Millaisen miehen nainen haluaa

viivi-amaldiina

ei sellaista ole koskaan vielä edes syntynyt, kertoi eräs tutkija.

Oletko samaa mieltä tutkijan kanssa, minä olen.
Tutkijan nimeä en muista.

Joulun odotusta kaikille lukijoille.

122

4141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useinmiten,

uskon. Ei onni ole unta vain.

Joulun kilikellojen vartoomista!

• sambala

tuskin sellaista naista on syntynytkään jonka minä haluan.Kaikki ovat samanlaisia käkättäjiä.

• viivi-amaldiina

esittää toisinki päin.
        Oletko liian kranttu.

• anci

meitä on monenlaisia naisia

• Meriläinen

mies tulee vastaan tiedän sen kyllä.
      Niin on käynyt ennenkin.
      Eräs ystäväni sanoi että jokaiselle ihmiselle on seitsemän "sielunkumppania".
      Jokusen niistä olen tavannut paras on pysynyt piilossa. Kuka tiennee mistä löytyy täältä vai....:-))

• viivi-amaldiina

on, kerro hiukan odotuksiasi.

• Meriläinen
        viivi-amaldiina kirjoitti:

on, kerro hiukan odotuksiasi.

joka arvostaa samoja asioita, jonka kanssa on hauskaa koska ilo ja positiivisuus on tärkeitä, mutta joka osaa myös olla hiljaa.
        Mulle on kullan arvoisia sellaiset ihmiset joiden kanssa voi olla hiljaa.
        Mulla ei aina ole joku vialla kun en puhu, olen vain ajattelija.
        Enkä tykkää vatvoa toisten ongelmia enkä varsinkaan jonkun julkkiksen elämää, ei vois vähempää kiinnostaa.
        Mutta oikeestaan tässä tuli luonneanalyysiä ihan ystävistä.
        Ja eiks se MIES olis ystävä. ja rakastaja.
        Elättäjää ja isää en kaipaa.

• viivi-amaldiina
        Meriläinen kirjoitti:

joka arvostaa samoja asioita, jonka kanssa on hauskaa koska ilo ja positiivisuus on tärkeitä, mutta joka osaa myös olla hiljaa.
        Mulle on kullan arvoisia sellaiset ihmiset joiden kanssa voi olla hiljaa.
        Mulla ei aina ole joku vialla kun en puhu, olen vain ajattelija.
        Enkä tykkää vatvoa toisten ongelmia enkä varsinkaan jonkun julkkiksen elämää, ei vois vähempää kiinnostaa.
        Mutta oikeestaan tässä tuli luonneanalyysiä ihan ystävistä.
        Ja eiks se MIES olis ystävä. ja rakastaja.
        Elättäjää ja isää en kaipaa.

vai rakastaja ja ystävä.
        No eikös noilla perusarvoilla luulisi sen miehen vastaan kömpivän, ihan piakkoin.
        Hienoja juttuja mitä luettelit.

• Meriläinen

vai rakastaja ja ystävä.
        No eikös noilla perusarvoilla luulisi sen miehen vastaan kömpivän, ihan piakkoin.
        Hienoja juttuja mitä luettelit.

tottunut tähän itselliseen elämääni niin että aika vaikea kuvitella tähä toista, ystäviä on miehissä mutta en osaisi kuvitella mitään syvempää heidän kanssaan.
        Ihmisestä tulee tietyllä tavalla itsekäs yksin eläessään.
        Mutta kuitenkin taas vähän aikaa sitten sain kuulla olevani liian kiltti ja että pitäis enemmän ajatella mitä itse haluan.
        Että ota tästä elämästä sitten tolkku :-)

• Hömppähullu Joulupukki
        Meriläinen kirjoitti:

tottunut tähän itselliseen elämääni niin että aika vaikea kuvitella tähä toista, ystäviä on miehissä mutta en osaisi kuvitella mitään syvempää heidän kanssaan.
        Ihmisestä tulee tietyllä tavalla itsekäs yksin eläessään.
        Mutta kuitenkin taas vähän aikaa sitten sain kuulla olevani liian kiltti ja että pitäis enemmän ajatella mitä itse haluan.
        Että ota tästä elämästä sitten tolkku :-)

lähtökohdat asiaan.
        Ihminen saa olla kiltti.
        En ymmärrä miksi sinun on sanottu olevan liian kiltti?
        Sanoja on mielestäni itse hakoteillä, kun vaatii sinultakin kovuutta lisää.
        Kovuutta on maailmassa liikaa, ja se aiheuttaa vain tyhjänpäiväisiä riitaisuuksia.
        Liian kiltin hyväksikäyttäjissä on itsessään vika, heidäthän pitäisi tuomita.
        Ole vain oma itsesi, itseään ei kannata alkaa yrittää väkisin muuttamaan, sillä silloin se sinun persoonallisuutesi katoaa.
        Näitä "coolia menestyksen kuoria" on jo aivan tarpeeksi.

Laitankin sinulle aiheeseen sopivan jouluisen laulun

http://www.youtube.com/watch?v=T5Us4svCwXQ

Pysy itesenäsi, parempi niin. Ihmisiä "paketoidaan" jo aivan liikaa.

Rakkautta kun antaa, niin sitä myöskin saa, mutta turhan usein ei löydy sen haluajaa.

• Hömppähullu Joulupukki
        Hömppähullu Joulupukki kirjoitti:

lähtökohdat asiaan.
        Ihminen saa olla kiltti.
        Kovuutta on maailmassa liikaa, ja se aiheuttaa vain tyhjänpäiväisiä riitaisuuksia.
        Ole vain oma itsesi, itseään ei kannata alkaa yrittää väkisin muuttamaan, sillä silloin se sinun persoonallisuutesi katoaa.

Rakkautta kun antaa, niin sitä myöskin saa, mutta turhan usein ei löydy sen haluajaa.

pukstaavit peräkhäin niinkö mie tuon asian ruukaan sanoa.
        Tarkotin semmosta vaan, ettei sinun piä alakaa muijen kelekan kyyvissä kulukemhaan, kun sulla on omaki, ja siinäki on on tillaa matkustajile, jos vaan kyyti kelepaa.
        Miksei se sitten kelepaa, johtuuki varmhaan siitä että net ei ole samhaan suunthaan menosa mihin sie, joten kuluketkhoon sitten omila kelekoilhaan.

Näin minun hääty sanoa, kerran mie näin ajattelen.

Jatkama jouluvalimisteluja, ite kukanenki omalla tavalhaan.

• Meriläinen

pukstaavit peräkhäin niinkö mie tuon asian ruukaan sanoa.
        Tarkotin semmosta vaan, ettei sinun piä alakaa muijen kelekan kyyvissä kulukemhaan, kun sulla on omaki, ja siinäki on on tillaa matkustajile, jos vaan kyyti kelepaa.
        Miksei se sitten kelepaa, johtuuki varmhaan siitä että net ei ole samhaan suunthaan menosa mihin sie, joten kuluketkhoon sitten omila kelekoilhaan.

Näin minun hääty sanoa, kerran mie näin ajattelen.

Jatkama jouluvalimisteluja, ite kukanenki omalla tavalhaan.

ihanasta laulusta, varpuset nuo katupojat ovat muutenkin lintuja joista tykkään. ja kyllä niitäkin ruokin.
        On ihan totta että jos yritän muuttaa itseäni se ei onnistu.
        Elämä on kait siksi hyvää kun elän niinkuin elän jos jotain muuttaisin en voisi olla tyytyväinen.
        Hyvää joulun odotusta sinne teillekin.

• vuostolkulla?

lähtökohdat asiaan.
        Ihminen saa olla kiltti.

Lintupaha haluaa jo olla rauhassa.

• Ornitologi obamahasta
        vuostolkulla? kirjoitti:

Lintupaha haluaa jo olla rauhassa.

kun tunnut olevan ainakin varpushaukka, jollet peräti oleta olevasi kotka.
        Mutta ilmeisesti olet vain hippiäisen poikanen joka ei isoksi kasvakkaan.
        Vai oletkohan ihan kana-aivo kondomikotkan munavahinko?

• tänne
        Ornitologi obamahasta kirjoitti:

ja noin tyhmiä, typeriä lauseita jaksat laitella?

USAn pressa on syntynyt kai Obamassa, koska nimi on sieltä.

Joulurauhaa kaikille, myös linnulle!

• Meriläinen
        Ornitologi obamahasta kirjoitti:

muutettaisiin kotkaksi, se laulu, se ekhä vääntyisi kotkalainen jouluaamuna jolloin se ehdottomasti kertoisi minusta, näin vaatimattomasti ajatellen :-)).
        Ja silloinkin Pukin toivotus tulisi juuri oikealle lintuselle.
        Vaikka minä yhä ja edelleen samaistun parhaiten tuohon varikseen.
        Ja toisinaan kevään korvalla töyhtöhyyppään.

• hieman yhteistyökykyä ja hyväksyy, ettei kukaan ole täydellinen, ei edes itse, niin helpottaa kummasti.

• viivi-amaldiina

aina niin symppis. Suukko poskelle ja kaks toiselle. :)

• viivi-amaldiina kirjoitti:

aina niin symppis. Suukko poskelle ja kaks toiselle. :)

tuntupas hyvältä, suukot. Käännänkö vielä kolmannen.
        No enkä käännä, se kolmas on vain sille omalle, vaikkei olekkaan täydellinen, muttei ole poskikaan;)

Suudelma kämmenselkääsi;)

• toinen toistaan

Ei voi ihastua enää vanhaan,
        rakkaudesta nyt puhumattakaan.

Mutta omansa jos olisi saanut pitää, asia olisi toinen.

"Jokainen yksin maan kämmenellä,
        ja kohtahan on ilta..."

• huumorintajuisen, nauravan, leikkisän, turvallisen, älykkään tai ainakin omalla tasolla olevan, elämänasenteiltaan joustavan, mukavan, uusista asioista innostuvan, - no, joko riittää..:))

• viivi-amaldiina

elämän asennetta, tuo älykäs sanana jätetään se pois, mutta omalla tasolla oleva on hyvä.

Ei sinullakaan sitten kuin ihka tavan suomalainen mies, joka seisoo omilla jaloilla, vierelläsi, ja iloitsee.

• Kalle Kotton

Astmakohtaus tuli jo puolessavälissä. Varsinkin tuo uusista asioista innostuva on oikein hyvä yli viiskymppiselle.

• Kalle Kotton kirjoitti:

Astmakohtaus tuli jo puolessavälissä. Varsinkin tuo uusista asioista innostuva on oikein hyvä yli viiskymppiselle.

Ettäkö oisi jo jämähtäneisyyttä ilmassa tässä iässä :)

Näitä mielikuvitus listoja on ihan kiva kirjoitella, eihän näillä tarvia olla totuuden kanssa mitään tekemistä..

• k/k
        Pirrejuupas kirjoitti:

Näitä mielikuvitus listoja on ihan kiva kirjoitella, eihän näillä tarvia olla totuuden kanssa mitään tekemistä..

pölyn valkeaa hiekkaa vain,joskus isoakin lapsettaa ja satuja kaipaa isokin.

• Pirre*
        k/k kirjoitti:

pölyn valkeaa hiekkaa vain,joskus isoakin lapsettaa ja satuja kaipaa isokin.

viisaitten kirjan vaikein kohta toteuttaa on tuo, tee lähimmäisellesi niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän, tai jotain sinnepäin..

Nyt oisi vielä unihiekkaa.. :)

• Kalle Kotton
        Pirrejuupas kirjoitti:

että onkon Sulla auton vaihto mielessä, vai meinaako uutta pyykkikonetta Jouluksi. Uusiin niitä ominaisuuksia voi toivoa. Onhan niissä uusissa autoissa vakionopeussäädintä, lukkiutumattomia jarruja, ilmastointia ja vaikka mitä, mutta ei niitä tuohon minun vanhaan mersuun kannata asentaa, kori siitä loppuu kumminkin. Jos sillä meinaa ajaa, on hyväksyttävä himmeä maalipinta, kiveniskemiä siellä sun täällä, saattaa joku ruostevauriokin löytyä. Vähemmän voimaa moottorissa, puutelista on pitkä.
        On siinä hyviä puolia, on turvallinen olo, kun vanha diesel ruoskuttaa käydä, sen kanssa voi mennä huonommille teille ja vetää nöyrästi raskaita kuormia kärryssä.
        Tuommosta se on tämänikäisten miesten kanssakin.

• Pirre*
        Kalle Kotton kirjoitti:

että onkon Sulla auton vaihto mielessä, vai meinaako uutta pyykkikonetta Jouluksi. Uusiin niitä ominaisuuksia voi toivoa. Onhan niissä uusissa autoissa vakionopeussäädintä, lukkiutumattomia jarruja, ilmastointia ja vaikka mitä, mutta ei niitä tuohon minun vanhaan mersuun kannata asentaa, kori siitä loppuu kumminkin. Jos sillä meinaa ajaa, on hyväksyttävä himmeä maalipinta, kiveniskemiä siellä sun täällä, saattaa joku ruostevauriokin löytyä. Vähemmän voimaa moottorissa, puutelista on pitkä.
        On siinä hyviä puolia, on turvallinen olo, kun vanha diesel ruoskuttaa käydä, sen kanssa voi mennä huonommille teille ja vetää nöyrästi raskaita kuormia kärryssä.
        Tuommosta se on tämänikäisten miesten kanssakin.

ymmärrän vähemmälläi :))

p.s. mutta merkeissä on eroja - samassa vuosimallissakin :)

• Kalle Kotton
        Pirre* kirjoitti:

ymmärrän vähemmälläi :))

p.s. mutta merkeissä on eroja - samassa vuosimallissakin :)

En voinut mitään, kun tarinasta tuli pitkä. Auto on samanlainen kun isäntä, kohta kakskymmentä vuotta mulla ollut.
        Tuommosia parikymmentä vuotta vanhan mersun oloisia ne viiskymppiset miehet tuppaa olemaan, käytössäkin on eroja.
        Ei taida Ferraria moni tämänikäisistä saada. Jos saa, niin miten sen kanssa tuonne räntäsateeseen lähtee.

• 84d64f

..sellaisen miehen kuin minä. Jurkelepemalauta,mikä tuossa on niin vaikeaa??

• se.

• viivi-amaldiina

varma asiasta. :))- ei noin saa kiihtyä.

• ...joka vastasi kysymykseen :)

• ei kenenkään äijän kannattais lukee,masentuneita on jo muutenkin paljon.

• viivi-amaldiina

jos pahoitin sinun tai jonku toisen mielen.
        Mutta tarkoitus ei ole masentaa ketään, liittykää ketjuun, toiveita, niin naisesta kuin miehestä.

• viivi-amaldiina kirjoitti:

jos pahoitin sinun tai jonku toisen mielen.
        Mutta tarkoitus ei ole masentaa ketään, liittykää ketjuun, toiveita, niin naisesta kuin miehestä.

mitää toivota ,hyvä jos säälist joku korjaa pois kuleksimasta.

• Kalle Kotton

kuka näistä jutuista masentuu. Jos jostain on saanut masennuksen aikaiseksi, niin voi pian masennus hellittää näitä lukemalla.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

viestejäsi minua hymyilyttää, välillä masentuneen oloisena ja sitten taas rinta rottingilla.
        Vai säälist tollasen ihanan Kippari Kallen (k/k)
        Mutta sulla se Olka jo on.

• w-g
        koti-kiusattu kirjoitti:

surumielisen ritarin rooli jo ihan sisäsyntyisen tuntuinen.

Oletko koskaan ajatellut, että se voi tehdä muita tosi surulliseksi sinun puolestasi? ;)

• Meriläinen kirjoitti:

viestejäsi minua hymyilyttää, välillä masentuneen oloisena ja sitten taas rinta rottingilla.
        Vai säälist tollasen ihanan Kippari Kallen (k/k)
        Mutta sulla se Olka jo on.

tual se jo urisee peiton alla ja aamu kolmelt nousee meuhkaamaan ja ihmettelee kuka päiväl nukkuu.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

tual se jo urisee peiton alla ja aamu kolmelt nousee meuhkaamaan ja ihmettelee kuka päiväl nukkuu.

ajattele saat täällä upeiden naisten kanssa seurustella sillä aikaa.
        Vaikka on se kurjaa jos sutkin herättää kolmelta aamulla kun sä annat sen nukkua aikasin.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

..ylhäällä, vaikka väkisin. Teet kaikki samat kuin silloin seurustelun kuumimmassa tuoksinassa.

Eiköhän tuo ala aamulla nukkumaan hieman pitempään.

• suvenkorento kirjoitti:

..ylhäällä, vaikka väkisin. Teet kaikki samat kuin silloin seurustelun kuumimmassa tuoksinassa.

Eiköhän tuo ala aamulla nukkumaan hieman pitempään.

nostanut sohvan pystyyn seinän vierelle,ei ymmärtänyt huumoria,totinen tuppaa olemaan.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

nostanut sohvan pystyyn seinän vierelle,ei ymmärtänyt huumoria,totinen tuppaa olemaan.

..tohon nyt neuvoks antais. Mitä olit suunnitellu tekeväs, kun sohvan pystyyn seinän viereen nostit?

• w-g kirjoitti:

surumielisen ritarin rooli jo ihan sisäsyntyisen tuntuinen.

Oletko koskaan ajatellut, että se voi tehdä muita tosi surulliseksi sinun puolestasi? ;)

kohtaloo voi kukaan uskoa,ei ainakaan epäilemättä et on ketun häntä kainalos kertojalla.
        Tosiasias mun elämäs ei ole nyt hymylle sijaa mut se on mun murhe.

..tohon nyt neuvoks antais. Mitä olit suunnitellu tekeväs, kun sohvan pystyyn seinän viereen nostit?

et se ei voi nukkuu siinä koko iltaa,tietenkin
        Kovast se epäili et olisko kaik kotona,et vaik valo palaa nii tyhjää on.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

..tuota en hoksannut. Olisko teillä menossa jokin sopeutumiskausi?

• wenla-g
        koti-kiusattu kirjoitti:

kohtaloo voi kukaan uskoa,ei ainakaan epäilemättä et on ketun häntä kainalos kertojalla.
        Tosiasias mun elämäs ei ole nyt hymylle sijaa mut se on mun murhe.

kääntäen takaisin, ymmärrän.

Eipä ole soittajapojan sydän aina iloa täynnä, vaikka siitä yrittääkin muille soittaa.

Toivon sydämestäni muutosta parempaan päin!

..tuota en hoksannut. Olisko teillä menossa jokin sopeutumiskausi?

toi ensi ihastus alkaa olemaan ohi ja tavallinen arki koittaa.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

..niin surkiaa, ko me vaimot ei tajuta, kuink ihana miäs meill on koton, ihan vaan kären mitan pääs. Sas se sill.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

..murre meni kyllä päin h-------ä, mutta asia varmaan tuli selväksi.

..niin surkiaa, ko me vaimot ei tajuta, kuink ihana miäs meill on koton, ihan vaan kären mitan pääs. Sas se sill.

rohkasit ,niin mä menen ja laula sil,vaik sen et mälaulan sun iltasi tähtihin.
        Sen verran äänen murrosta et tulee viel kaks äänisest,hyvä .irea

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

rohkasit ,niin mä menen ja laula sil,vaik sen et mälaulan sun iltasi tähtihin.
        Sen verran äänen murrosta et tulee viel kaks äänisest,hyvä .irea

..teepä niin, katsotaan kuin sun käy.

Jos oikeeen huonosti käy, niin täällä on lämmintä, vasta uunista otettua kinkkua, konjakkisinappia ja hyvää kotikaljaa.

Herätetään toi meidänkin mies samoihin pippaloihin. Ehkä silläkin olis jotain kerrottavaa meistä naisista, ainakin yhdestä, pitkällä kokemuksella :-).

..teepä niin, katsotaan kuin sun käy.

Jos oikeeen huonosti käy, niin täällä on lämmintä, vasta uunista otettua kinkkua, konjakkisinappia ja hyvää kotikaljaa.

Herätetään toi meidänkin mies samoihin pippaloihin. Ehkä silläkin olis jotain kerrottavaa meistä naisista, ainakin yhdestä, pitkällä kokemuksella :-).

törmää sun laisiin ihmisiin jotka hetken kulkee rinnalla ja sil hetkel mailma ei ookkaan kauheen ruma,kiitti ja öitä

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

törmää sun laisiin ihmisiin jotka hetken kulkee rinnalla ja sil hetkel mailma ei ookkaan kauheen ruma,kiitti ja öitä

..sellainen yksinäisten sielujen kohtauspaikka.

Nyt menen tekemään sen kinkkuleivän ja sitten nukkumaan.

Hyvää yötä ja virtuaalihali!

• Enkelitrio

Enkelit kutovat kirkkaan punaista Joulunauhaa,
        siinä lukee:
        Jokaiselle toivotamme Joulu rauhaa
        ja leppoisia pyhä päiviä,
        ilman huolen häiviä ^^j^^

• wenla-g

luotettavan, huumorintajuisen, kätevän käsistään, rauhaa rakastavan, nopeasti leppyvän, vielä nopeampaa lepyttävän, uutta luovan, hyvin käyttäytyvän, voimakkaan - saa purkinkannen tarvittaessa auki, uutta tietoa janoavan jne. jne.....

• normaalin miehen

• viivi-amaldiina

kiltin miehen, varmasti löydät hänet.

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

normaalin miehen

..kuten esim. sinä, ei noilla bondeilla ja teräsmiehillä tee yhtään mitään...

..kuten esim. sinä, ei noilla bondeilla ja teräsmiehillä tee yhtään mitään...

parasta a-1 ryhmää ja sisä siisti,näkisit viel millanen haba on tullut mattoja piiskates.

• wenla-g
        koti-kiusattu kirjoitti:

normaalin miehen

jonka ei tarvi pullistella, eikä mullistella.
        Kun oma itse on tarpeeksi.

Unohtui tuosta listauksesta, että antaa ja saa rakkautta, kiintymystä, huolenpitoa arkipäivän asioihinkin, muusta, tänne sopimattomasta, puhumattakaan.

Juicen Sika sotki ajatuksia. *{:◦)

• suvenkorento
        koti-kiusattu kirjoitti:

parasta a-1 ryhmää ja sisä siisti,näkisit viel millanen haba on tullut mattoja piiskates.

..hyvin kuvitella... :-)

• w-g

kiltin miehen, varmasti löydät hänet.

löysin Hänet jo yli 30v. sitten, hänestähän tässä tarinoin.

Kiitos sydämellisyydestäsi! ♥

• wenla-g kirjoitti:

jonka ei tarvi pullistella, eikä mullistella.
        Kun oma itse on tarpeeksi.

Unohtui tuosta listauksesta, että antaa ja saa rakkautta, kiintymystä, huolenpitoa arkipäivän asioihinkin, muusta, tänne sopimattomasta, puhumattakaan.

Juicen Sika sotki ajatuksia. *{:◦)

kumminkin hyvin aiheeseen kun miehist puhutaa.

• suvenkorento

..luin tämän päivän lehdestä toiveen Joulupukille:

"Joulupukki, jos vielä löytyy mies joka pysyy pystyssä niin tuo se meille, tartten lakanan vetäjän"

Joten noin pieniäkin voivat ne toiveet olla....

Hyvää Joulua kaikille! *

• viivi-amaldiina

pieni on ollut hänen toiveensa.

• suvenkorento

pieni on ollut hänen toiveensa.

..on kaunista, muttei aina... hmmm ;-)

• Hömppähullu Joulupukki

mutta jospa ens häthään, hän vetäs net lakanat ovea apuna käyttäen.
        Ei taia osata sitä temppua, muuta ko lakanan kurthauksen, yksin ja miehen kansa.*/:)§§

Mie sulle annan vähän vinkkiä.
        Onha sulla ovi kuiteski, joku muukikiko ulukoovi?
        No hyvä että on.
        Pane lakanan toinen pää vaan sinne oven välhiin ja ala vetelemhään.
        Älä kitenkhaan siihen lukon puolele laita.
        En mie vain tiä onko sulla semmosia ovia.
        Tämä nyt oli tuomonen hätäpukeino, jos semmosta kaksjalakasta ei oo saatavila.

En mie hällekhään sitä miestä pysty tuomhaan, ko korkheinthaan itteni, ja niinkö huomhaat, että laiska oon, ko tommosia niksejä vaimoihimisile antaapi, että ite välttys siltäki hommalta.

Eilenkhään mie en teheny mithään.
        Pesin sikkaari salonkista tolun kansa katot ja seinät, ja tein muutenki täyellisen joulusiivouksen siihen osasthoon taloa.
        Elävät kasvit muuten hävöttää tuon savunhajun.
        Net oikhein viihtyvät, ko net savat suorittaa ilimanpuhistushommia. Ei meilä haise sikkaarile ees sielä misä mie tupruttelen, ko tyhentää tuhkakupin poies aina, eikä jätä niitä jämiä siihen, vaan panneepi siihen peltirasihjaan missä net on ostaessaki.
        Tupakkia, niitä paperitupakkia, mie en pysty polthamman ollenkhaan, mulla tullee oksennus, ja hajuki ätlöttää.
        Mie sikaroinki aika vähän.
        Pari pikku sikkeä päiväsä, monesa osasa.
        Ja ulukona mie kesäsin poltan, mutta talavela mie en ulos sen takia mene, enkä kesälhäkkään huonola ilimala.
        Ei se tuo emäntä mithään välitä, vaikka se ei ite ole polttanu ikinä.
        Kyllä se minut meinas häätää tuonne kolomosheen tupakile, mutta sitten se hokas, että ko sie kiikut porthaita ees taas, niin sehän on kuntoilua, ja sehän nyt mennee jo sitten, liiallisuukshiin, että sie saat sen nautinnon lisäksi vielä liikuntaakin siinä. Rasitut pian liikaa, otat tunnin nokoset sielä joka reissula. Yöläki jos sinne siten koluat, niin voipi pian vaika herätä.
        Tovennäkönen syy se tais olla, ettäkö mie sinne menen, niin mie katon sielä telekkaria, lueskelen, ja pian vaikka satun jothain mutaki mukavaa salasa yrittää tehä. Ja mikä pahinta, mie en kuule jos sillä on asijaa, eikä se näe minun komiaa olemustani, niin misä se silimijään leputtas. Niin jos telekkarissakhaan just sillon tule jothain mielenkiintosempaa.
        Mitä sattuu kyllä aika harvoin, minun mielestäni.
        Tai oikiasthan sitä tullee justhinsa sillonko mie teen jothain mielenkiintosta, niin sillon, se huutaapi; tuu äkkiä kattoon, tai mikä kanava sulla sielä on päälä, vaiha äkkiä. Niin tuonne minun "taivassalonkhiin" se huuto ei kuluus, ja menis muukki minun kaiphaukset pian ohitte, jos ei ite kiiku sinne.
        On se sanonu että sisäpuhelin olis hyvä olla olemasa, noihin minun "tupakkisalonkoeihin", mutta minä olen vain sanonu, että niin oliski.
        Niin ja koiraki voi langeta rappusisa, ja vaikka puota ja katkassa selekänsä, tai vähintäänki loukata päänsä, ja tulla sitte vielä enemmän muutenki minun kaltaseksi.

Ei niihin ole koskhaan ovet kiinni, että ei se siitä johu tuo kuuluvuus, vaan vissinkää mie en ihan kaikkia kuule välilä. Oliskohan se tarttunu hänestä, tuon 37-vuojen aikana. Että pitkä itämisaika on sillä tauvila ollu.

Tulikohan tuosa ees käsiteltyä ollenkhaan sitä sinun toivetta, mutta miepä laitan sinulekki laulun

http://www.youtube.com/watch?v=0FWGKd87AF0

Unohama sen lakanan veon toistaseksi. Jos suinki mahollista.

Että jouluja vaan sinnekki.

• suvenkorento

mutta jospa ens häthään, hän vetäs net lakanat ovea apuna käyttäen.
        Ei taia osata sitä temppua, muuta ko lakanan kurthauksen, yksin ja miehen kansa.*/:)§§

Mie sulle annan vähän vinkkiä.
        Onha sulla ovi kuiteski, joku muukikiko ulukoovi?
        No hyvä että on.
        Pane lakanan toinen pää vaan sinne oven välhiin ja ala vetelemhään.
        Älä kitenkhaan siihen lukon puolele laita.
        En mie vain tiä onko sulla semmosia ovia.
        Tämä nyt oli tuomonen hätäpukeino, jos semmosta kaksjalakasta ei oo saatavila.

En mie hällekhään sitä miestä pysty tuomhaan, ko korkheinthaan itteni, ja niinkö huomhaat, että laiska oon, ko tommosia niksejä vaimoihimisile antaapi, että ite välttys siltäki hommalta.

Eilenkhään mie en teheny mithään.
        Pesin sikkaari salonkista tolun kansa katot ja seinät, ja tein muutenki täyellisen joulusiivouksen siihen osasthoon taloa.
        Elävät kasvit muuten hävöttää tuon savunhajun.
        Net oikhein viihtyvät, ko net savat suorittaa ilimanpuhistushommia. Ei meilä haise sikkaarile ees sielä misä mie tupruttelen, ko tyhentää tuhkakupin poies aina, eikä jätä niitä jämiä siihen, vaan panneepi siihen peltirasihjaan missä net on ostaessaki.
        Tupakkia, niitä paperitupakkia, mie en pysty polthamman ollenkhaan, mulla tullee oksennus, ja hajuki ätlöttää.
        Mie sikaroinki aika vähän.
        Pari pikku sikkeä päiväsä, monesa osasa.
        Ja ulukona mie kesäsin poltan, mutta talavela mie en ulos sen takia mene, enkä kesälhäkkään huonola ilimala.
        Ei se tuo emäntä mithään välitä, vaikka se ei ite ole polttanu ikinä.
        Kyllä se minut meinas häätää tuonne kolomosheen tupakile, mutta sitten se hokas, että ko sie kiikut porthaita ees taas, niin sehän on kuntoilua, ja sehän nyt mennee jo sitten, liiallisuukshiin, että sie saat sen nautinnon lisäksi vielä liikuntaakin siinä. Rasitut pian liikaa, otat tunnin nokoset sielä joka reissula. Yöläki jos sinne siten koluat, niin voipi pian vaika herätä.
        Tovennäkönen syy se tais olla, ettäkö mie sinne menen, niin mie katon sielä telekkaria, lueskelen, ja pian vaikka satun jothain mutaki mukavaa salasa yrittää tehä. Ja mikä pahinta, mie en kuule jos sillä on asijaa, eikä se näe minun komiaa olemustani, niin misä se silimijään leputtas. Niin jos telekkarissakhaan just sillon tule jothain mielenkiintosempaa.
        Mitä sattuu kyllä aika harvoin, minun mielestäni.
        Tai oikiasthan sitä tullee justhinsa sillonko mie teen jothain mielenkiintosta, niin sillon, se huutaapi; tuu äkkiä kattoon, tai mikä kanava sulla sielä on päälä, vaiha äkkiä. Niin tuonne minun "taivassalonkhiin" se huuto ei kuluus, ja menis muukki minun kaiphaukset pian ohitte, jos ei ite kiiku sinne.
        On se sanonu että sisäpuhelin olis hyvä olla olemasa, noihin minun "tupakkisalonkoeihin", mutta minä olen vain sanonu, että niin oliski.
        Niin ja koiraki voi langeta rappusisa, ja vaikka puota ja katkassa selekänsä, tai vähintäänki loukata päänsä, ja tulla sitte vielä enemmän muutenki minun kaltaseksi.

Ei niihin ole koskhaan ovet kiinni, että ei se siitä johu tuo kuuluvuus, vaan vissinkää mie en ihan kaikkia kuule välilä. Oliskohan se tarttunu hänestä, tuon 37-vuojen aikana. Että pitkä itämisaika on sillä tauvila ollu.

Tulikohan tuosa ees käsiteltyä ollenkhaan sitä sinun toivetta, mutta miepä laitan sinulekki laulun

http://www.youtube.com/watch?v=0FWGKd87AF0

Unohama sen lakanan veon toistaseksi. Jos suinki mahollista.

Että jouluja vaan sinnekki.

..tiijät, kuten että esim. Rajaton on suuri suosikkini, olen käynyt kuuntelemassa heitä livenä, ovat valtavan taitavia ja hyviä laulajia.
        Kiitos kauniista joululaulusta.

Selektiivinen kuulo on yksi miehen tärkeimpiä selviytymiskeinoja.

Hyvää Joulua!

*

• naisen mieleen

ottakaa hande, sillä on jo heppi pystyssä.

• viivi-amaldiina

keskaria näyttää......

• Otto-Vaan

Kaikenlaiset Gansteri tyypit tuntuu olevan kaikkein kiinnostavimpia.

Ensiksi palautui mieleen se Tanskalainen tyyppi
      joka ampui Suomessa pari poliisia.
      Mimmit Suomessa oli aivan lääpällään ja kundi sai
      satamäärin yhteydenottoja.Taisipa jopa avioituakin
      yhden, niin yhden heistä kanssa.

Tämmöset Suomalaiset lälly tyypit ei jaksa kovin
      kiinnostaa yks lahkeisia.:))

• lakkaa,

miksi naiset ihannoivat gangstereita?
        Laittavat näille vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä?

Lie pakoa arkipäivästä, toiveita olla jotkut Bonniet ja Clydet?

tv. Nainen

• me olla niit arje sankarei,ehkä vähän kallella kypärin mut seistään omalla paikallamme loppuun asti.
        Ei ulkomaan riikinkukot pärjää tääl tuiskuissa,missä me ollaan kun kotonamme,ei niin värikkäinä mut luontoon sopivina kumminkin.
        Oikeen hyvää joulua perheelles,vaik sen petterin söitkin.

• Otto-Vaan
        koti-kiusattu kirjoitti:

me olla niit arje sankarei,ehkä vähän kallella kypärin mut seistään omalla paikallamme loppuun asti.
        Ei ulkomaan riikinkukot pärjää tääl tuiskuissa,missä me ollaan kun kotonamme,ei niin värikkäinä mut luontoon sopivina kumminkin.
        Oikeen hyvää joulua perheelles,vaik sen petterin söitkin.

Kypärä kun ei taho pysyä pienessä päässä,
        kellahtaa leuan alle.
        Eihän minua tietenkään mitenkään harmita kun
        Valjakat sun muut on niin suosittuja kohteita.

Toivorikasta ja hyvää joulua teillekkin sinne
        Varsinais Suomeen.
        Varmuuden vuoksi petterin tilalle on ny hirveä ja
        lauhkeata lammasta, pieni pala molempia.
        Muuten suuri syyllisyys kalvaa koko ensi vuoden,
        nyt ei kosketa petteriin, ei, ei.

• Otto-Vaan
        lakkaa, kirjoitti:

miksi naiset ihannoivat gangstereita?
        Laittavat näille vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä?

Lie pakoa arkipäivästä, toiveita olla jotkut Bonniet ja Clydet?

tv. Nainen

Kyllä minä luin kerran jotain psykologin juttua,
        mitä tiput näkee näissä miehissä.

Näköjään ei ollut niin tärkeä juttu, ettei
        tarttunut minun päänupin sisäpuoleelle se teksti.

Meitä kaikkia on niin moneksi ja onhan sieltä moni
        löytänyt sieltä omansa posittiivisessakin mielessä.
        Elävät toivottavasti onnellisena tänäkin Jouluna.

• wenla-g
        Otto-Vaan kirjoitti:

Kyllä minä luin kerran jotain psykologin juttua,
        mitä tiput näkee näissä miehissä.

Näköjään ei ollut niin tärkeä juttu, ettei
        tarttunut minun päänupin sisäpuoleelle se teksti.

Meitä kaikkia on niin moneksi ja onhan sieltä moni
        löytänyt sieltä omansa posittiivisessakin mielessä.
        Elävät toivottavasti onnellisena tänäkin Jouluna.

hekin löytävät jouluonnea, nyt ja vastakin!

Onnihan on niin nerokas kaveri, ettei se ehkä muille avaudukaan, vain he kaksi sen omivat!

Parhaista Parhainta Joulua Sinulle, ja Painikavereillesikin! *

• Otto-:
        wenla-g kirjoitti:

hekin löytävät jouluonnea, nyt ja vastakin!

Onnihan on niin nerokas kaveri, ettei se ehkä muille avaudukaan, vain he kaksi sen omivat!

Parhaista Parhainta Joulua Sinulle, ja Painikavereillesikin! *

Osaat aina sykähdyttää.:)

Voiko enää paremmin toivoa kuin parhaista
        parhainta.Kiitos tästä, välitän tämän myös kavereille.
        Lämpöistä ja miellyttävä Joulua myös sinulle.

• on kuin

entinen mies. Kun se halusi kaikki naiset, tämä haluaa kaikki miehet, aina kulloisenkin tarpeen mukaan.

• cazzymen

Ei mitään nipottavaa ja tyhjän päivästä nalkuttajaa.

• Mies 57

Sellasta akka ei löydykkään.Joka asiasta pitää,päästä sanomaan. Sitten ne tietää joka,asian paremmin kuin sinä.

• RosaLiiin

että hän on syntynyt ja elelee jossakin.

Lupsakka itsensä kanssa sinut oleva mies olis aika mukava.
      Molemminpuolinen kunnioitus olis hieno juttu.
      Mies hykertelisi kun on ihanan naisen omakseen saanut ja pitäisi kuin kukkaa kämmenellä.
      Kumpikin antaisi parastaan, sanoin ja teoin.
      Silti antaisivat toisen olla juuri sellainen kuin hän on, vikoineen ja vaivoineen.
      Tässä iässä ei kannata enää ruveta kouluttamaan miestä mieleisekseen
      mutta mieleisen kanssa voisi yhdessä itkeä ja nauraa.

• En-nuku-ikinä

nämä kolme perusasiaa aluksi.
        Olen jollain tavoin kuitenkin aika omaehtoinen eläjä, joten en tahtoisi miestä, joka vain menisi kaikessa massan mukaan.
        Jos elettäisiin Hitlerin valtaantulon vuosia Saksassa, mies esimerkiksi kuuluisi siihen
        vähemmistöön, joka ei hurahtanut Hitlerin kannattajaksi.
        Minusta suurimpia syitä maailman huonoon tilaan on se, etteivät ihmiset ajattele omilla aivoillaan, vaan ryntäävät kuin lampaat sinne minne joku nakkaa uuden heinätukon.
        Miehellä saisi mielellään olla myös jonkinlaista luovaa kykyä ja mielikuvitusta sekä huumorintajua. Ja lukea kirjoja ja tietää asioista.
        Syksyisin pitäisi vaihtaa minun autoon talvirenkaat. Muusta kätevyydestä ehkä voisi tinkiä.

• En-nuku-ikinä
        En-nuku-ikinä kirjoitti:

nämä kolme perusasiaa aluksi.
        Olen jollain tavoin kuitenkin aika omaehtoinen eläjä, joten en tahtoisi miestä, joka vain menisi kaikessa massan mukaan.
        Jos elettäisiin Hitlerin valtaantulon vuosia Saksassa, mies esimerkiksi kuuluisi siihen
        vähemmistöön, joka ei hurahtanut Hitlerin kannattajaksi.
        Minusta suurimpia syitä maailman huonoon tilaan on se, etteivät ihmiset ajattele omilla aivoillaan, vaan ryntäävät kuin lampaat sinne minne joku nakkaa uuden heinätukon.
        Miehellä saisi mielellään olla myös jonkinlaista luovaa kykyä ja mielikuvitusta sekä huumorintajua. Ja lukea kirjoja ja tietää asioista.
        Syksyisin pitäisi vaihtaa minun autoon talvirenkaat. Muusta kätevyydestä ehkä voisi tinkiä.

unelmamamieheni ei olisi sängyssä kuin puolikuollut lahna;))) siitäs saitte, naisten ikuiset haukkujat!
        Ja mitä minä muuta miehellä?

• susa51
        En-nuku-ikinä kirjoitti:

unelmamamieheni ei olisi sängyssä kuin puolikuollut lahna;))) siitäs saitte, naisten ikuiset haukkujat!
        Ja mitä minä muuta miehellä?

Unelmien mies saisi omata edes jonkinlaista seksuaalista aktiviteettia.
        Ei se talvirenkaiden vaihto olisi niin tärkeätä.
        Oikeastaan jokaisen naisen pitäisi osata vaihtaa ne itse, eikö vaan.
        Onhan niitä vaihtopaikkojakin tarpeeksi.

Mies saisi olla huumorintajuinen ja luovuuttakin pitäisi olla. Ei missään nimessä massan mukaan menijä. Joskus ihmiset menevät tosiaan kuin lampaat, ilman omaa ajattelua.

• k/k
        susa51 kirjoitti:

Unelmien mies saisi omata edes jonkinlaista seksuaalista aktiviteettia.
        Ei se talvirenkaiden vaihto olisi niin tärkeätä.
        Oikeastaan jokaisen naisen pitäisi osata vaihtaa ne itse, eikö vaan.
        Onhan niitä vaihtopaikkojakin tarpeeksi.

Mies saisi olla huumorintajuinen ja luovuuttakin pitäisi olla. Ei missään nimessä massan mukaan menijä. Joskus ihmiset menevät tosiaan kuin lampaat, ilman omaa ajattelua.

naista vaan pitäs naurattaa ja suorittaa yöt,koskas se poloinen sais olla oma ittensä.
        Se on kuule ainakin 90% naisest kiinni millanen rakastaja sil on sänkyssä.

• nukunistualleni
        k/k kirjoitti:

naista vaan pitäs naurattaa ja suorittaa yöt,koskas se poloinen sais olla oma ittensä.
        Se on kuule ainakin 90% naisest kiinni millanen rakastaja sil on sänkyssä.

miehestä, millaista sängyssä on. Monet keski-ikäiset miehet vain tahtovat olla kaljamahaisia köllyköitä, joista ei oikein ole muuta kuin karsealla äänellä kuorsaamaan, olipa nainen kuinka hemaiseva tahansa.

• k/k
        nukunistualleni kirjoitti:

miehestä, millaista sängyssä on. Monet keski-ikäiset miehet vain tahtovat olla kaljamahaisia köllyköitä, joista ei oikein ole muuta kuin karsealla äänellä kuorsaamaan, olipa nainen kuinka hemaiseva tahansa.

se on naiselle kun sellasta röllykkää yrittää saara käyntii,likasen työn lisää pitäis valtiolta saara.
        Tuli niin huono omatunto et alampa itekkin laittamaan ittiäni hemaisevaksi.

• RosaLiiin
        k/k kirjoitti:

se on naiselle kun sellasta röllykkää yrittää saara käyntii,likasen työn lisää pitäis valtiolta saara.
        Tuli niin huono omatunto et alampa itekkin laittamaan ittiäni hemaisevaksi.

must on hyvää kun mies on mies ja haiseekin mieheltä tilanteen mukaan

ei aina tartte olla hemaiseva

kunnon ruumiillinen työ ja hikinen mies, vaude
        remonttihommat ja rasselia siellä ja rasvaa täällä, vaude
        ei silloin tuoksu lagoste,
        mutta... saunapuhdas mies, vaude

• k/k
        RosaLiiin kirjoitti:

must on hyvää kun mies on mies ja haiseekin mieheltä tilanteen mukaan

ei aina tartte olla hemaiseva

kunnon ruumiillinen työ ja hikinen mies, vaude
        remonttihommat ja rasselia siellä ja rasvaa täällä, vaude
        ei silloin tuoksu lagoste,
        mutta... saunapuhdas mies, vaude

Minun maun mukkaan

• henrii

joka pystyy vaihtamaan väriä, pompottelun tahtiin luulisin.

• susa51

on pompottelusta puhunut. Hei haloo, vähän huumoria peliin miehet..
        Ei olisi mukavaa, jos mies on tahdoton ja ei omaa itsenäisiä mielipiteitä.
        Ei kai miehetkään naiselta sellaista halua.;))

• Pirre*

kyynisin kommentti ja hapan :))

• henrii
        Pirre* kirjoitti:

kyynisin kommentti ja hapan :))

kovis joka on pehmeä, ja periksiantava, eikä lyö.

• paatsama

Aina, kun näistä olette puhelleet, joudun tuijottamaan omaan napaani. Mitä vikaa...

Enää en etsi, enkä odota ketään tulevaksi, enkä olevaksi vain minulle. Jos joku jossakin katsookin samaan suuntaan, en tule sitä näkemään, kun en ole nähnyt aiemminkaan.

Enkä enää tässävaiheessa katso tarpeelliseksi syitä selvityttää, nyt riittää, että saan elää ja huomata mistä kaikesta olenkaan vain unelmoinut, oltuani jollekulle tarpeellinen, vaikkakin vain sen hetken.

Omat tarpeet/mieltymykset on ollut helponpi siirtää - sitten joskus, kun toteuttaa sellaista, mikä on toiselle ollut vain lämpimikseen puhelemista.

Lämpimäisiä tähän laitan nyt itsekin kullekin.

• viivi-amaldiina

pettynyt, katkera, tai liian ronkeli.

• Minkki turkkiin, auto Jaguar, makuhuoneessa tiikeri ja aasi joka ne kaikki maksaa.

• viivi-amaldiina

ei ny ihan näinkään, näkisin.
        Ei hyväksi käyttöä. :)

• viivi-amaldiina

niin tässä tutkimukseen haastatelluissa oli ensimmäiset kriteerit naisilla (naisen iästä riippumatta)- miehen tulee olla komea, kookas, rikas, hyvän ammatin omaava........

Näissä meidän ikäluokan vastauksissa, ei yhdelläkään ollut tälläisiä suoranaisesti.

No ei se rikkaus onnea tuokkaan, ja sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin yksistään ulkonäkö.
      Mielestäni miehet kyllä on siistiä nykyaikana ulkoisesti, ainakin luulen niin. :)

• T-muna

Joten saattaa olla, että tämäkin mielipide on jo esillä ollut.

Enivei. Ei nainen lopuksi halua mitään valmista miestä. Kuukausi menis ehkä ihanasti, mutta sitten iskisi turhaumat. Mistä löytyisi kaikki ne herkulliset epäkohdat niille tärkeille naisen nitkutuksille ja natkutuksille. Nainen on tuota pikaa raivon partaalla kun täydellinen mies vaan hymyilee naisen tuittuiluille.

• viivi-amaldiina

naiset mitään nitkuttele eikä natkuttele, aina puhutaaan asiaa, sievästi aloittaen, mutta jos se ei mee perille sit on otettava volumia ja sanoja enempi, siis selventää asian ydin, ja miehethän jaksaa kuunnella.

• T-muna

naiset mitään nitkuttele eikä natkuttele, aina puhutaaan asiaa, sievästi aloittaen, mutta jos se ei mee perille sit on otettava volumia ja sanoja enempi, siis selventää asian ydin, ja miehethän jaksaa kuunnella.

Naiset osaavat hyvin painottaa sanojensa merkitystä. Dee dee.

• Kun ei rähjää,sikaile kännissä.
      Ennenkaikkea osaa pyytää edes anteeksi.
      Kai sellaisia vielä löytyy luulisin.:=)

Joulunodotusta.

• viivi-amaldiina

hyvä elää.

• Prinssi pippeli

jonka hengitys haisee, kuin viemäri kaivo.

• Sammakkoprinssi^¨¨¨^

onko Prinssi Pippeli niitä joilla on lerpsahtava prinssinnakkikin? Ja vielä ennenaikaiset päälle... Siinä sitä nykyprinssiä kerrakseen. Pelkkiä sammakoita, sanon mä!

• hyvä ja yksinkertainen

vastaus olemassa. Isomunasen ja pieniaivoisen sekä täysin hampaattoman pohatan.

• viivi-amaldiina

tyypillistä luuloa joka ei pidä paikkaansa.

• iza*

Miten tollainen fiksu flikka minutkin huomioi ja vaikkei enää lastensa isäksi... Oonhan tommonen tavallinen lankulla kävelijä ja toi "toinen" aivan oma persoonasa... Siinä sitä tallataan maaliman polokuja tasatahtiin, ehkä välillä epätahtiinkin... :)

• viivi-amaldiina

yhteiselle polullenne.
        Tuli kaunis kuva, kuin käsikädessä olisitte matkalla eteenpäin. Hienoa.

• iza*

yhteiselle polullenne.
        Tuli kaunis kuva, kuin käsikädessä olisitte matkalla eteenpäin. Hienoa.

tarvitaanhi ettei käy kun kanalle joka säikähti ja putos orreltansa jääden kynsistään pää alaspäin roikkumaan!!! :)

• aprillix
      • viivi-amaldiina

sitten haullesi.........jalosukuista.

• viivatiina

kainaloon sopivan sosiaalisen erakon vaatimattoman sydämellisen oikeassa paikassa huumorintajuisen sanavalmiin tarvittaessa suoraselkäisen itsestään isompaa haloota tekemättömän älykön sellaisen olen saanut ja olen erittäin tyytyväinen.

• viivi-amaldiina

kaikkea hyvää teille jatkossakin.

• Jane50+

joka osaa tiedottaa tulonsa ja kuttuu kaverinsa ja karkottaa tuhmiksen vain uhellä huuolla.

• Jane50+

• viivi-amaldiina

• taisi tuokin jätkä

• viivi-amaldiina
        taisi tuokin jätkä kirjoitti:

alvariinsa ravata vieraissa apinoissa....

ihmisistä, ei apinoista. :)

• Jermuxi tms.

Onnekas, hyvin toimeentuleva ja karu tyyppi tuntuu kiehtovan. Koko ajan pitää töniä noita onnenonkijoita kauemmaksi, että saa etes drinksunsa nauttia rauhassa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe