetti verottajaa ja jätti vuosia ilmoittamatta konventtiruokailusta saadut tuotot, seurauksena rangaistussakko, jonka maksamiseen kerättiin jäsenistöltä lahjoituksia.

Norjassa taas kävi niin, että Vt-seura jäi nuolemaan näppejään. Vt-seura oli lain mukaan oikeutettu yhteisövero-osuuteen, joka oli tietysti sidoksissa jäsenmäärään. Vt-seura yritti kusettaa viranomaisia ja ilmoitti suunnilleen muistonvietossa käyviä muistuttavan määrän. Viranomainen pyysi saada tarkastaa asian, johon Vt-seura ei suostunut ja jäi ilman tuota em. vero-osuutta.

USA:ssa Vt-seuran rahanahneus tuli esille esimerkiksi kuuluisassa Tacoma Dome -tapauksessa. Tilan vuokrausehdoissa oli maininta, että pysäköintilasta ei saa kerätä eri maksua konventin aikana. Vt-seura kiersi asian siten, että konventtiin tulijoille myytiin parkkilippu jo salilla. No sitten löytyi yksi suoraselkäinen jt, joka julkisti asian. Ellen väärin muista, niin tämän rehellisyyden tuo jt maksoi sillä, että sai monoa.

lippu sielä toinen täälä. haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.Riitelyhän siitä tullee mut ollaan sivistyneesti.Saatpahan mua taas tytteliks haukkua :)

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

lippu sielä toinen täälä. haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.Riitelyhän siitä tullee mut ollaan sivistyneesti.Saatpahan mua taas tytteliks haukkua :)

>>lippu sielä toinen täälä.

Joo, tarkoittanet sakkolappuja, joita Wt-seura on saanut jopa ympäristön sottamisesta.

>>haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.

Rauskin asioihin en voi luonnollisesti vastata mitään.

• .................

..............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe