on kyllä ollu mahtava katsoa sitä sarjaa ja varsinkin se nuori nainen punkki kerrostalossa oli minua tosi koskettava.mulla myös kokemusta siitä,tarkoitan jutut oin aika kovia,ovi on auki sinä päätät,olen huolissani sinusta,itse tiedän se on vaikea käsittää mutta on se siltikin aika siisti juttu,nimimerkki ensinmäinen raju kokemus 15 vuotiana,paskat housussa mailkein
Piiri tv
3
584
Vastaukset
- naulavauva
uskon että pärjäät.
- aivan potaskaa
Piripäissän ihmiset nyt näkee mitä sattuu ja sitten kun tulee joku kiihottamaan, niin pistetään omia lisään. Tiettävästi oikea tiede ei ole koskaan osoittanut yhtäkään tapausta todeksi, mutta huuhee hessut kyllä mittää ja videoi aivan itä tahansa, kun hinnasta sovitaan. Varmaankin ohjelman myötä lisääntyy kummitus tarinat. No tulihan ylen kanavalta "enkeli" pimu ohjelma, joka joka kertoo henki oppaiden juttujaja korvausta vastaan??? :)
- R.K.
Pelkosi hallitsee todellisuudentajuasi. Yleisin yliskeptisen reaktion aiheuttaja on pelko. Näissä asioissa ei kuitenkaan ole mitään pelättävää. "Henget" eivät voi vahingoittaa ihmisiä, pelotella ehkä, mutta sekin on harvinaista. Henkiä on myös monen luonteisia, samoin kuin meitä ruumiissa vielä eläviä.
Suosittelen parapsykologisten kirjojen lukemista, ettei tarvitse tukeutua toisen käden tietoihin, kuten useimmat tekevät. Terveelle ja ennakkoluulottomalle ymmärryskyvylle on olemassa paljon näyttöjä monista "yliluonnollisuuksista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774