liikkunu näillä main ? meinaan multa pääsi karkuun...
Onko kärmestä
70
1203
Vastaukset
- p_dude
millä main,kerro heti et pääsen alas kattolampusta
- Pohojanmaalla
Vaara näyttääs olovan ohitte mualla paitti Pohojanmaalla.
- Nimetön
tuola se taitaaki luikerrella vällyjen alla, ootas kummä katon...
- Nimetön
Pohojanmaalla kirjoitti:
Vaara näyttääs olovan ohitte mualla paitti Pohojanmaalla.
sinne sitte kaikki tyynni heti ketalehtamahan jos tohoritte...
- ainakaan
Nimetön kirjoitti:
tuola se taitaaki luikerrella vällyjen alla, ootas kummä katon...
listi sitä jos vällyjen alla, se on se yöllinen vällykärmes, mikä heräilee henkiin!
- Nimetön
ainakaan kirjoitti:
listi sitä jos vällyjen alla, se on se yöllinen vällykärmes, mikä heräilee henkiin!
luulin notta soon se penix-lintu... sellanen punanen heltta ja kaula pystys niinku olis puhetta mokeltanu.
- löysit
Nimetön kirjoitti:
luulin notta soon se penix-lintu... sellanen punanen heltta ja kaula pystys niinku olis puhetta mokeltanu.
sen? Kyllä se varmaan on se penix-lintu, yöeläjä se on, mutta voi tarvittaessa herätä eloon muinakin vuorokauden aikoin! Kyllä se jutteleeki, omistajalleen, sanoo et mä haluun,,,,,
- Nimetön
löysit kirjoitti:
sen? Kyllä se varmaan on se penix-lintu, yöeläjä se on, mutta voi tarvittaessa herätä eloon muinakin vuorokauden aikoin! Kyllä se jutteleeki, omistajalleen, sanoo et mä haluun,,,,,
lähtee ulkoilutta tätä...
- paree varmaan
Nimetön kirjoitti:
lähtee ulkoilutta tätä...
ulkoiluttaa, ettei tuu happivajetta, ja vielä onneton oksentaa, hyi kauhee!
Nimetön kirjoitti:
sinne sitte kaikki tyynni heti ketalehtamahan jos tohoritte...
on ainainen käärmesvaara, siellä taitaa olla sen niminen paikkakuntakin ellen ihan väärin muista
- Booa
Sukeltelen täällä altaassa. Vähän ahasta on!
http://www.toiletology.com/images/Snake-Boa.jpg- Nimetön
nii ei oo ahasta...
- p_dude
kovin on raasulla ahdasta,nyt kiiruusti pukille kirjottamaan,uus pytty on saatava,vaik semmonen kylpytynnyri
- Lakupentti
Nimetön kirjoitti:
nii ei oo ahasta...
http://www.worth1000.com/web/media/34270/Snakeskin_Boots.jpg
Noilla kelpaa talloa Siwaan lakritsaa ostamaan.
- 4 vuotta sitten
Oisko käyttöö?
http://img.photobucket.com/albums/v53/Puppeh/100_4376.jpg
Luovutetaan hyvään kotiin.- Nimetön
mahtua vällyn alle... sittenkin kun siellä jo yks booa lymyilee...
- Käykö puuro?
Vai pitääkö olla patonkia?
Tehtiin diili kärmeksen kanssa...
Mä tarjoon sille mansikoita ja kermavaahtoo, kärmes on joulun pyhät mun kravattina...
Pientä nikamien niksauttelua vaille, niin krakasolmu on valmis...- Nimetön
voitko pitää sitä vielä uudenvuoden yli ku olis itellä vähän menoo...
- sää pelkääkkään
ja inhoo kärmeskiä? Painajasetki vaan kärmeksien vuoks?, no aikansa kutakin, ja tarina riittää
Nimetön kirjoitti:
voitko pitää sitä vielä uudenvuoden yli ku olis itellä vähän menoo...
Rekkukaan ei ole moksiskaan tuosta eläväisestä krakasta... Ei sillä mitään hätää ole. Tienny sen nimee, Werneriksi sitä kutsun ja ei pane nimeä pahitteeksi... :•)
sää pelkääkkään kirjoitti:
ja inhoo kärmeskiä? Painajasetki vaan kärmeksien vuoks?, no aikansa kutakin, ja tarina riittää
päin vastoin... Wermeri-kärmes inhos mua ensin, mutta nyt ollaan kavereita...
Rekku tuossa leikkii sen kanssa... :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
päin vastoin... Wermeri-kärmes inhos mua ensin, mutta nyt ollaan kavereita...
Rekku tuossa leikkii sen kanssa... :•)oli kerran mato---tein siittä Pervolle rusetin kaulaan-----se ei oikeen tykänny rupes itkeen
ja sen äiti hakkas mua luuvalla,sano että
taasko sinä meijän poikaa itketät - nimetön.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Rekkukaan ei ole moksiskaan tuosta eläväisestä krakasta... Ei sillä mitään hätää ole. Tienny sen nimee, Werneriksi sitä kutsun ja ei pane nimeä pahitteeksi... :•)
vaikka se oikeesti onkin ville.. mutta nyt se voi sit olla ville werneri...
nimetön. kirjoitti:
vaikka se oikeesti onkin ville.. mutta nyt se voi sit olla ville werneri...
väliviivalla; ville-werneri? :•)
Vilma. kirjoitti:
oli kerran mato---tein siittä Pervolle rusetin kaulaan-----se ei oikeen tykänny rupes itkeen
taasko sinä meijän poikaa itketätpitkä mato,kun ylti kaulan ympäri, oliko?
- Nimetön.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
väliviivalla; ville-werneri? :•)
kuulostaiskos werneri-ville kuitenkin paremmalta, vai onko se vähän liikaa niinku rosvo-roope
Vilma. kirjoitti:
oli kerran mato---tein siittä Pervolle rusetin kaulaan-----se ei oikeen tykänny rupes itkeen
taasko sinä meijän poikaa itketätilkee anoppikandidaatti...
Ainako se sua sillä luudalla huiskii? Sano sille, että lennä sillä kepilläs kyöpelivuorelle... :•)
Pervollehan kävis se mato kaulaankin, minneppäs muualle siitä rusetin väsäis...- Vilma.
käärmes kirjoitti:
pitkä mato,kun ylti kaulan ympäri, oliko?
Pervolla ohut kaula
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
ilkee anoppikandidaatti...
Ainako se sua sillä luudalla huiskii? Sano sille, että lennä sillä kepilläs kyöpelivuorelle... :•)
Pervollehan kävis se mato kaulaankin, minneppäs muualle siitä rusetin väsäis...ko kattoo tänne ja tunnistaa mut ja Pervon
ko meillä aina nyrkki osu sinne sun tänne
ne kattooo kauhuissaan ja sanoo että---ei me tietty että nuo lapsi parat noin sairaita on
ei niistä kotona huomaa mittään---pitäskö ne hoitoon viedä---syyttelevät toisiaan---sinun tytöltä meidän poika on oppinu huonot tavat
ei meijän poika ikinä noin
meijän tylöllä ei oo huonot tavat,melkein kouluja käyny,meinattiin panna yliopistoon j.n.e
ja sit ne ihmettelee että mistä me ollaan opittu Nimetön. kirjoitti:
kuulostaiskos werneri-ville kuitenkin paremmalta, vai onko se vähän liikaa niinku rosvo-roope
fiksulta kärmekseltä, olkoon vappuun asti ville-werneri ja sen jälkeen ihan mikä vaan. Hyvällä lapsella monta nimee... :•)
- Vilma.
käärmes kirjoitti:
sillä sitte on TOSI ruipelo toi kaula(kin)kö ?
Pervoo hauku----Son muskeli mies
kuristaa käärymeitäkin Vilma. kirjoitti:
ko kattoo tänne ja tunnistaa mut ja Pervon
ko meillä aina nyrkki osu sinne sun tänne
ne kattooo kauhuissaan ja sanoo että---ei me tietty että nuo lapsi parat noin sairaita on
ei niistä kotona huomaa mittään---pitäskö ne hoitoon viedä---syyttelevät toisiaan---sinun tytöltä meidän poika on oppinu huonot tavat
ei meijän poika ikinä noin
meijän tylöllä ei oo huonot tavat,melkein kouluja käyny,meinattiin panna yliopistoon j.n.e
ja sit ne ihmettelee että mistä me ollaan opittuteidän äidit tulee paremmin toimeen keskenään kuin heidän kullanmurunsa? Sitäpä en hetkeäkään epäile, niin se menee...
Rovaniemeltä, läheltä napapiiriä on löydetty kenkä, kokoa siro 47. Aamuvarhaisella postinkantaja oli ilmoittanu hätäkeskukselle oudosta lentävästä esineestä. Ajattelin vaan, että jos se sinun popo on, kun potkaisit pervoa ohi ja patiini jatkoi matkaansa kohti pohjoista...- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
teidän äidit tulee paremmin toimeen keskenään kuin heidän kullanmurunsa? Sitäpä en hetkeäkään epäile, niin se menee...
Rovaniemeltä, läheltä napapiiriä on löydetty kenkä, kokoa siro 47. Aamuvarhaisella postinkantaja oli ilmoittanu hätäkeskukselle oudosta lentävästä esineestä. Ajattelin vaan, että jos se sinun popo on, kun potkaisit pervoa ohi ja patiini jatkoi matkaansa kohti pohjoista...mahtuis mun molemmat jalat---kysy vaikka dudelta
Vilma. kirjoitti:
mahtuis mun molemmat jalat---kysy vaikka dudelta
yksi jalka kerrallaan ja vielä kun pidät varpaita kippurassa, ni ei tee tiukkaakaan, sanoi dude...
Silipa sanoi, että miksi sua kiusata liian pienillä kengillä, hankitaan vilmalle joululahjaksi uudet kenkät, vasen numeroa 49 ja oikea 52... Jälkimmäisen saa urheiluliikkeen kajakkiosastolta... Kysy vaikka Silipalta...- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
yksi jalka kerrallaan ja vielä kun pidät varpaita kippurassa, ni ei tee tiukkaakaan, sanoi dude...
Silipa sanoi, että miksi sua kiusata liian pienillä kengillä, hankitaan vilmalle joululahjaksi uudet kenkät, vasen numeroa 49 ja oikea 52... Jälkimmäisen saa urheiluliikkeen kajakkiosastolta... Kysy vaikka Silipalta...ei naiset koskaan mitään tiedä----kerrankin mää kysyin Pervon äidiltä että.......
tai jos ei kertoskaan Pervon ja sen äidin korvat soi Vilma. kirjoitti:
ei naiset koskaan mitään tiedä----kerrankin mää kysyin Pervon äidiltä että.......
tai jos ei kertoskaan Pervon ja sen äidin korvat soikova ääni, se on vaan hieman kantava....
Möykky hieman tutustunut tuohon fonetiikkaan ja annan suositukset, jos menet olkiluodon ydinvoimalaan sireeniksi. Saat käyttää äänijänteitäs ja polkea töppöstä tantereeseen...
Helppo duuni, kerran viikossa harjoitukset ja tositilanteessa saat huutaa niin paljon kuin jaksat... Ja pitkään... :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
kova ääni, se on vaan hieman kantava....
Möykky hieman tutustunut tuohon fonetiikkaan ja annan suositukset, jos menet olkiluodon ydinvoimalaan sireeniksi. Saat käyttää äänijänteitäs ja polkea töppöstä tantereeseen...
Helppo duuni, kerran viikossa harjoitukset ja tositilanteessa saat huutaa niin paljon kuin jaksat... Ja pitkään... :•)Sinä tuommosta paska duunii ehdotit---ny mulle tuli paha mieli---dude joutuu taas kantaan ko
mieli on niin paha ettei jaksa kävellä
sinun syytä kaikki Vilma. kirjoitti:
Sinä tuommosta paska duunii ehdotit---ny mulle tuli paha mieli---dude joutuu taas kantaan ko
sinun syytä kaikkiEttei sulle tuollainen pas... passeli duuni kelpaa. Eväätkin aamulla mukaan laitettais, pussillinen rusinapullia ja muutama korppukin, pullollinen lämmintä maitoo kyytipojaksi. Kiittämättömyys on vilman palkka...
Ei duden tarvii kantaa, möykky lainaa vesikelkkaa...
Eihän möykky haluu pahoittaa vilman mieltä, se oli vaan ammatinvalinanohjausta...- p_dude
Vilma. kirjoitti:
Sinä tuommosta paska duunii ehdotit---ny mulle tuli paha mieli---dude joutuu taas kantaan ko
sinun syytä kaikkimiun nimen,ku nii särähti korvaa ku ois läpi pään puhallettu,saanko arvaa,vilmuliini,ny äkkiä(pus)äläkä mua syytä,padme melkee niinko yllytti
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
miun nimen,ku nii särähti korvaa ku ois läpi pään puhallettu,saanko arvaa,vilmuliini,ny äkkiä(pus)äläkä mua syytä,padme melkee niinko yllytti
mikä padme----LÄTS sattuko?
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Ettei sulle tuollainen pas... passeli duuni kelpaa. Eväätkin aamulla mukaan laitettais, pussillinen rusinapullia ja muutama korppukin, pullollinen lämmintä maitoo kyytipojaksi. Kiittämättömyys on vilman palkka...
Ei duden tarvii kantaa, möykky lainaa vesikelkkaa...
Eihän möykky haluu pahoittaa vilman mieltä, se oli vaan ammatinvalinanohjausta................
Vilma. kirjoitti:
mikä padme----LÄTS sattuko?
Lätsähti toi litsari duden poskelle silleen makiasti, että voisin suositella sua maatalousministeriön lihakarjan koepihaton ensimmäiseksi kärpäslätkäksi... Sanoinpahan vaan...
- p_dude
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Lätsähti toi litsari duden poskelle silleen makiasti, että voisin suositella sua maatalousministeriön lihakarjan koepihaton ensimmäiseksi kärpäslätkäksi... Sanoinpahan vaan...
nysse vertaa mua lihakarjaan,ei oo mörril rajaa,pentele
p_dude kirjoitti:
nysse vertaa mua lihakarjaan,ei oo mörril rajaa,pentele
Ajatteli möykky vaan, että vilma vois ne litsarit käyttää hyödyksi ja olla niinko sellainen edelläkävijä ja luomukärpäslätkä jossain, missä niitä kärpäsiä kovinkin paljon...
- p_dude
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Ajatteli möykky vaan, että vilma vois ne litsarit käyttää hyödyksi ja olla niinko sellainen edelläkävijä ja luomukärpäslätkä jossain, missä niitä kärpäsiä kovinkin paljon...
mistä sä mun kärpäsistä tiesit?sitäpaitsi ne on taapermannille,tolle mun kärpäs-syöjäkasville,en minä niitä itellein...
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
nimä niin tykkään nitistäää
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
nimä niin tykkään nitistäää
mitäs jos mörri ja dude ottaa välii ja litistää?ku ei olla ihan pikkusii kai kumpikaa
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
mitäs jos mörri ja dude ottaa välii ja litistää?ku ei olla ihan pikkusii kai kumpikaa
tää nostaa kädet ylö ja perääntyy----en mä pelkää
kuhan muuten vaan tykkään kävellä takaperin
- kbasa.
varmaan joku halytys pikkuhiljaa..
- willivatukka
Tuolle ystävälleni Harry Potterille, että tulee hoitamaan yhden käärmeksen;-))
sammakko17 kirjoitti:
auttaa ja hoitaa kärmeksen
pakkaasta on seittemän astetta, ei kärmes tykkää.
Vällyyhi en oo kattonu muttei siäläkää varmahan mitää oo.
yx anakonda alkaa luikertelemaan vällyn alle et heräjää huomenissa aamupuuron aikaan. öitä
a-v kirjoitti:
helpompi ajoittaa se puuro heräämisen aikaan?
Öitä;)kone vielä pöydällä rokuttaa... nyt sammuttaa tää, sitä puuroo kun muut keittelee, mä vaan syön... kauniita unia.
käärmes kirjoitti:
kone vielä pöydällä rokuttaa... nyt sammuttaa tää, sitä puuroo kun muut keittelee, mä vaan syön... kauniita unia.
keittää niin sitte sen ymmärtää... eikä mikään oo niin kauheeta ku kylmä ja kovettunu kaurapuuro...
Kauniita unia;)
- avohoitopotilas
jääkiekkomaila on hyvä väline käärmeen tappamiseen,kokemusta on
- ystavatar
Tiettävästi homma hoituu myös vaelluskengilläkin. En ole vielä uskaltanut, vaikka mahixet olisi ollut. Mutta kyllä niiden kanssa uskalataa härnätä niitä Huittisten lenkkipoluilla...
- avohoitopotilas
ystavatar kirjoitti:
Tiettävästi homma hoituu myös vaelluskengilläkin. En ole vielä uskaltanut, vaikka mahixet olisi ollut. Mutta kyllä niiden kanssa uskalataa härnätä niitä Huittisten lenkkipoluilla...
ei kyllä kovinkaan helposti,aika sitkeitä pirulaisiahan ne on.ei niitä kyllä mistään metsästä kannata tappaa
- p_dude
ei saanu enää vastata sun viestii,ku hierkki oli liian syvältä tai jotaa,mut mennääkö maate?tuhiset sit ens yön kainalos et jaksaa huomen,jooko?ja mörril kans makosat unet.
- Vilma.
öitä...
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
öitä...
..................
p_dude kirjoitti:
..................
menee möykky myös... paitsi ei ihan vielä...
Jos Vilman kanssa luette vielä iltasaduksi tuon Mika Waltarin Sinuhen?
yöllä uniin se käärme...se on kuulemma
seksin symboli unessa.;)- Kalhu-hella
Mä ku luulin että se olis ollu karhu ;(
Kalhu-hella kirjoitti:
Mä ku luulin että se olis ollu karhu ;(
niin pelottavia....eihän...iik...
mä en näe karhu-unia....ainakaan pelottavia.;))
Jos ei nyt sitten iske semmoinen uni yöllä.;)- Kalhu-hella
Satumainen.Nainen kirjoitti:
niin pelottavia....eihän...iik...
mä en näe karhu-unia....ainakaan pelottavia.;))
Jos ei nyt sitten iske semmoinen uni yöllä.;)...tosin tällainen valkoinen sinikielinen 800 kg jössikkä saattas olla livenä tavatessa ainakin kunnioitusta herättävä näky :)
Kalhu-hella kirjoitti:
...tosin tällainen valkoinen sinikielinen 800 kg jössikkä saattas olla livenä tavatessa ainakin kunnioitusta herättävä näky :)
parempi mennä kiltisti peiton alle...ja katella tota seinällä olevaa Nalle-Puhin kuvaa.;)
Ötyjä Kalhulle ja hellalle...meen nyt nukkumaan.:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959