Mutta usko on luja luottamus siihen,mitä toivotaan,ojentautuminen sen mukaan,mikä ei näy.Heb.11:1....Kun Pietari ja Johannes tapasivat ramman temppelin luona,niin kutsutulla Kauniilla portilla,Pietari sanoi miehelle:Hopeaa ja kultaa ei minulla ole,mutta mitä minulla on,sitä minä sinulle annan:Jeesuksen Kristuksen,Nasaretilaisen,nimessä.nouse ja käy:(Ap,t.3:6.)Mies ei yrittänyt testata voisiko hän seistä,hän hyppäsi ylös!Tämä on todelista uskoa ja sen seurausta.Ja tämä usko toimii tänäänkiin.
Laita uskosi toimimaan.
5
199
Vastaukset
- menee
Laita oma nimesi (esim. Aksu) pisteviivan kohdalle!
Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
Jeesus kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
Jeesus oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
Mutta totisesti, Aksun sairaudet hän kantoi, ..... kivut hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu .... rikkomusten tähden, runneltu .... pahain tekojen tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että (Aksulla) rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta .... on parannettu.
Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti Jeesuksen päälle kaikkien meidän syntivelkamme.
Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
Jeesukselle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos .... panee hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa. Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä Jeesus antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. - PYSTYYN?
VAI TOIMII? MONIKO RAMPA ON SINUN KÄSKEMÄNÄSI ELI SINUN SUUSTASI TULLEIDEN SANOJEN SEURAUKSENA HYPÄNNYT KÄVELEMÄÄN?
- semmosta
Että, se paraneminen olikin sen "ylöspompanneen" uskosta kiinni?
- ajateltavaksi
aksu521, silloin sinä kuljet turvallista tietä pitkin, kun kirjoitat vain sitä mitä itse raamatustasi löydät.
Älä usko menestysteologeihin, Peter Youngreniin tai Benny Hinniin. He kyllä lupaavat, he kyllä puhuvat, mutta heidän sanoissaan ei ole voimaa ja heidän uskonsa raukeaa tyhjiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899