Vene merirahtina Englannista

Mistä hintatietoja?

Purjevene Southamptonista Etelä Englannista merirahtina Suomeen. Mitähän mahtaa maksaa ja miten hinnoitellaan - paino? koko? En jaksa enää googlata. Auttakaa!

11

3190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastata mut

Lähes kaikki ulkomaanliikennettä hoitavat kuljetusliikkeet osaa vastata ja nekin vasta kun annat perustiedot, itse laivamatka ei liene edes puolia kokonaiskuluista vaan nostot ja siirrot mantereilla.

• goooooooglella
      • Mistä tietoja

Sainpas nopeasti hyvät vinkit. Kiitokset vielä kerran.

• J. Ocean

Hei !
      Hain itselleni viime keväänä veneen Humblesta. Voisin tuoda sinullekin sopivasti. Mikä vene?

• Cardifista

Tämänhetkinen tilanne. Vastaava vene kuitenkin.

• lähempääkin??
        Cardifista kirjoitti:

Tämänhetkinen tilanne. Vastaava vene kuitenkin.

Ymmärrän kyllä, että kaikkia venemerkkejä ei löydy käytettyjen markkinoilta lähialueillamme. Siksi niitä haetaan jopa Amerikoista asti.

Onko Bavan hinnat Englannissa niin alhaalla, että kannatti ostaa sieltä? Luulisi, että nykytilanteessa voisi saada halpaa lähempääkin. Lopullinen hintahan on se mitä vene on tullut maksamaan, kun se on purjehdusvalmiina kotisatamassa.

• Vuosi sitten maksoi n. 30 jalkaisen veneen tuonti laivakyytinä Hollannista Ouluun reilusti yli 6000€.

Voin tuoda veneesi huomattavasti halvemmalla purjehtien vettä pitkin milloin Sinulle sopii, kokemusta on, tutustupa sivuuni.

Otappa yhteyttä osoitetietoinesi, niin pohditaan asiaa.

juha.risto@suomi24.fi

• kuskaa noita

viikottain. ota sinne yhteyttä

• haamujengi

Sä oot vaan joko työtön jolla on aikaa luuhata tällä palstalla. Et sä mitään venettä oikeasti ole hommaamassa, kunhan kyselet!

• bavaria 38

Toin lokakuussa bavaria 38:n purjehtimalla.
      laita sähköpostisi

• Bavaria 36

ABC

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe