Purjevene Southamptonista Etelä Englannista merirahtina Suomeen. Mitähän mahtaa maksaa ja miten hinnoitellaan - paino? koko? En jaksa enää googlata. Auttakaa!
Vene merirahtina Englannista
11
3190
Vastaukset
- vastata mut
Lähes kaikki ulkomaanliikennettä hoitavat kuljetusliikkeet osaa vastata ja nekin vasta kun annat perustiedot, itse laivamatka ei liene edes puolia kokonaiskuluista vaan nostot ja siirrot mantereilla.
- goooooooglella
Itse löysin googlella tämmöisen http://vinces.fi/fin/v/kaytetty-tai-uusi-vene-englannista ja keväällä kaupoille.
- Mistä tietoja
Sainpas nopeasti hyvät vinkit. Kiitokset vielä kerran.
- J. Ocean
Hei !
Hain itselleni viime keväänä veneen Humblesta. Voisin tuoda sinullekin sopivasti. Mikä vene?- Cardifista
Tämänhetkinen tilanne. Vastaava vene kuitenkin.
- lähempääkin??
Cardifista kirjoitti:
Tämänhetkinen tilanne. Vastaava vene kuitenkin.
Ymmärrän kyllä, että kaikkia venemerkkejä ei löydy käytettyjen markkinoilta lähialueillamme. Siksi niitä haetaan jopa Amerikoista asti.
Onko Bavan hinnat Englannissa niin alhaalla, että kannatti ostaa sieltä? Luulisi, että nykytilanteessa voisi saada halpaa lähempääkin. Lopullinen hintahan on se mitä vene on tullut maksamaan, kun se on purjehdusvalmiina kotisatamassa.
Vuosi sitten maksoi n. 30 jalkaisen veneen tuonti laivakyytinä Hollannista Ouluun reilusti yli 6000€.
Voin tuoda veneesi huomattavasti halvemmalla purjehtien vettä pitkin milloin Sinulle sopii, kokemusta on, tutustupa sivuuni.
Otappa yhteyttä osoitetietoinesi, niin pohditaan asiaa.
juha.risto@suomi24.fi- kuskaa noita
viikottain. ota sinne yhteyttä
- haamujengi
Sä oot vaan joko työtön jolla on aikaa luuhata tällä palstalla. Et sä mitään venettä oikeasti ole hommaamassa, kunhan kyselet!
- bavaria 38
Toin lokakuussa bavaria 38:n purjehtimalla.
laita sähköpostisi- Bavaria 36
ABC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806