on aina hyvä aihe, puhutaan siitä onks se mies vai hiiri... musta sillä on munaa (huom. EI "musta sillä on muna")
Matti Nykänen
19
542
Vastaukset
mut mitä tulee varsinaiseen aiheeseen niin sellanen hiirimäinen mies. Ei hyvä.
puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.
käärmes kirjoitti:
puhutaan mitä puhutaan, niin nykänen osas täs maailmas yhden asian, se osas hypätä perinteisellä tyylillä v*tun pitkälle, se oli yksinkertaisesti PARAS. kaikki muut oli silloin ihan harjottelijoita.
pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...
a-v kirjoitti:
pakko myöntää, aikansa legenda. Mut kaikki tää paska mitä on tullu sen jälkeen... aijai...
kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.
käärmes kirjoitti:
kyllä täytyy myöntää ettei se nilkki elää osaa... tai sit se on niin et se just osaa ja me ei.
on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)
a-v kirjoitti:
on sitä osaamista niin mielummin epäelän;)
kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.
käärmes kirjoitti:
kyllä se sensortin eläjä on, jotta kyllä se varmaan tuolla lakeuksilla ottais pahasti turpaansa, vai mitä oot mieltä.
Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...
a-v kirjoitti:
Aukois päätään väärässä paikassa ja vääristä asioista. Ottais kantaa painiin tai pesäpalloon...;) Ja mitä muita pyhiä aiheita täällä sitte onkin...
puinti???
a-v kirjoitti:
tyylikalustot...;)
osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)
käärmes kirjoitti:
osasinpa aloittaa tyhmästä aiheesta, eihän toi nykänen nyt enää ketään kiinnosta, korkeintaan joku känninen alkaa haastaa riitaa, voi yhen kerran... mä lopetan nyt, hyvät yöt ja kauniita unia ;)
virkeempänä ajankohtana;)
Mäkin meen, hyvää yötä ja kauniita unia;)
- ystavatar
Kyllä se 80-luvulla näytti hiireltä. Eikä sen pahoinpitely-yritykset siitä miestä tehnyt.
- sisiliskoos
kikkelimiehii mustaa on hänen makkaransa
- N@inen
sitä ryöpytystä mutta Matilla on edelleenkin munaa :))
- mikätahansa jolle ollaan ve...
Matti Nykänen on Suomalainen mäkihyppysankari mikäli oli puolustus kykyinen vaikko ei kun lehdistö aloitti pomituksensa häntä vastaan (lukutaitoinen tai ei).
Henkilökohtaisesti olen tuomittu sakkoihin, ehtoolliseen ym. rangaistuksiin mutta, siitä yhdestä päivästä jolloin en syntinyt minua ei palkittu, sehän olisi ollut valtion kassasta pois.
YMMÄRRÄTKÖ NYT NYKÄSEN TARINAN IDJOOTTI.- eipmuutsanottavaa
käärmes kirjoitti:
senä soomenkiilen murtsaja, olko muta sannotava sula
Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti
eipmuutsanottavaa kirjoitti:
Opi, ymmärrä ja vaikene asiasta josta et ole perillä. -minä sentään voin perustella kaiki mielipiteeni mieluiten kasvotusten, juntti
kauhavalle... täälä mollahan.
- ihan kulmilla oloon
käärmes kirjoitti:
kauhavalle... täälä mollahan.
Niin annapa tarkka osoite niin ei jää mittää epäselvää näi erämiesten keske
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806