neljä pulloa juonut krapulaan ja olen kuin selväpäinen mutta tärinätön henkilö. Jos muilla on samatilanne, niin muistakaa aina jemmata olutta tai viinaa varastoon. Ei sitä kukaan huomaa kun ryypyllä käy, ja muistakaa ettette päidy.
Piilokaljoilla varastossa
6
395
Vastaukset
- hyvä idea
toi varastointi. Mä olen joutunut tänän jo 2 kertaa hakemaan satsin kun en ollut varastoinut. Juomista en piilottele keneltäkään.
- kyllikkiky
> ja olen kuin selväpäinen mutta tärinätön
täriseksäää si selvänä? - hajua
Voit tosiaan olla kuin selväpäinen mutta haiset vanhalta ja uudelta viinalta todennäköisesti törkieästi. Eli ota se huomioon. Tiedän sen itse, olen vuosikaudet peitellyt juomistani ja juonut piilossa mutta kyllä sen jotenkin kaikki on saaneet tietää.
tai muutoin kanssasi usein tekemisiin joutuva tietää piilokaljoittelustasi. Toistuvat piipahtamisesi jossakin pannaan merkille ja aihekin tiedetään; et uskokaan kuinka näkyvää se on.
- Kalle.
Ihmisen silmä on yllättävän tarkka havainnoimaan toisessa äänen muutokset, silmien ja kasvojen olemuksen.
Yleensä kaikki sala- ja piilopulloilijat vilpittömästi luulevat itsestään, että eihän minusta mitään huomaa, mutta kyllä vaan huomaa. - huomataan
Kalle. kirjoitti:
Ihmisen silmä on yllättävän tarkka havainnoimaan toisessa äänen muutokset, silmien ja kasvojen olemuksen.
Yleensä kaikki sala- ja piilopulloilijat vilpittömästi luulevat itsestään, että eihän minusta mitään huomaa, mutta kyllä vaan huomaa.isäni aikoinaan joi piilossa ja luuli tekevänsä sen hyvin, kaikki vaan tiesivät missä mennään. Itse en edes yritä salailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816