mulla alkaa jo totaalisesti olla mitta täynnä.
mieheni tykkää arvostella ulkomuotoani ja vaatteitteni tyylikkyyttä. hänen puolustuksekseen voin sanoa, että itsekin aina kerron hänelle ovatko hänen ostamansa vaatteet mielestäni kivoja.
mutta nyt siis alkaa jo keittää. eilen hän arvosteli villapaitaa jota olen kutomassa (nautin kutomisesta, se on minulle haastava harrastus), että malli ja kuviot villapaidassani ovat liian mummomaiset ja että mitähän päässäni liikkuu kun sellaisia kudon!!!
aiemmin hänelle kyllä on minun kutomani lapaset ja hatut kelvanneet kunhan ovat olleet hänen mielestään tarpeeksi 'coolit'. ja tämä viimeisin ei nyt sitten ilmeisesti täytä näitä kriteerejä.
huhhuh!! ollaan molemmat 28 vuotiaita...luulis että tollasilla asioilla ei olis mitään väliä. heitänkö koko äijän pihalle?
mies arvostelee
10
1592
Vastaukset
- tuo...
on suhteenne ainoa ongelma, niin eipä ole pahemmasta päästä. Etkö voi sanoa miehellesi yksinkertaisesti, että ja mitäs se sinulle kuuluu???
- ettei
tuo ole oikeasti se ongelma vaan oire
- ..............................
sul käynyt mielessä että se saattaa todellakin olla ruma se sun villapaitas.
- nii mut,
eiks sen kuitenki kannata heittää se ukko pihalle ja ottaa semmoinen, joka tykkää siitä villapaidasta? Siinä on kuitenkin iso työ siinä paidan neulomisessa - helpompihan se on vaihtaa miestä kuin aloittaa neulominen alusta.
- lkfjldkfjslkdj
nii mut, kirjoitti:
eiks sen kuitenki kannata heittää se ukko pihalle ja ottaa semmoinen, joka tykkää siitä villapaidasta? Siinä on kuitenkin iso työ siinä paidan neulomisessa - helpompihan se on vaihtaa miestä kuin aloittaa neulominen alusta.
Totta kai tollanen ukko pihalle ja heti. Kehtaakin sanoa jotain villapaidan kuviota mummomaiseksi!
- voimia sulle
hän on sinun niskan päällä. eli narsisti joka on itse muka täydellinen. anna puikot hänelle, luulen et ei osaa edes kutoa. ei vais kenkää takapuoleen ennen kuin käytös muuttuu aina vaan rajummaksi. yleensä on näin. tälläiset ihmiset ovat itse aika kipeitä sisäisesti ja jos tälläiset pääsee toisia latistaan,niin muuttuvat aina vain pahemmiksi, lapsia arvostelee jos niitä tulee liittoon jne..sairastutaa äkkiä koko perheen vaikka itse tarvisi apua. hänellä itsellä on tosi huono itsetunto siksi nälvii sinua jotta saa itselleen hetkeksi hyvän olon tunteen ota sellaínen mies joka osaa arvostaa si nua ja puhuu kunnioittavasti. olet ansainnut sellaisen. tsemppiä vaikka se on vaikeaa..
- MillaJ
myös muuta?
Hiuksia, meikkiä, korujen käyttöä, käytöstä, asioita joista puhut.. ym. ym...?
Onko mustasukkainen menoista ja ihmisistä, joiden kanssa juttelet?
Jos näin, niin ole varovainen.
Itselläni oli nuoruudessa tällainen ihmissuhde.
Vasta eron jälkeen tajusin, että olen henkisesti lytätty ja dissattu niin pitkälle, että koin olevani arvoton ja epähaluttava.
En ollut vuosiin meikannut tai käyttänyt koruja, koska pelkäsin kiinnittäväni huomiota esim. muissa miehissä.
Oma mieheni epäili minua koko ajan- mm. hänen mielestään petin häntä kauppamatkalla, koska olin laittanut ripsiväriä lähtiessäni. Muutuin "harmaaksi" ja tunsin oikeesti olevani tyhmä(koska mieheni oli niin minulle usein sanonut.
Kun olin päässyt pois ko. suhteesta tajusin olevani henkisen väkivallan uhri.
Siitä toipuminen on ollut pitkä prosessi.
Nyt vasta(8v myöhemmin) olen pystynyt rakentamaan toimivan ja onnellisen ihmissuhteen, jossa molemmin puolinen kunnioitus ja rakkaus on todellista.
Toivon, että sinä et ole tällaisessa kurimuksessa vaan ainoastaan tomppelin vaimo. : )
Jos näin, niin tsemppiä ja jatka kutomista just sillä mallilla, kuin ite haluut! - klsdsdds
Kai se pelkää, että haaveilet jo "mummoudesta" tai ainakin äitiydestä, hehe...
Moikka! Ilmeisesti sinun "miehesi" ei anna sulle arvoa sitäkään vähää? Kudot sukkia tai muuten yrität olla mieliksi. Ole itsellesi mieliksi! Minä ainakin arvostan myös lämmöllä tehtyjä villasukkia ym...t.Jari
- musmuska
Tykkään itsekin kutoa, ja mua ei vois vähempää kiinnostaa, jos avokkini arvostelisi mun tekeleitä.. eipä hänkään täydellinen ole omissa jutuissaan, joten voinhan sitten sanoa jotain pisteliästä takaisin, jos hän oikein alkaisi motkottaa :)
Tarviiko sitä äijää nyt pihalle heittää, sitä pitää vaan vähän kouluttaa ajattelemaan ennen kuin puhuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175