Joo, elikkäs mitkäs on teidän mielestä viisi parasta Led Zeppelin-albumia? :) (Ihan uteliaisuuden vuoksi kyselen;) ) Tällainen on mun lista: 1.Led Zeppelin IV, 2.Physical Graffiti, 3.Presence, 4. Houses Of The Holy, 5.Led Zeppelin II.
Zeppelin Top5.albumit?
7
982
Vastaukset
- abcdefghijkl
1. Houses Of The Holy
2. IV
3. II
4. Physical Graffiti
5. In trough the outdoor - upeaa..
-ei niillä ole kuin 4 hienoa albumia,eli 4 ekaa..loput on tylsiä,jumputussähläyksiä,poikkeuksena 1 piisi,eli Kashmir.
- on myös perkeleen
kova biisi.
- ...................
on myös perkeleen kirjoitti:
kova biisi.
-roskaa.............
- uhoaa
"-ei niillä ole kuin 4 hienoa albumia,eli 4 ekaa..loput on tylsiä,jumputussähläyksiä,poikkeuksena 1 piisi,eli Kashmir."
Onko neljä hienoa albumia sinusta vähän? Sitä paitsi tollanen pikkupojan jyrkkyys ja ehdottomuus on naurettavaa: miten olisi edes mahdollista, että joku tekisi ensiksi neljä upeaa levyä, sitten pelkkää roskaa? Ei se asia noin mustavalkoinen ole. I, II, III ja IV ovat kyllä Zeppelinin parhaat levyt, mutta niilläkin on toki JOTAIN heikompaa materiaalia ja niiden jälkeen on kyllä tullut huonon lisäksi myös muuta hyvää kuin Kashmir.
"jumputussähläyksiä" ei Zeppeliniltä löydy, vaikka heikkoja biisejä paljon onkin, en oikein tajua ton sanan käyttöä tässä yhteydessä. :) Mutta etpä taida tajuta itsekään, kunhan jotain uhoskelet. ;D
Toivon, et musamakusi paranee ja kehittyy jatkossa ===>
- Zico76
1. ykkönen
2. kakkonen
3. Presence
4. In through the outdoor
5. kolmas - laitta viittä...
... kun on vain 4 todella hyvää
I
II
III
IV
nuff said.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745