napsahti poikki liukkaalla pihatiellä. Ikävä kyllä en pääse tänä jouluna täältä korvatunturilta mihinkään ja lahjat jäävät ikävä kyllä saamatta, eikä tuuraajaa ole. Voihan pahuksen pahus. Pitipä sattua huonoon aikaan just näin pyhien alla. Korvatunturin keskussairaalassa kökötetään sitte tää joulu
Lonkkaluu,
19
620
Vastaukset
parempaa tuuria ensivuonna;)
- JOULUPUKKI
Kunhan narrasin. Teille tulen tietenkin ensimmäisenä. Joko on savupiippu rassattu siihen malliin, että mahtuu sisään? JOULUPUKKI on elämänsä vedossa ja reen jalaksetkin on jo rasvattu, että pääsen kulkemaan lumettomilla teillä.
JOULUPUKKI kirjoitti:
Kunhan narrasin. Teille tulen tietenkin ensimmäisenä. Joko on savupiippu rassattu siihen malliin, että mahtuu sisään? JOULUPUKKI on elämänsä vedossa ja reen jalaksetkin on jo rasvattu, että pääsen kulkemaan lumettomilla teillä.
täytyy myöntää että oon kovasti helpottunu;) Siks vaan olin ottavinani jutun kevyesti kun en halunnu masentaa Teidän Jouluisuuttanne.
Kärsiikö kysyä, millasta rasvaa Pukki käyttää? Se nimittäin pikitie syö jalasta aika rankalla kädellä...- JOULUPUKKI
a-v kirjoitti:
täytyy myöntää että oon kovasti helpottunu;) Siks vaan olin ottavinani jutun kevyesti kun en halunnu masentaa Teidän Jouluisuuttanne.
Kärsiikö kysyä, millasta rasvaa Pukki käyttää? Se nimittäin pikitie syö jalasta aika rankalla kädellä...http://www.skymartsales.com/products/exxonmobil/mobilgrease_28_vs_aeroshell_22.htm
Sipasen jalaksiin. Muutama tonkka menee, kun kiertelen kaikki paikat. Nasa käyttää samaa mönjää avaruussukkulassa JOULUPUKKI kirjoitti:
http://www.skymartsales.com/products/exxonmobil/mobilgrease_28_vs_aeroshell_22.htm
Sipasen jalaksiin. Muutama tonkka menee, kun kiertelen kaikki paikat. Nasa käyttää samaa mönjää avaruussukkulassaNo se on kyllä hyvää ainetta, mä käytän sitä naamaan aamuinilloin eikä yhtään pääse nahka kuivumaan;)
- JOULUPUKKI
a-v kirjoitti:
No se on kyllä hyvää ainetta, mä käytän sitä naamaan aamuinilloin eikä yhtään pääse nahka kuivumaan;)
112 lb keg mobilgreasea. Sinuna käyttäisin kyllä hiukan miedompia aineita
JOULUPUKKI kirjoitti:
112 lb keg mobilgreasea. Sinuna käyttäisin kyllä hiukan miedompia aineita
enhän mä ittekään mikään mieto oo;) En ainakaan Juha Mieto.
Juu kiitos, mä sillä pötikällä taas vuoden pärjäänkin;)- TAT
a-v kirjoitti:
enhän mä ittekään mikään mieto oo;) En ainakaan Juha Mieto.
Juu kiitos, mä sillä pötikällä taas vuoden pärjäänkin;)Osta kuule vaan koko tynnyri, voit sitten siel ittees liottaa kuten jotkuu kuningattaret itteesä vuohen maidossa :)
Siis sen takia että saa kokovartalo hoidon helpolla, ei levittelyä yms tylsää puuhaa, samalla voi katsella vaiks Tunteita ja Tuoksuja :)
Niin ja en tarkota että sun tarttis... TAT kirjoitti:
Osta kuule vaan koko tynnyri, voit sitten siel ittees liottaa kuten jotkuu kuningattaret itteesä vuohen maidossa :)
Siis sen takia että saa kokovartalo hoidon helpolla, ei levittelyä yms tylsää puuhaa, samalla voi katsella vaiks Tunteita ja Tuoksuja :)
Niin ja en tarkota että sun tarttis...mut kauhian hyvä asia ellei tartte samalla kattoo Turpeita ja Tuhnuja... mielummin lasken vaikka oksanreikiä katossa;)
- TAT
a-v kirjoitti:
mut kauhian hyvä asia ellei tartte samalla kattoo Turpeita ja Tuhnuja... mielummin lasken vaikka oksanreikiä katossa;)
Niin ja eiks se tynnyrisä kylpeminen oo muotiakin nykyään, ainakii joka paikassa niit myydään?
Aattele, olisit trendikäs ja ajan hermolla! TAT kirjoitti:
Niin ja eiks se tynnyrisä kylpeminen oo muotiakin nykyään, ainakii joka paikassa niit myydään?
Aattele, olisit trendikäs ja ajan hermolla!kuinkas isoissa tynnyreissä sitä Mobilgreasea olis saatavana? Ja jos se olis vielä lämmintä... kuinka ihkuva sinne olis pulahtaa hyytävinä talvi-iltoina...
- TAT
a-v kirjoitti:
kuinkas isoissa tynnyreissä sitä Mobilgreasea olis saatavana? Ja jos se olis vielä lämmintä... kuinka ihkuva sinne olis pulahtaa hyytävinä talvi-iltoina...
En ossoo sanoa, mutta jos niitä lorottas yhteen ISOON sammioon, ja sitten vaan liekkiä perään, siis lämmittäs sillä sen sössön :)
TAT kirjoitti:
En ossoo sanoa, mutta jos niitä lorottas yhteen ISOON sammioon, ja sitten vaan liekkiä perään, siis lämmittäs sillä sen sössön :)
nyt voi mitään liekkiä, siinähän se palais taivaan tuuliin mustana savuna koko kallis mönjä...?!
- TAT
a-v kirjoitti:
nyt voi mitään liekkiä, siinähän se palais taivaan tuuliin mustana savuna koko kallis mönjä...?!
Niin siin saattas käyä, pitäs olla sellanen virallinen kylpytynnyri lämmitin ni saattas selvitä ilman palovammoi.
Tollanen olis yli-kylän :)
http://www.ultimatemarket.com/files/innoros/html/kylpytynnyri_lumessa_600x.jpg TAT kirjoitti:
Niin siin saattas käyä, pitäs olla sellanen virallinen kylpytynnyri lämmitin ni saattas selvitä ilman palovammoi.
Tollanen olis yli-kylän :)
http://www.ultimatemarket.com/files/innoros/html/kylpytynnyri_lumessa_600x.jpgmikä idea siinä on että se pitää olla pihalla? Mä en tajua;)
- TAT
a-v kirjoitti:
mikä idea siinä on että se pitää olla pihalla? Mä en tajua;)
Joku o vaan todennu että se o hienoo niin kaikkihan sitten seuraa perässä :)
TAT kirjoitti:
Joku o vaan todennu että se o hienoo niin kaikkihan sitten seuraa perässä :)
mun perässä jos mä laittaisin tuallasen sisälle? Eihän tossa oo mitään järkee... paleltuu mennentullen...
a-v kirjoitti:
mun perässä jos mä laittaisin tuallasen sisälle? Eihän tossa oo mitään järkee... paleltuu mennentullen...
niistä saksista ja hiusväristä? se vaan nyt ois sellanen naisellinen joululahja, ja eihän se sitä tarkota jotta sun pitäis niitä ittees käyttää.
ku ajattelin ettet sä tykkää mun hiuksista... nyyyh...
Kovasti naisellinen mut kenes pään kimpussa mä sitte voisin toteuttaa sairaita fantasioitani (tai sun...) jos en omassani?;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889