Mistäpä löytäisin Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt-biisiin nuotit, tai edes soinnut/tabut???
Oon yrittänyt googlettaa mut en löydä... Auttakaa jos tiedätte??
Tai jos on joku kirja jossa ne on niin senkin voitte kertoa, ihan mitä vaan!
Hetken tie on kevyt NUOTIT
5
7191
Vastaukset
- ringg
määki oon koittanu ettii niitä, mut täsä on jonkulaiset..tiiän ettei ne auta, mut kumminki:
Hetken tie on kevyt
intro:
Dm | Dm7/C | Bb | Am
Gm | C |
Dm | Bb | Gm | C
säkeistö:
Dm Dm7/C
Mä tunnen sinut pikkusisko,
Bb Am
vaikka vasta kohdattiin
Gm C
niin monin kasvoin ennenkin
Dm | Bb | Gm | C
sä vierelläni maannut oot.
KERTO:
Dm Bb
Kun yössä yksin vaeltaa,
F C
voi kaltaisensa kohdata
Gm
ja hetken tie
Am Bb C Dm | Bb | Gm | C
on kevyt kaksin kulkea.
MUUNNELMA:
...ja unohtaa
Dm | Am/e | Bb/f | C/g
Ikuisuus...
Dm | Bb | F | C
Eb | D - Tiia.K
Oliks noi siis kitaralle noi soinnut vai pianolle koska pianolla ne ei toiminu ei sitte yhtää,,, kokeilin vaikka miten päinn...
- Bonnie.B
Joo mekin tytön kanssa kokeiltiin noita ylhäällä olevia nuotteja eikä oikeen kuulostanut oikeelta...
- Bonnie.B
En kyllä mistään oo löytänyt lapselle soinuja Hetken tie on kevyt lauluun.. Osaa itse vain kerto säkeestä tämän verran...
C C D E E C D E
Kun Yössä Yksin Vaeltaa
C C E D ?
Voi Kaltaisensa Kohdata....
Voisiko joku tosi kiltti auttaa tytärtäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774