Heip. Meikäläinen on kokenut aika vaikeita olosuhteita esimerkiksi, kun ilma ei ole pysynnyt uusissa renkaissa. Tosin ratkaisin tilanteen hienosti, eikä se maksanutkaan kuin 15 €.
Muutenkin meikäläisellä on se ajatus, että jos ei ole mitään vaikeuksia, niin siitä kannattaa tehdä edes jonkinlainen. Kommentteja siis bliis...
Lukijan vastuu
7
523
Vastaukset
- Puhurix
hyvät hetket tunnu miltään jos aina olis tasaisen hienoa ja onnellista. Pienet vastoinkäymiset ovat vain elämää. Hassua muuten, että nuorena on jotenkin niin positiivinen ja odottaa hienoja asioita elämäänsä. Ajan mittaan tyytyy vähempään ja on onnellisempi pienemmistä asioista.
- Masse setä
Niin niin. Puhut asiaa. Mitäpä tähän lisäämään.
- RiisuArkihuoli
lopulta kävi, että vaikeuden kautta voittoon :=))
Laitoitko sä niihin renkaisiin sitä pikapaikkausainetta? :=))- Masse setä
Mulla on kyllä purkki, mutta eihän sitä voi käyttää, koska sitä voi tarvita vielä.
tyhjällä renkaalla pitkät pätkät tuossa joku aika sitten. En voinut kuvitellakaan että rengas oli puhjennut. Ihmettelin vaan kauheesti mikä vika autossa on kun vääntää koko ajan penkalle. ja tärähtää möykyissä ikävästi.
Kun tulin autoparkkiin naapuripaikalle tuli samaan aikaan mieshenkilö ja kysyi olenko huomannut että auton rengas on puhki.
Rengas oli ihan lytyssä ja pullistunut vanteesta.
Hyvä minä !!!
Poitsu kävi katsomassa rengasta mutta mitään naulaa tai vikaa renkaasta ei löytänyt. Epäili että oli tyhjentynyt omia aikojaan.Ostin elokuussa 2008 kaappipakastimen johon säilöin marjat kun huoneiston oma pakastin oli täynnä. Nyt tämä uusi pakastin on paksussa huurussa ja pakastinrasiat kans. Ovea avaan tosi harvoin. Jotain häikkää laitteessa on. Korjaaja tulee tiistaina.
Pyykinpesukone on 2 vuotta vanha. Pidemmällä ohjelmalla koneesta tulee kumma metallin käry. Varmaan syttyy joku päivä palamaan.
Herätyskellon huitasin yks aamu lattialle. Kyllä se vielä herättää mutta herätystä ei saa sammumaan kuin ottamalla pariston pois.
Mielenkiinnolla odotan mikä seuraavaksi on hajalla.- Masse setä
Se uusi pakastin varmaan vuotaa ilmaa, mutta onneksi se on energiahyväksytty ja arvioitu, jotenka se ei voi vuotaa ilmaa. Toivottavasti et joutunut ottamaan paljon lainaa korjaajan kilometrikorvauksia varten.
Pesukone sinänsä ei syty palamaan kovin helpolla, paitsi silloin, jos siitä vuotaa vedet ulos, mikä tosin on aika yleistä. Kaksi vuotta onkin aika sopiva kuluttaja-elämä.
No minkä takia kohtelit toimivaa herätyskelloa tuolla tavalla?
Kone on kuin vaimo. Jos sitä kohtelee hyvin hellästi. Se kestää ja kestää. Siihen ei tarvitse vaihtaa osia, eikä se vaadi mitään silikoonikäsittelyjä. Ainoastaan hieman imurointia ja kiilloitusta. Ja ilmaa renkaisiin.
Veikkaisin paahdinta...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969