Tyhjyys on absoluuttinen totuus. Se on ja pysyy kuin kaurapuuro seinässä tai hiutaleet Eu-avustuspakkauksessaan. Täyttämätön tila,joka virkistää mielen ja lataa henkisen voiman akkua. Monet pelkäävät sitä,koska se tuo heille mieleen yksinäisyyden ja täytettyään kaiken tyhjän tilan yksinäisyys vasta alkaakin. Tungoksen tyhjyyden hylättyämme löydämme ei minkään täyteyden.
"Keskellä tyhjyyttä minä yhdyn kaiken alkulähteeseen"(Yen Hui)
Universaalia ykseyden käsitettä kutsutaan tyhjyydeksi,sitä ettei millään ole sisimmässä olemuksessaan mitään erottavaa tekijää.
Tämän netti-yrjön ulostamiseen kului vähintään koko työpäivä. Onneksi.
Totuuden tollo
Elovena-y
3
450
Vastaukset
- pee q
vaikeeta löytää tyhjyys vaikka pää humisee
- simosiiliitse
Miksikänköhän suakin töissä vielä pidetään, ihmettelen.
Isävainaa olisi sanonut: Hullulla on halvat huvit.- Elo-y
Valtio maksaa apurahaa! Eikäs tarvi ku kuluttaa aikaa. Rankkaa on. Otan osaa isäsi poismenon vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764