mikä ottaa aivoon

p_dude

mä en voi sietää itsekkäitä ihmisiä,siis sellasia törkeän omahyväsiä itsekkäitä jotka ajattelee et niiden pitää saada kaikki vaikka muiden kustannuksella.

117

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt musta...?

Kuka hullu sitä nyt omalla kustannuksellaan mitään...;)

• p_dude

no en puhu,ku sellasist jotka oottaa et muut hyppii vaik päällään jos ne haluaa jotaa.ethän sä ny sellanen

• p_dude kirjoitti:

no en puhu,ku sellasist jotka oottaa et muut hyppii vaik päällään jos ne haluaa jotaa.ethän sä ny sellanen

Ja kartan sellasia tyyppejä viimeiseen asti. Aika äkkiä ne kyllä laumasta erottuu, onneksi;)

Sulla taitaa olla kokemusta ihan lähimenneisyydestä vai miks asia on nyt justiin sydämenpäällä?

• p_dude
        a-v kirjoitti:

Ja kartan sellasia tyyppejä viimeiseen asti. Aika äkkiä ne kyllä laumasta erottuu, onneksi;)

Sulla taitaa olla kokemusta ihan lähimenneisyydestä vai miks asia on nyt justiin sydämenpäällä?

sain taas kerran tarpeekseni pompottamisesta joka pirun asian perään yhen tutun toimesta.palo päreet ihan totaalisesti

• p_dude kirjoitti:

sain taas kerran tarpeekseni pompottamisesta joka pirun asian perään yhen tutun toimesta.palo päreet ihan totaalisesti

päresavun nousta vai tuuletitko samantien?

Toivottavasti annoit... ei ne muuten tajua. Jos sittenkään, todennäkösesti ei.

• p_dude
        a-v kirjoitti:

päresavun nousta vai tuuletitko samantien?

Toivottavasti annoit... ei ne muuten tajua. Jos sittenkään, todennäkösesti ei.

sen varmistin kyl ja sain jopa anteekspyynnön,mut kyrsiihän se et joutuu tollai asiasta sanomaan ennenku tajutaa,tulee vaan turhaa riitaa

• sietääks sellasia sit joku, ei kai.

• p_dude

mut se oli mun päällimmäinen päivän kyrsimys

• p_dude kirjoitti:

mut se oli mun päällimmäinen päivän kyrsimys

mikään ei kauheesti kyrsi... mut ehkä huomenna on huonompi päivä;)

• p_dude
        a-v kirjoitti:

mikään ei kauheesti kyrsi... mut ehkä huomenna on huonompi päivä;)

jotai pientä kannatuksen vuoks,kivi sukassa?kakshaarasii hiuksii?pytyn rinkula ylhäällä?

• p_dude kirjoitti:

jotai pientä kannatuksen vuoks,kivi sukassa?kakshaarasii hiuksii?pytyn rinkula ylhäällä?

pakko on jotain olla jos kaivamalla kaivelee...

Ei... siis ei. Ei oo mitään... ompa kummallinen päivä;)

• p_dude
        a-v kirjoitti:

pakko on jotain olla jos kaivamalla kaivelee...

Ei... siis ei. Ei oo mitään... ompa kummallinen päivä;)

onnittelut sulle,tässähän tulee oikee itellekki parempi mieli ihan sun puolesta :D

• p_dude kirjoitti:

onnittelut sulle,tässähän tulee oikee itellekki parempi mieli ihan sun puolesta :D

tää on kovaa... mä kun en varsinaisesti oo mikään positiivisuudenlähettiläs;)

• p_dude
        a-v kirjoitti:

tää on kovaa... mä kun en varsinaisesti oo mikään positiivisuudenlähettiläs;)

hitto,tältä keskustelult meni ny pohja jos ottaa

• p_dude kirjoitti:

hitto,tältä keskustelult meni ny pohja jos ottaa

naurattaa;)

• ystavatar

Tulee mieleen spämmääjä, joka tienasi "peräti" 300 000 euroa vuodessa. Hintana oli, että maailman puolet spämmeistä oli tämän tyypin koneista. Kuulemma yksi mainos 12.5 miljoonasta spämmistä johti kauppoihin. Onneksi se saatiin kiinni. Olen kokenut sen henkilökohtaisesti e-mailini spam-boxin sisällöstä.

Mikäköhän on ollut maailmalle esim. ajankäyttönä hintana siitä, että tällainen hyypiö on tienannut sen 300 000 euroa/vuosi.

• p_dude

kun alkaa ajattelee et mitä määriä niit päivittäin liikkuu,nii mitä jos ne jäis pois,kuinka paljo vaikuttais netin toimivuuteen ja nopeuteen

• ..laittaa koko litania? ei oikein jaksais..mutta jos jotain ei jokin ota päähän..päähän pitää pistää päätikku niin varmasti ottaa välillä päähänkin..normaaliahan se ei päähän ottamatta ottaminen oikein ole..

• normaalia. Mäkin odotan kokoajan että tää menee ohi;)

• p_dude

päätikku sellanen kaareva et menee vaa nahan alle vai oikeenko luuhun pitää pökätä,meinaan jos päättää semmosen ottaa joskus päähänsä

• p_dude kirjoitti:

päätikku sellanen kaareva et menee vaa nahan alle vai oikeenko luuhun pitää pökätä,meinaan jos päättää semmosen ottaa joskus päähänsä

..läpi kaarevana koska sen pitää vaikuttaa aivopuoliskoihin ja..näihin.. sähköisiin öö pulsseihin..you know?..

• a-v kirjoitti:

normaalia. Mäkin odotan kokoajan että tää menee ohi;)

..ottaa mua päähän..koko viime yön heräilin kun meinasin nukahtaa ja aivot niin muussina että pelkäsin aipohalapausta aivohalapasuata.. no ni..

• pervokki kirjoitti:

..ottaa mua päähän..koko viime yön heräilin kun meinasin nukahtaa ja aivot niin muussina että pelkäsin aipohalapausta aivohalapasuata.. no ni..

Käske jonkun kysyä sulta sun nimee, jos et tiedä sitä, sitte sulla on aivohalapasuata. Tuskin kuitenkaan on;)

Tuttu tunne... raakasti vituttaa mut ei tiedä mikä... mut nyt siis ei, ehkä se aivohalapasuata onkin mulla...

• a-v kirjoitti:

Käske jonkun kysyä sulta sun nimee, jos et tiedä sitä, sitte sulla on aivohalapasuata. Tuskin kuitenkaan on;)

Tuttu tunne... raakasti vituttaa mut ei tiedä mikä... mut nyt siis ei, ehkä se aivohalapasuata onkin mulla...

..kai mutta tönkkö olo vuosikausirytmi sekasin.. ihan kun jotain siellä olisi.. synapsit häiriintyneet.. kyllä mä nimeni tiedän ja muistan ja paljon muutakin..

• p_dude
        pervokki kirjoitti:

..läpi kaarevana koska sen pitää vaikuttaa aivopuoliskoihin ja..näihin.. sähköisiin öö pulsseihin..you know?..

selväähän tämä,niinku kupera sit se kaari,ja sähköt on,jep, i know

• Vilma.

voi että ko tietäsit---ny just aivot savuaa
      tuu auttaaaaaaan!!!!!

• p_dude

ku hippulat vinkuu?tulos ollaa,,,,,,mikä kiusaa pientä?

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

ku hippulat vinkuu?tulos ollaa,,,,,,mikä kiusaa pientä?

ihme lapsi oon mut en tekniikan---ja tämä yks laite ei vaan mee kohilleen----kyllä se niin on että tää on entinen minun käsissä ennenkö se eläämäänsä kerkee alottamaankaan

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

ihme lapsi oon mut en tekniikan---ja tämä yks laite ei vaan mee kohilleen----kyllä se niin on että tää on entinen minun käsissä ennenkö se eläämäänsä kerkee alottamaankaan

annaku autan,jos me yhes saatas

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

annaku autan,jos me yhes saatas

tapat itses nautuun ja sanot että---helppoo ku heinän teko,oot vaan tyhmä....semmosta

• Vilma.
        Vilma. kirjoitti:

tapat itses nautuun ja sanot että---helppoo ku heinän teko,oot vaan tyhmä....semmosta

otappas tuosta edellisestäkin viestistä selvää jos saat

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

ny sulle uskalla nauraa,kumautat vielä sil masiinallas,ties vaik olis lihamylly tai alasin

• p_dude kirjoitti:

ny sulle uskalla nauraa,kumautat vielä sil masiinallas,ties vaik olis lihamylly tai alasin

paperisilppurista, vilma ihan pihalla ko syöttää siihen paperia ja tuo paperi tulee silppuna ulos, *ei masiinassa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kerroppas tuo vilmalle...* :)

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

miten helppoo se oli---vähänkö naurattaa
        mä en vaan keskittyny

• p_dude
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

paperisilppurista, vilma ihan pihalla ko syöttää siihen paperia ja tuo paperi tulee silppuna ulos, *ei masiinassa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kerroppas tuo vilmalle...* :)

mä siivoan sit jälet ja kannan vilman ulos jäähtymään

• p_dude kirjoitti:

mä siivoan sit jälet ja kannan vilman ulos jäähtymään

ja luki käyttöohjeet, *ei enään hällä ongelmia...*

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

lihaakin---vaikka sinun korvanlehden
        minusta se on ihan turha jäsen

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

ethän sä muuten kirotusvihreitä tekis,tai sit joku on sotkenu nuppulan nappulat

• Vilma. kirjoitti:

testaa sä tuo juttu ja kerro sitten onko tuo mahdollista...

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

testaa sä tuo juttu ja kerro sitten onko tuo mahdollista...

miks aina minä----sehän sattuu
        sinun korvanlehdellä on paljon mukavampi testata
        se ei satu minua

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

ethän sä muuten kirotusvihreitä tekis,tai sit joku on sotkenu nuppulan nappulat

kyllä soot dude niin hyvä---sä tiedät kaiken

• Vilma. kirjoitti:

miks aina minä----sehän sattuu
        sinun korvanlehdellä on paljon mukavampi testata
        se ei satu minua

minä tiedän kuinka saat helposti kynnet siistiksi.

Sinähän tiedät sähkökäyttöisen kynänteroittimen, pistät vain sormesi sinne reikään ja annat teroittimen tehdä työn, *kokeile nyt, saat upiat kynnet, varmasti saat...*

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

minä tiedän kuinka saat helposti kynnet siistiksi.

Sinähän tiedät sähkökäyttöisen kynänteroittimen, pistät vain sormesi sinne reikään ja annat teroittimen tehdä työn, *kokeile nyt, saat upiat kynnet, varmasti saat...*

WAU mää meen heti kokeilemaan

• Vilma. kirjoitti:

WAU mää meen heti kokeilemaan

huonoa neuvoa, en ole...

Heiii... tuolta saapuu vilmaa, tupposormi vilmaaa...

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

tarvii vissiin alkaa availemaan vastaanottoa pikkuhiljaa.kohta menee laastaria ku näkkileipää

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

huonoa neuvoa, en ole...

Heiii... tuolta saapuu vilmaa, tupposormi vilmaaa...

että löysin tuon terottinen----eihän mulla ilellä semmosta ko ei oo kynääkään----ny on paljon parempi soittaa kitaraa ko ei oo kynnet edessä---vähän lyheni sormetkin,ei ylety oikeen akordeja ottaan---mut soitan parruilla niin kyl se siittä

• Vilma. kirjoitti:

että löysin tuon terottinen----eihän mulla ilellä semmosta ko ei oo kynääkään----ny on paljon parempi soittaa kitaraa ko ei oo kynnet edessä---vähän lyheni sormetkin,ei ylety oikeen akordeja ottaan---mut soitan parruilla niin kyl se siittä

kun noin tyytyväiseltä vaikutat...

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

tarvii vissiin alkaa availemaan vastaanottoa pikkuhiljaa.kohta menee laastaria ku näkkileipää

lyhentää sormia etten mää vois sille kirjoittaa
        sen mielestä moon ärsyttävä---kato vaikka enhän oo----Möykkykin sanoo että mä oon vaan eläväinen
        ja siksi niin rasittava

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kun noin tyytyväiseltä vaikutat...

katon vaan sua pahasti

• Vilma. kirjoitti:

katon vaan sua pahasti

on vaivojensa vanki, kasvaahan ne kynnet, sormista mitään sano...

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

lyhentää sormia etten mää vois sille kirjoittaa
        sen mielestä moon ärsyttävä---kato vaikka enhän oo----Möykkykin sanoo että mä oon vaan eläväinen
        ja siksi niin rasittava

ku eikö se sanontaki oo että rakkaudesta se pollekin potkii parempaan polveen omenapuun alla ku putoaa puusta kauas,,,tai jotaa

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

ku eikö se sanontaki oo että rakkaudesta se pollekin potkii parempaan polveen omenapuun alla ku putoaa puusta kauas,,,tai jotaa

jos möykky näkin se menis onnesta sekasin
        irvistäähöhän Silipa ny mulle---jos se vaikka
        vihanen

http://www.youtube.com/watch?v=6KUJE2xs-RE

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

vihanen

näyttelee vaan,salaa hykertelee tyytyväisenä

• Vilma. kirjoitti:

vihanen

miten sä saat kasvoryppysi silkoseksi, mene ja asetu housujen prässäykseen tarkoitettuun laitteeseen, mutta ole tarkkana, älä ylitä aikarajaa, puoli tuntia riittää sulle ja silkosta tulee, ei rypyn ryppyä kasvoissasi, lupaan sen...

Ja minunhan lupauksiini voit huoletta luottaa...

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

miten sä saat kasvoryppysi silkoseksi, mene ja asetu housujen prässäykseen tarkoitettuun laitteeseen, mutta ole tarkkana, älä ylitä aikarajaa, puoli tuntia riittää sulle ja silkosta tulee, ei rypyn ryppyä kasvoissasi, lupaan sen...

Ja minunhan lupauksiini voit huoletta luottaa...

mulla ei oo vielä rypyn ryppyä enkä hanki---pidän naamani peruslukemilla---en naura,en itke
        en muuten vääntele naamaa en edes iske silmää
        mut pahasti katon ja siittä ei tuu ryppyjä

• että jätäppäs vilma se ajattelu toisten tehtäväksi...

• Vilma. kirjoitti:

mulla ei oo vielä rypyn ryppyä enkä hanki---pidän naamani peruslukemilla---en naura,en itke
        en muuten vääntele naamaa en edes iske silmää
        mut pahasti katon ja siittä ei tuu ryppyjä

joskus on hyvä leikata otsatukka, toisaalta...

Älä leikkaakkaan, säästyt säikähdykseltä...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

että jätäppäs vilma se ajattelu toisten tehtäväksi...

tuoppas vilma,meeppäs vilma,haeppas vilma
        mutta ajatella en saa

• Vilma. kirjoitti:

tuoppas vilma,meeppäs vilma,haeppas vilma
        mutta ajatella en saa

ton kaiken ajatuksen kanssa?

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

joskus on hyvä leikata otsatukka, toisaalta...

Älä leikkaakkaan, säästyt säikähdykseltä...

niin suosttelemma pitämään pipaa silmillä...
        Iltaa Silippa, me ei tarvita pipaa eikä muutakaan... :•)

• Vilma.

• mun huonomuistisuus,emmentaali koko ajan

• vaik mitä,mut muisti on narikassa.mut käyn tuol luontaiskaupassa jos antaavat jotain muistikappaleita

• pillerii,mistäs niitä saa mä voisin syyvä koko paketin

• sait mut nauramaan,tukeehduuun

• dude henki kulukoo taas jos ilimaset on ,tosi AKUUTTI TILANNE

• Olen yrittäny miettiä, mikä ottaa aivoon, mutta en löydä mitään syytä...
      Ei oo Rekussa kirppuja, vesikelkan jalakset tervattu, vinttikaivon sinkkiämpäri vaihdettu, veneen pohjatappi uusittu, linnunpöntöt ripustettu lähipuihin, joulusahti valmistettu...
      Hetkonen... lipputangon nuppi pitäis vielä kiillottaa! Jos vilma hilattais sinne lipputankoon pesupuuhiin? Ei tarvii ilmaiseksi tehdä, pussillinen rusinapullia annettais heti ja vielä tuplarusinoilla...

• Vilma.

oon minä ennenkin yrittäny opetella lentämään---mut en lipputanko selässä

• Vilma. kirjoitti:

oon minä ennenkin yrittäny opetella lentämään---mut en lipputanko selässä

Sen kun vielä opettelet, niin kylläpäs töitä riittää muuallakin kuin karhunkankaalla. Suomessakin on hyvin paljon kiillottamattomia lipputangon nuppeja...

• p_dude

vilmalle,se kuitenki kaataa sen tangon,kiillottaa ja ottaa maksun,sit me saadaa riuhtoo se tolppa jollai takas pystyy,sit vilma syö rusinapullaa ja nauraa meille ku tuhrataa sen tolpan kaa niin et se nuppi on taas täys sormenjälkii

• p_dude kirjoitti:

vilmalle,se kuitenki kaataa sen tangon,kiillottaa ja ottaa maksun,sit me saadaa riuhtoo se tolppa jollai takas pystyy,sit vilma syö rusinapullaa ja nauraa meille ku tuhrataa sen tolpan kaa niin et se nuppi on taas täys sormenjälkii

Vilmalle täytyy löytää joku toinen puuha...
        Hmmm... Onnistuiskohan vilmalta vaikkapa jäniksen jälkien kerääminen karhunkankaalta ennenkuin lumet sulaa? Sama palkka, rusinapullat tuplarusinoilla...

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

Pervo meni talon seinää vasten etten olis saanu lassottua sitää---määpä olin ovela ja kaadoin koko talon pervoineen päivineen---Pervon äiti on hankala---huusi mulle että itketän tääs hänen poikaa,luudan kaa huito ja meillä oli lekki kesken,se loppu lyhyeen ko piti karkuun juosta
        ei se pervi mull mitään sanonu että se just siinä talossa asu jonka kaadoin

• Vilma. kirjoitti:

Pervo meni talon seinää vasten etten olis saanu lassottua sitää---määpä olin ovela ja kaadoin koko talon pervoineen päivineen---Pervon äiti on hankala---huusi mulle että itketän tääs hänen poikaa,luudan kaa huito ja meillä oli lekki kesken,se loppu lyhyeen ko piti karkuun juosta
        ei se pervi mull mitään sanonu että se just siinä talossa asu jonka kaadoin

toi pervon äiti. Sinä lapselle hieman virikkeitä järjestät ja taloja kaatelet. Ei tuollaisesta pitäis suuttua...
        Oletkos ajatellu ekometsurin hommia? Silleen niinko kaadat ja kannat ilman moottorivoimia? Nykyään se ala on kovassa huudossa. Saat varmaan palkaksi muutakin kuin rusinapullia... Ainaskin lämmintä maitoo...

• Vilma,
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

toi pervon äiti. Sinä lapselle hieman virikkeitä järjestät ja taloja kaatelet. Ei tuollaisesta pitäis suuttua...
        Oletkos ajatellu ekometsurin hommia? Silleen niinko kaadat ja kannat ilman moottorivoimia? Nykyään se ala on kovassa huudossa. Saat varmaan palkaksi muutakin kuin rusinapullia... Ainaskin lämmintä maitoo...

kerranko me oltiin metsässä ja eksyttiin---taas pervo rupes itkeen ko sitä melotti--mua ei pelottanu yhtään---sanoin pervolle että,kaadappa kaikki puut,että me ei oo eeddä,mähdään paremmis että missä ollaan,eikä ole niin pelottavaa ko ei ole niin synkkä metsä-----sehän teki työtä käskettyä---pelkäs raukka---niin me vaan sit nähtiin että eihän me oltukkan eksytty,takapihalla oltiin puitten takana,se kerkäs kaataa koko metsän---taas sen äiti tuuttu
        MULLE vaik en mä mitään tehny

• p_dude
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Vilmalle täytyy löytää joku toinen puuha...
        Hmmm... Onnistuiskohan vilmalta vaikkapa jäniksen jälkien kerääminen karhunkankaalta ennenkuin lumet sulaa? Sama palkka, rusinapullat tuplarusinoilla...

vilmalle ku se on viksu,tietäähän se ettei muut erota jäniksen jälkiä kengurun jälistä,sen ku hakee vaik juhannuksen austraaliasta kengurunjälkii ni täydest menee

• p_dude
        Vilma, kirjoitti:

kerranko me oltiin metsässä ja eksyttiin---taas pervo rupes itkeen ko sitä melotti--mua ei pelottanu yhtään---sanoin pervolle että,kaadappa kaikki puut,että me ei oo eeddä,mähdään paremmis että missä ollaan,eikä ole niin pelottavaa ko ei ole niin synkkä metsä-----sehän teki työtä käskettyä---pelkäs raukka---niin me vaan sit nähtiin että eihän me oltukkan eksytty,takapihalla oltiin puitten takana,se kerkäs kaataa koko metsän---taas sen äiti tuuttu

viksu ja leidi ja ujo nii kaik ymmärtää sut väärin,ei se sun vika oo,oon varma täst asiasta

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

viksu ja leidi ja ujo nii kaik ymmärtää sut väärin,ei se sun vika oo,oon varma täst asiasta

turkuu--ko kuulostaa nii jännältä toi murre

• Vilma, kirjoitti:

Mä en yhtään puuta kaatais, jos kaksin eksyny olisin, paitti jos sinun kanssa... Kiirehän sieltä mettästä tulis...
        Paremman seuran ollessa kyseessä tekisin laavun ja ja pehmikkeeksi havuja ja sammalia. Nuotio laavun eteen... eipä sieltä olis kiirus pois...
        Ollaan eksytty jo useemman kerran ja eksytään taas.. :•)

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Mä en yhtään puuta kaatais, jos kaksin eksyny olisin, paitti jos sinun kanssa... Kiirehän sieltä mettästä tulis...
        Paremman seuran ollessa kyseessä tekisin laavun ja ja pehmikkeeksi havuja ja sammalia. Nuotio laavun eteen... eipä sieltä olis kiirus pois...
        Ollaan eksytty jo useemman kerran ja eksytään taas.. :•)

että seurasta se on kii
        kyllä minä joskus haluaisin senkin nähdä että möykky tuita kaatais----lähetäänkö mettään ?

• Vilma. kirjoitti:

että seurasta se on kii
        kyllä minä joskus haluaisin senkin nähdä että möykky tuita kaatais----lähetäänkö mettään ?

Mennään vaan. Mee vilma sinä huuteleen tuonne naapurin tiluksille, möykky pysyy karhunkankaalla, samaa metsää kuiteskin...
        *Miksi Rekku nauraa tuossa vieressä?*

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

turkuu--ko kuulostaa nii jännältä toi murre

turust ei tuu ku räntäsadetta.mites sä tommosta luulet,DUDE on sieltä mistä sanooki olevansa,galleriassaan

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

turust ei tuu ku räntäsadetta.mites sä tommosta luulet,DUDE on sieltä mistä sanooki olevansa,galleriassaan

se vaan jotenkin särähti silleen,en mää kyllä nää
        sieltä mistä sä oot,mut ei kai sen väliä

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

se vaan jotenkin särähti silleen,en mää kyllä nää
        sieltä mistä sä oot,mut ei kai sen väliä

kato mun galleria,ni tiedät et oon kymenlaaksosta,en kyl mistään muualta.en mä sulle valehtelis.vai turusta,höh

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

kato mun galleria,ni tiedät et oon kymenlaaksosta,en kyl mistään muualta.en mä sulle valehtelis.vai turusta,höh

älä hermostu---en mä nää sun kalleriasta mistä oot----sitä ei varmaan nää jos ei oo rekkautunu

• Vilma.

just just

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

just just

tuohan kuulosti huonolta,justjust,mieluummin oisit voinu jotai hanihani juttuu vaik heittää(vihjevihje).

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

tuohan kuulosti huonolta,justjust,mieluummin oisit voinu jotai hanihani juttuu vaik heittää(vihjevihje).

moon saanu tään yhden jutun valmiiksi,samalla ko oon jutellu teille,muuten en olis jaksany
        keskittyy---kiitti hani

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

moon saanu tään yhden jutun valmiiksi,samalla ko oon jutellu teille,muuten en olis jaksany
        keskittyy---kiitti hani

se on palapeli suomesta,ja kymenlaakso puuttu ku et tienny mis se on ennenku sanoin,tai siin kohal kyl lukee et dude mut et huomannu vaan sitä.

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

se on palapeli suomesta,ja kymenlaakso puuttu ku et tienny mis se on ennenku sanoin,tai siin kohal kyl lukee et dude mut et huomannu vaan sitä.

mut ny paan paperit pinkaan---enkä katokkaan enää niihin päinkään yäk

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

mut ny paan paperit pinkaan---enkä katokkaan enää niihin päinkään yäk

voi siunakkoo miten ny uteloittaa,,ne täyty olla sun tiploomeja,kun oot nii vaatimaton ja söpö ni et halunnu et muut näkee,dudepas näki !

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

nää täytyy antaa huomenna pomolle ko moon muutamaan kerran karannu töistä kesken päivän---niin jouduin ny tekemää---eikö ookkin väärin
        taas tuo hidalkia on täynnä

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

nää täytyy antaa huomenna pomolle ko moon muutamaan kerran karannu töistä kesken päivän---niin jouduin ny tekemää---eikö ookkin väärin

et joutuu noin raatamaan,se on sen pomon vika mitäs on hölömö.mut sellastahan se on ja tulee aina olemaan ku ne on niinku "johdossa".mut me kyl tiedetää miten asia oikeesti on,eikö?

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

sillai et herkiirikeliakia ei häiritte

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

keskittyy---kiitti hani

ni mennääkö maate?tuutko kainaloon,et sais nukuttuu välil hyvin?

• Vilma.
        Vilma. kirjoitti:

keskittyy---kiitti hani

kyllä se on täynnä---ja taas multa hävis unet ko töitä pitää paiskia yötä myöten---PASKAAAAAAA

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

ni mennääkö maate?tuutko kainaloon,et sais nukuttuu välil hyvin?

mut mua ei kyllä taaskaan nukuta----ehän mää sinne asti jaksa kävellä---tuu kantaan

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

kyllä se on täynnä---ja taas multa hävis unet ko töitä pitää paiskia yötä myöten---PASKAAAAAAA

voinhan mä tääl seurana olla jos ei unta saa.mut jos työt sait tehtyy ni eiku öllöllee petii ja koitat pitää silmät auki nii piankin tulee uni.kumma juttu mut toimii joskus.

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

mut mua ei kyllä taaskaan nukuta----ehän mää sinne asti jaksa kävellä---tuu kantaan

nää viestit.otan syliin ja kannan kainaloon lämpösen peiton alle,silittelen nupun päätä vaikka koko yön et varmasti on hyvä olla,ja kun nupun on hyvä olla,on munkin hyvä olla.

• Vilma.
        p_dude kirjoitti:

voinhan mä tääl seurana olla jos ei unta saa.mut jos työt sait tehtyy ni eiku öllöllee petii ja koitat pitää silmät auki nii piankin tulee uni.kumma juttu mut toimii joskus.

öitä hani
        kyllä vähän hermostuu ko mulla on unirytmi sekasin----aamulla voisin vetää unta vaikka kuin
        jos olis mahollista

• Mr.Nylkynen

jotka kadehtivat muita jos he menestyvät tai voittavat (rahapelissä) eivätkä ajattele kuin itseään.Itse olen juuri tälläinen ainakin ollut.

Vahingonilo on suurin ilo on mahtava mennä lohduttamaan tuttavaa kun on jotain ikävää sattunut mielessä kuitenkin (ihan oikein sulle per''le).
      Jos tuttavaa on onni potkaissut niin sitähän ollaan niin iloisia ja onnitellaan vaikka vituttaa kuin pientä oravaa.

• p_dude

mutta sehän on tuttavasta kii,siis jos ystävä ois kysees nii onnittelut olis vilpittömät ja nii eespäin.pitäähän sit itelläkii olla jotain paheita,mut sellaset hyväks käyttäjät on vihoviimeisii

• Miksi ei nauttia toisten onnesta? Jos kadehtii toisen onnea, se vaan kasvattaa vaan omaa katkeruutta. Ei hyvä yhtälö ollenkaan...

Toinen mikä ottaa pannuun, ovat selän takana paskaa jauhavat "ystävät" ja kanssaelävät. Jotkut ihmiset nauttivat toisten mollaamisesta ja sitä ei mörrikään joskus tajua. Joillakin ihmisillä näyttäis tuo selan takana puhuminen olevan tärkeempää kuin avoin mieli. Onneksi ne ihmiset ovat vaan poikkeus.

Sitten mua tympii, jos mansikat ja kermavaahto on lopussa, mutta se on taas toinen juttu...

• Vilma.

ko Parvon äiti kysyy aina että miks meidän pojan uudet kengät on aina kärestä kuluneet---eipä se tiedä että kuluuhan ne jos ei ite kävele vaan pitää väkisin raahata ja toinen jarruttaa vielä kengänkärjillä

• Tuutko pervon kanssa karhunkankaalle kyntämään tuon pellon ja avuksi perunanistutukseen? Pervolle löytyy spittarit töllin puolesta. Jos hehtaari potulle pannaan, niin pärjättäis ensi talven yli...

Rusinapullat tehny kauppansa niin hyvin, että ajattelin laittaa parille hehtaarille viiniköynnökset ja kuivatella sadosta rusinoita ensi talven pullia varten. *Silipa nyökkää hyväksyvästi vieressä...*

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Tuutko pervon kanssa karhunkankaalle kyntämään tuon pellon ja avuksi perunanistutukseen? Pervolle löytyy spittarit töllin puolesta. Jos hehtaari potulle pannaan, niin pärjättäis ensi talven yli...

Rusinapullat tehny kauppansa niin hyvin, että ajattelin laittaa parille hehtaarille viiniköynnökset ja kuivatella sadosta rusinoita ensi talven pullia varten. *Silipa nyökkää hyväksyvästi vieressä...*

ko Pervon äiti sit suuttuu
        *naur* ei kiusata Pervoo se varmaan puhisee kiukusta ja pui nyrkkiä

• Vilma. kirjoitti:

ko Pervon äiti sit suuttuu
        *naur* ei kiusata Pervoo se varmaan puhisee kiukusta ja pui nyrkkiä

että saa säkillisen pottuja ja seuraavaksi jouluksi rusinapullia, jos vaan pervo pääsis sun kanssas karhunkankaalle kyntöhommiin *siis se pelto*...
        Harvoin möykky nähny tuollaista kyntöporukkaa, se täytyy hyödyntää...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

että saa säkillisen pottuja ja seuraavaksi jouluksi rusinapullia, jos vaan pervo pääsis sun kanssas karhunkankaalle kyntöhommiin *siis se pelto*...
        Harvoin möykky nähny tuollaista kyntöporukkaa, se täytyy hyödyntää...

sano ite
        ei pervo mikään hirviö oo ja sen äiti vaan suojelee poikaansa(oikeesti ei kiusata sitä jooko}

• Vilma. kirjoitti:

sano ite
        ei pervo mikään hirviö oo ja sen äiti vaan suojelee poikaansa(oikeesti ei kiusata sitä jooko}

sullon vikkelämmät takajalat ja puuhun kiipeet ketterästi.
        Ei kiusata enää ketään, otetaan rusinapullat ja lasi maitoo. *kippis...* :•)

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

sullon vikkelämmät takajalat ja puuhun kiipeet ketterästi.
        Ei kiusata enää ketään, otetaan rusinapullat ja lasi maitoo. *kippis...* :•)

kielen mennessään vieviä kakkuja TARJOSIN pERVOLLE---EI TYKÄNNY SYLKI POIS
        ku rupes itkemään ja aukas suun niin väkisin työnsin suuhun----aattelin että jos vaikka kielen veis siltä mnnessään ko se puhuu niin paljon--en mä kiusannu sanoin vaan

• Vilma. kirjoitti:

kielen mennessään vieviä kakkuja TARJOSIN pERVOLLE---EI TYKÄNNY SYLKI POIS
        ku rupes itkemään ja aukas suun niin väkisin työnsin suuhun----aattelin että jos vaikka kielen veis siltä mnnessään ko se puhuu niin paljon--en mä kiusannu sanoin vaan

älä vaan muille tarjoile. Jos Silipalle jätettäis tuo leivontapuoli, niin maistuis varmaan pervollekkin...
        Ookko muuten ajatellu uraa puolustusvoimissa? Sinusta tulis varmaan hyvä vääpeli kaartin pataljoonaan. *Taas näitä ammatinvalintajuttuja...*

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

älä vaan muille tarjoile. Jos Silipalle jätettäis tuo leivontapuoli, niin maistuis varmaan pervollekkin...
        Ookko muuten ajatellu uraa puolustusvoimissa? Sinusta tulis varmaan hyvä vääpeli kaartin pataljoonaan. *Taas näitä ammatinvalintajuttuja...*

ei kai se Pervo voi ottaa Silipan kakkuja ko eihän se puhu sille----miten se sit kiittäis
        jos vaan näyttäs sulle puolustusvoimat

• Vilma. kirjoitti:

ei kai se Pervo voi ottaa Silipan kakkuja ko eihän se puhu sille----miten se sit kiittäis

Dude syö kadestäsi vaikka hiekkakakkuja...
        Kuule vilma, nyt möykky tietää, miten pervo puhuu Silipalle. Silipa leipoo pervolle kakun. Saatpas nähdä ja kuulla, että pervo snoo Silipalle *anna lisää...* Helppo nakki, eiku kakku...
        Jokos oot vääpelinä, ko esittelet mulle jo puolustusvoimia? Pirun nopeesti kotiuduit uuteen virkaasi...
        Pian muuten komppaniassa hiljaisuus...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Dude syö kadestäsi vaikka hiekkakakkuja...
        Kuule vilma, nyt möykky tietää, miten pervo puhuu Silipalle. Silipa leipoo pervolle kakun. Saatpas nähdä ja kuulla, että pervo snoo Silipalle *anna lisää...* Helppo nakki, eiku kakku...
        Jokos oot vääpelinä, ko esittelet mulle jo puolustusvoimia? Pirun nopeesti kotiuduit uuteen virkaasi...
        Pian muuten komppaniassa hiljaisuus...

pervo puhumaan silipalle---sit oot kyllä MIES
        mutta ei se kyllä puhu enää mullekkaan---ja siihen ei kakutkaan auta

• p_dude
        Vilma. kirjoitti:

kyl leipoa,se on siinä ihan paras.taikinakin nousee ilman hiivaa pelkäst tiedost et Vilmu leipoo,nii-i,ihan totta,ja dude tykkää vilman tekemistä pullista.piste

• Vilma. kirjoitti:

pervo puhumaan silipalle---sit oot kyllä MIES
        mutta ei se kyllä puhu enää mullekkaan---ja siihen ei kakutkaan auta

viimeksi syötit pervolle, kun nyt niin mykkä on?
        Silipan tekemä mansikkakakku saa möykyn jopa laulamaan, miksei pervoa sitten puhumaan?
        Möykkyä jo huudellaan takkatulen ääreen taljoille nukkumaan. Arvaa harmittaako mennä? Ei harmita sitte yhtään... :•)
        Öitä vilma...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

viimeksi syötit pervolle, kun nyt niin mykkä on?
        Silipan tekemä mansikkakakku saa möykyn jopa laulamaan, miksei pervoa sitten puhumaan?
        Möykkyä jo huudellaan takkatulen ääreen taljoille nukkumaan. Arvaa harmittaako mennä? Ei harmita sitte yhtään... :•)
        Öitä vilma...

----------------

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe