Kysymys näkyykin jo otsikossa, eli mitä mieltä olette suudelmista tansseissa esim. kuuman tangon jälkeen?
Monta kertaa täydellisesti menneen tanssin jälkeen, on joskus mukava vaihtaa kielisuudelma naisen kanssa.
Toisaalta, usein vastapuolena oleva nainen on tanssituttu, eikä mitään muuta. Tuskin tiedän edes hänen nimeään.
Olen ehkä hieman vanhanaikainen, mutta mielestäni suudelmat kuuluvat vain tiettyihin ihmissuhteisiin. Esim. suudelmaan päättyvä tango voi olla hieno piste ii:n päälle, mutta suudelma on mielestäni tässä tapauksessa ainoastaan tanssiin kuuluva teatraalinen suoritus.
Tämä tapahtuu aina sanattomalla sopimuksella.
Kertokaa omia kommenttejanne. Enkä kaipaa, mitään pelleviestejä tähän ketjuun, kiitos.
Mitä mieltä tanssisuudelmista?
26
3527
Vastaukset
- Kiitos ei
Melko arveluttavalla alueella liikutaan, jos kielisuudelmia vaihdetaan tanssilattialla. Itse en pitäisi sellaisesta lainkaan, vaikka olisi miten hyvä tanssikaveri.
Tavallinen suukko on joskus ihan mukava juttu, kun ei tavaksi tule.
Kyllä suukottelun kanssa pitää olla erityisen varovainen, jos jompikumpi tai molemmatkin osapuolet ovat varattuja. Menee yleensä puolisolta yli ymmärryksen, vaikka muun flirtin vielä hyväksyisi.
Sinkkujen välillä käytös voi olla vapaampaa. Varo kuitenkin tunkemasta kieltäsi tanssipartnerin suuhun, jos et ole varma hänen reagoinnistaan! Saattaa hyvä tanssikaveruus päättyä yllättäen.- -Kiinnostunut-
todennäköisesti itse "ei sinkku". Olen samaa mieltä, ei sovi parisuhteessa eläville.
Useimmiten en ole aloitteentekijä, vaan se voi olla myös nainen.
- aika kummaa toimintaa
Hyi saatana. Että pitäs satunnaisten tanssituttujen kanssa tagon jälkeen suudella. Miks. Tuntemattomia ihmisiä. Useimmat naiset sitäpaitsi kantavat herpes-virusta.
Teatraalista esilläolon halua luulen..- vitsin heitit
Ei kiitos kielareita lattialla. Siinähän menee kallisarvoista aikaa palauttaa daami takaisin hakuriviin!
- koe sitä hyvänä
Tanssiminen on nimen omaan tanssia. Mikäli se päättyy tuontapaisiin intohimoihin on se loukkaus kaikkia ja tanssia kohtaan. Yleensä ensinnäkin molempien aikaisempia suhteita sekä omaa arviontikykyä. Myös tanssia kohtaan sillä sen huomaavaisuus paria ja musiikkia kohtaan menetetään tunkevaan jopa röyhkeyteen.
Pareissa löytynee "aloittajia" .- täysin
kommenttiasi.
"Tanssiminen on nimen omaan tanssia. Mikäli se päättyy tuontapaisiin intohimoihin on se loukkaus kaikkia ja tanssia kohtaan."
Jos tämä on kahden ihmisen välinen sanaton sopimus asiasta, niin ketä se mahdollisesti loukkaa? - Kahden
täysin kirjoitti:
kommenttiasi.
"Tanssiminen on nimen omaan tanssia. Mikäli se päättyy tuontapaisiin intohimoihin on se loukkaus kaikkia ja tanssia kohtaan."
Jos tämä on kahden ihmisen välinen sanaton sopimus asiasta, niin ketä se mahdollisesti loukkaa?Kysyjän kommentti oli että, olen tuntematon parille ja aloittajina on naiset. Siis käsitän että kysyy tanssiparin kielareita ja tuntemattoman kanssa sekä naisen aloitteesta.
"Kahden välinen" sanaton/sanallinen sopimus on järkevää tuoda yleiselle tanssipaikalle kun suhde on syvempi , laajempi, mahdollisesti parisuhde ehkä aviokin.
Tokihan silloin parille on luonnollista kuin se tanssi on suhteen vuoksi ja edistää jo kypsää ja kunnioitettua suhdetta.
Mielestäni loukkaavaa se on ja ennenkaikkea kun ja jos ei tiedä ketä muita ihmisiä kuuluu kenenkin suudelmapiiriin. Näin ollen asiasta tekee arveluttavan juuri se tietämättömyys ja joku voi niin kuin kerrottiin, olla niin "nirvanissa" että tunkee suuhun vaikkapa aivan loukatakseen omia suhteitaan pahimillaan.
Tarkoitusperä ei ole tiedossa tuntemattoman kanssa. Intohimo ei ole sanaton/sanallinen sopimus.
- minun mielestä
Poskisuudelman voi tanssin päätteeksi moiskauttaa. Kielileikit kuuluvat ihan muuhun ympäristöön.
- Kaino Vieno
Kyllä nuoleminen suoritetaan vasta tanssien jälkeen ihan omissa oloissa.
- lifeislifenanaanana
eka pussitaan ja sitten.......
niin sen kuuluu mennä. - asiatonta!
Jopas jotakin. En ilmeisesti koskaan ole tanssinut niin täydellistä tanssia, että haluaisin kielisuudelman antaa/saada keneltäkään! Ei ole mielestäni soveliasta, paitsi jos molemmat tietoisesti sitä haluavat.
- Yanela
Tänä syksynä olen törmännyt tähän ilmiöön muutaman kerran,että tanssin lomassa tai lopuksi on moiskautettu suukko suoraan suulle.Useampikin mies on tätä minulle tehnyt.Kaikki kyllä olen tuntenut ennestään ja olen paljon heidän kanssaan tanssinut.Minuahan se ei tietäänkään ole haitannut,koska olen sinkkuihminen.Mutta kieltämättä mielessä on käynyt,että mitähän hänen naisystävä tästä ajattelisi,jos olisi sattunut parketilla kohdalle ja nähnyt.Luulenpa,kylläkin,että nämä miehet ovat lähinnät halunneet kiusoitella minua jotenkin.Jos itse seurustelisin,en tietenkään toivoisi mieheni tekevän näinmuille.Tanssihan on kieltämättä monesti eroottisen näköistä ja siihen syyllistyn itsekin,että eläydyn siihen täysillä.Siis saatta suurinpäin näyttää siltä,että mies tekee kuivapanoja eli runkuttaa vaikka silleen.Itse en kylläkään koe sitä eroottisessa mielessä vaan koen sen vain improvisoinniksi tanssimielessä.
- Vierasvesillä
Olen huomionnut joitakin miehiä myös, jotka ovat josakin nirvanoissa kuin on päässeet hyvän tanssiparin kanssa tanssimaan ja kyllä juuri tuo naisen eläytyvä tanssi (tehtiinpä se missä mielssä tahansa) innoittaa iholle partnerin!
Mielestäni se on törkeää, kumminkin päin.
Latialle olen muutaman kerran parin joutunut jättämään moisen lähentelyn vuoksi.
- himojen vallassa
Kielen työntäminen partnerin mihin tahansa aukkoon on huonoa käytöstä julkisella paikalla.
- miettiä..
Minä suutelen vain sellaisia naisia, joista olen oikeasti niin kiinnostunut, että voisin ja haluan oikeasti tehdä hänen kanssaan myös jotain muuta kuin tanssia ja sen jälkeen teen ja toimin siten, että asia myös etenee, jos on edetäkseen. Lisäksi seuraan naisia, jotka lähtevät tuollaisiin flirttailusuudelmiin. Sen jälkeen he kiinnostavat minua vain seksimielessä. Ei nimittäin tulisi mieleenikään alkaa seurustella jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka menee suutelemaan ketä sattuu, niin kuin vain flirttailumielessä. Tietysti osa näistä suutelijoista/suudeltavista onkin oikeasti (tai salaa) varattuja, joten se ei varmaan paljon heidän mieltään huoleta.
Yleensäkin tanssilava on sellainen paikka, että ihmiset seuraavat sinua ja sen mukaan he tekevät sinusta itselleen mielikuvan. Jos haluat olla kenen tahansa suudeltavissa, miltä se ulospäin näyttää, niin ihmisille kyllä tulee se kuva helposti. Jos se ei sinua haittaa kaikkine todellisine vaikutuksineen, niin ei siinä sitten mitään, siitä vaan. Sanoisin, että keskimäärin tanssiporukka on hyvin konservatiivista porukkaa. Ja helposti juuri nämä vähän erikoisemmat vetäytyvät omiin pieniin kuppikuntiinsa, koska kokevat omalta osaltaan loukkaavina muiden ihmisten välillä aivan suoratkin kommentit heidän toiminnastaan.
Jos olet sinkku ja tahdot löytää elämäsi miehen tai naisen, niin ehkä pikkuisen kannattaisi miettiä miten toimii julkisilla paikoilla. Juuri se oikea saattaa sinua seurata sivusta. Toisaalta on hyvä, että toimit, niin kuin sinulla yleensäkin on tapana, että toiselle osapuolelle ei tule väärää mielikuvaa sinusta. Olkaa ja toimikaa siis sillä tavalla kuin itse haluatte. Siitä tulee kaiken kaikkiaan paras lopputulos, ei välttämättä yksilön kohdalla, mutta varmasti kokonaisen yhteisön kannalta..- Komppaan
Erittäin hyvä kirjoitus!
Voisi vaikka olla tekstiäni, mutta ei ole. Allekirjoitan kyllä sisällön.
Niinhän se on, että seepra ei pääse juovistaan eikä tiikeri raidoistaan. Lyhyen aikaa voit näytellä jotain muuta mitä todellisuudessa olet. Ajan mittaan todellinen minäsi paljastuu. Pieni näyttely voi olla aluksi jopa paikallaan, että joku toinen huomaisi sinut. Pelkällä teatteripelillä ei kuitenkaan pärjää pitkälle.- Arvojako
Tuon kompaan erityisesti että en todella koskaan ala seurustelemaan tai kuvittelekkaan vaisuhdetta sellaisen kanssa joka itse tai on suudeltavissa tanssilavoilla tanssiparin kanssa.(tuntematon tai tanssihakupari)
Se kemia on aiva n fysiikka eli ei kemiaa.
Siis ne seebran karvat tosiaan ei lähde. Joten satsaus on turhaa moiseen.
- p.mie
Itse en pidä pahana, tai paheksuttavana, jos joku oikein hyvän tanssin, hitaan valssin, tai tangon, rumban jälkeen antaa suukon poskelle. Mutta viejän tarvii kyllä olla tuttu, vanha tuttu, ja tanssin onnistunut--- kaikin puolin
- Voin kertoa
Sain eilen useamman tanssin jälkeen suudelmia naiselta.Tanssiessamme tunsin hänen pulssinsa,oli kuin pitkän matkan juoksijalla,arvaattehan mitä hänelle tapahtui.Koskaan ennen en ole tanssinut hänen kanssaan.Olin joka tapauksessa aika otettu.
- Ei lähelläkään
Voin kertoa kirjoitti:
Sain eilen useamman tanssin jälkeen suudelmia naiselta.Tanssiessamme tunsin hänen pulssinsa,oli kuin pitkän matkan juoksijalla,arvaattehan mitä hänelle tapahtui.Koskaan ennen en ole tanssinut hänen kanssaan.Olin joka tapauksessa aika otettu.
Kyllä minä hyvälle tanssittajalle voin suukon moiskauttaa, jos oikein on saanut pulssini kiihtymään. Mikä käy kovinkin helposti. Mutta apua! Ei ole tullut mieleenikään, että hän voi pulssini perusteella kuvitella minun saaneen orgasmin!
Mitähän ne kaikki miehet nyt minusta ajattelee? - p.mie
Voin kertoa kirjoitti:
Eikös se pulssi sitten jo hakannut sinullakin kuin painonnostajalla ikään.... minusta olisi ainakin kiva tuntea, että saisi jonkun sydämen lyömään lujaa ja veren suonissa kohisemaan....
- Haloo sulle
Ei lähelläkään kirjoitti:
Kyllä minä hyvälle tanssittajalle voin suukon moiskauttaa, jos oikein on saanut pulssini kiihtymään. Mikä käy kovinkin helposti. Mutta apua! Ei ole tullut mieleenikään, että hän voi pulssini perusteella kuvitella minun saaneen orgasmin!
Mitähän ne kaikki miehet nyt minusta ajattelee?Sitä pikkasen jännitti ja sinä ihan hullui rupeet kirjoittelee.t:saanut osa puoli
- lettas
sentään
- on ihan mukava
välillä vetää kunnon kielarit hyvin tuntemansa naisen kanssa.
Ei kai tässä missään luostarissa tarvitse elää? - olla intiimi julkisesti
Jatkossa, jos on jo kiinnostus edennyt niin pitkälle toinen toistaan kohtaan, on asiallista käyttäytymistä, mutta ei julkisesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959