Oisko tämä(kään) oikea palsta kysellä, että onko tuollaisessa kestovahauksessa (tai mikä se on?) palveluna järkeä teetättää uudelle autolle? Röpönikkarit pilanevat koko jutun ja muille saa maksaa, mutta ei mitään kummempaa?? Liekö ihan niinkään raadollista...
Eli joskus oli jotain Diamond -vahauksia tmv. muistaakseni, jotkut antoivat jotain takuita, jotkut edellyttivät (tai oli auton etu) vuoden välein uusintoja jne...
Onko näitä vielä ja missä lie se paras paikka suunnassa Lahden seutu tai laajennettuna pk-seutu (mieluimmin tuo Lahden seutu).
Oisko oikea palsta??-kestovahaus, tai mikä se oli?
5
906
Vastaukset
- vahausta
No eihän tuo käytännössä ole kuin auton vahauskäsittely (vanha maalipinta ehkä ensin myllytetään, siis kiillotetaan laikalla). Laitetaan normaalista poiketen tosin paria eri ainetta peräkkäin. Kesällä vastaavan homman tekee mukavasti ilman paitaa ulkosalla muutamassa tunnissa, kustannukseksi jää pari vahapurkkia á 10e. Ja noilla parilla purkilla auton vahaa 5-10 kertaa..
Samalla kannalla olen edellisen vastaajan kanssa..
Älä viitsi haaskata rahojasi. Ihan perus vahaus keväällä ja syksyllä riittää mainiosti...- Aloittaja
Kiitos viesteistä.
Saa tulla lisää kommentteja.
Näin se saattaa mennäkin eli ei kai niissä (permashine ym. palveluissa), sen kummempaa "taikaa" kuin itse touhutessa.
Näin as.oy:sä asuen on tuota tonttipulaa aiheeseen, mutta löytyyhän niitä tee-itse hallejakin vielä.
Toisaalta vois käyttää (kohtuuhintaisia!!??) palvelujakin, kun tuo valtiovaltakin näin kehottaaa meitä kuluttamaan..(kohtahan taidamme kaivaa toisillemmem ojaa/pestä toistemme paitoja)
Lisää kommentoitavaa...- kestää
viisi vuotta ilman uusintavahausta. Tosin
nykyisin aika kallis käsittely.
- Nauru pääsee
Juu,turhasta ei kannata maksaa.Siis älä usko kaikkia mainosmiesten löpinöitä.Humpuuki maakareiden lätinöitä nämä kestovahaukset,mulla muuten olisi myynnissä kulumattomat renkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969