Ajelin töistä kotiin ja ihailin puhtaan valkeaa luontoa...lunta on semmoiset 20-30 senttii, paikoitellen enempi...puiden oksilla ihana lumikerros.:)
Täällä todella nyt ainakin näyttää ihana valkoiselta, jos nyt ei kova tuuli ravista puista tuota kaunista lumikerrosta.
http://www.youtube.com/watch?v=zwO5mwEgNBw&feature=related
Mikäs etelän lumitilanne on?
58
1159
Vastaukset
asustella pikkusen susirajan yläpuolella... täällä etelän kehdossa on lunta vähän sipassu sillon tällön mutta parinpäivän vesisateet on sitte hoidellu homman
susirajalla juuri.;)
Toivotaan sinnekin valkeaa joulua, kun ei tuo auringon molluskakaan pahemmin paistanut ole.:))Satumainen.Nainen kirjoitti:
susirajalla juuri.;)
Toivotaan sinnekin valkeaa joulua, kun ei tuo auringon molluskakaan pahemmin paistanut ole.:))tuo susiraja nyt on nykyään aika laaja käsite, kun sanovat sen alkavan jo heti kohta kehä 3:n tienoilta
käärmes kirjoitti:
tuo susiraja nyt on nykyään aika laaja käsite, kun sanovat sen alkavan jo heti kohta kehä 3:n tienoilta
ne sudet ei olekaan rauhoitettuja.;))
Heti ammutaan, jos ei aamunkoitteessa.:))Satumainen.Nainen kirjoitti:
ne sudet ei olekaan rauhoitettuja.;))
Heti ammutaan, jos ei aamunkoitteessa.:))kummallinen tää maailma, vapaana kuljeksivat luotokappaleet täytyy aina ampua heti, jos on syntynyt siaksi ammutaan vain jouluna...
käärmes kirjoitti:
kummallinen tää maailma, vapaana kuljeksivat luotokappaleet täytyy aina ampua heti, jos on syntynyt siaksi ammutaan vain jouluna...
yritin sanoa, että ei pohjoisessa saa ampua vaikka olis noita haitaksi asti, mut jos erehtyy jonnekin etelän taajamiin susi tai karhu...se heti ammutaan häirikkönä...vaikkei se olisi mitään tehnytkään ihmiselle.:)
Sikaakaan ei taideta nykyisin ampua...sähköllä tainnutetaan.
kyllähän sikoja muulloinkin syödään kuin jouluna.;)
jouluna hieman enempi.
- huomenna;
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812218811755_uu.shtml
Sankka lumisade sotkee liikennettä maanantaina
21.12.2008 15:13 (Päivitetty 21.12.2008 20:23)
Sankka lumisade haittaa liikennettä maanantaina etenkin maan eteläosissa, kertoo Ilmatieteen laitos.
Pitäs lailla kieltää noi lumisateet.mut ilmeisesti huomenna on ainakin häävi;)
Kyllä nyt vielä naurattaa mut katotaan huomenna ku auto tarttuu pohjasta kiinni hankeen...a-v kirjoitti:
mut ilmeisesti huomenna on ainakin häävi;)
Kyllä nyt vielä naurattaa mut katotaan huomenna ku auto tarttuu pohjasta kiinni hankeen...autos tartu hankeen...no jos metrin kerros tulee, niin sit se on mentävä ostamaan traktori.;)
Täällä satelee hiljalleen lunta nytkin, isoina hiutaleina...ei vielä tuule pahemmin.
Ikävää jos tuuli repii nyt tuon kauniin kerroksen puista alas...nyyh..muuten ei viittis tuolla kinoksessa autoilla aamuvarhain.Satumainen.Nainen kirjoitti:
autos tartu hankeen...no jos metrin kerros tulee, niin sit se on mentävä ostamaan traktori.;)
Täällä satelee hiljalleen lunta nytkin, isoina hiutaleina...ei vielä tuule pahemmin.
Ikävää jos tuuli repii nyt tuon kauniin kerroksen puista alas...nyyh..muuten ei viittis tuolla kinoksessa autoilla aamuvarhain.että jos metri tulee... hehe, katoin lehdestä kun joku liike kauppasi lumikenkiä, ihan tarjouksessa olivat... mä repesin;)
Ei näytä vielä miltään, just kurkkasin klasista.a-v kirjoitti:
että jos metri tulee... hehe, katoin lehdestä kun joku liike kauppasi lumikenkiä, ihan tarjouksessa olivat... mä repesin;)
Ei näytä vielä miltään, just kurkkasin klasista.siellähän pimeää pitäs olla...jos et ole sitten maapallon toisella puolen.;))
Kannattaa ne lumikengät ostaa varalle...voihan niitä käyttää vaikka pikkujouluissa tanssikenkinä.;))a-v kirjoitti:
että jos metri tulee... hehe, katoin lehdestä kun joku liike kauppasi lumikenkiä, ihan tarjouksessa olivat... mä repesin;)
Ei näytä vielä miltään, just kurkkasin klasista.kuitenkin aamulla autolla duuniin... onks kunnon renkaat ?
Satumainen.Nainen kirjoitti:
siellähän pimeää pitäs olla...jos et ole sitten maapallon toisella puolen.;))
Kannattaa ne lumikengät ostaa varalle...voihan niitä käyttää vaikka pikkujouluissa tanssikenkinä.;))pihalla sellasia tolppavaloja, niitten valossa tsiigailin;)
Olis se melkosta honkkelehtimista sellasilla jorata... ja voiko niitä sitte pitää minihameen kanssa?käärmes kirjoitti:
kuitenkin aamulla autolla duuniin... onks kunnon renkaat ?
vielä mihkään tartte, onneksi;)
Joo, renkaat on hyvät, lähes puolimetriä leveet ja kunnon rööpööksillä. Nastatkin on;) Jos niillä ei pysy tiellä, ei sitte millään...a-v kirjoitti:
vielä mihkään tartte, onneksi;)
Joo, renkaat on hyvät, lähes puolimetriä leveet ja kunnon rööpööksillä. Nastatkin on;) Jos niillä ei pysy tiellä, ei sitte millään...sitte mitää jos ne on toresta oikeen kunnon rööpööksillä... pääseehän niillä.
käärmes kirjoitti:
sitte mitää jos ne on toresta oikeen kunnon rööpööksillä... pääseehän niillä.
on sellaaset rööpöökset jotta pärijää;)
a-v kirjoitti:
on sellaaset rööpöökset jotta pärijää;)
juttuja alkaa olla noilla joillain jo tähänaikaan illasta, pöllytellään jauhot pusseista jne... huh, huh..
käärmes kirjoitti:
juttuja alkaa olla noilla joillain jo tähänaikaan illasta, pöllytellään jauhot pusseista jne... huh, huh..
ne pitäis viedä pihalle ja pyörittää hangessa... ei niitä tajua;)
a-v kirjoitti:
pihalla sellasia tolppavaloja, niitten valossa tsiigailin;)
Olis se melkosta honkkelehtimista sellasilla jorata... ja voiko niitä sitte pitää minihameen kanssa?ei oo kuin tolppia...ilman valoja.;)
Jos laitat ne jalkoihin pikkujouluihin...niin mä tuun katsomaan...maksan jopa siitä..;)
20 senttiä.;Da-v kirjoitti:
et sä et haluaiskaa joululahjaksi saksia ja hiusväriä
käärmes kirjoitti:
et sä et haluaiskaa joululahjaksi saksia ja hiusväriä
jos asiaan pääsee vielä vaikuttamaan... pääseekö?;)
a-v kirjoitti:
mutta enhän mä sanonut että niillä räätälinsaksilla pitää hiuksia leikata... enkä minkä väristä väriä... vaaleeta esim. jos ei oo ihan aito blondi niin silloin täytyy joskus vähän blondata lisää...
a-v kirjoitti:
täytyy lopettaa... suljen koneen, hyvää yötä ja kauniita unia.
käärmes kirjoitti:
mutta enhän mä sanonut että niillä räätälinsaksilla pitää hiuksia leikata... enkä minkä väristä väriä... vaaleeta esim. jos ei oo ihan aito blondi niin silloin täytyy joskus vähän blondata lisää...
siis mun juurikasvua? Olisit heti sanonu;)
Ja toki niille saksille aina käyttöö on, voin vaikka leikata matonkuteita kaiket iltapuhteet;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
ei oo kuin tolppia...ilman valoja.;)
Jos laitat ne jalkoihin pikkujouluihin...niin mä tuun katsomaan...maksan jopa siitä..;)
20 senttiä.;Dnolaisin itteni julkisesti? Hyvinhän mä siinä tienaisin, yleensä mä teen sen ilman palkkiota;)
käärmes kirjoitti:
täytyy lopettaa... suljen koneen, hyvää yötä ja kauniita unia.
kauniit unoset sullekin;)
a-v kirjoitti:
jos siellä samassa hangessa yhtäaikaa pöllyytellään.;))
käärmes kirjoitti:
joulunalusaika leivonta-aikaa nääs...siinä käy pölinä pusseissa.;D
jos siellä samassa hangessa yhtäaikaa pöllyytellään.;))
mää oon siviä!
leipurin kans menisin...sinne hankeen.;))
jäähylle meinaan...ettei pölise.;-P
a-v kirjoitti:
nolaisin itteni julkisesti? Hyvinhän mä siinä tienaisin, yleensä mä teen sen ilman palkkiota;)
minäkin...;) Mä säästän kovin sitä esitystä varten.;)
jäähylle meinaan...ettei pölise.;-P
mä veisaan vaan körttivirsiä, ne ajaa saman asian mut ei tuu kylymä;)
Jos katsotaan Utsjoen suunnalta, niin mörrikin asuu etelässä...
Lumiukon raaka-ainetta on yllinkyllin ulkosalla... :•)tekemässä lumiukon?;)
Minä olen tehnyt lumilehmiä...nääs taiteilijasielu, melkein Miina kakkonen.;) Ei kuitenkaan liukumiina.;DDDSatumainen.Nainen kirjoitti:
tekemässä lumiukon?;)
Minä olen tehnyt lumilehmiä...nääs taiteilijasielu, melkein Miina kakkonen.;) Ei kuitenkaan liukumiina.;DDDTäytyy ensin Rekku totuuttaa siihen ajatukseen. Se kun murisee aluksi kaikille vieraille, paitsi ei ihan kaikille... :•)
On täälläkin äkkijyrkkä, se toi toinen mäki saunarantaan...Mörrimöykky11 kirjoitti:
Täytyy ensin Rekku totuuttaa siihen ajatukseen. Se kun murisee aluksi kaikille vieraille, paitsi ei ihan kaikille... :•)
On täälläkin äkkijyrkkä, se toi toinen mäki saunarantaan...murisee myös ei-millekään...kait se jotain etiäisiä näkee tai kummituksia.;))
Sullahan on sit pyllymäki omasta takaa.:D
Täällä ei ole muuta äkkijyrkkää kuin minä.;)
Taiteelliset luomukset ovat sitten asia erikseen...mut kyl niistä ehkä joku likinäköinen tykkää.;DD
mäkin ihastelin just,tota lumikerrosta minkätänään satoi ihanaaa
sammakko17 kirjoitti:
jotai 30
melkeinpä voisi sanoa, että asut jossain...keski-Suomen yläpuolella.;))
Jokos olet hiihtänyt tälle talvea?Satumainen.Nainen kirjoitti:
melkeinpä voisi sanoa, että asut jossain...keski-Suomen yläpuolella.;))
Jokos olet hiihtänyt tälle talvea?pilkillä,kun jo yx hukku jäihin,tänään käytiin kokeileen kelkalla hyvin mrni
- willivatukka
Ja pimeää on täällä Länsirannikolla. Ei ole lumesta tietoakaan:-(
aamulla kuuntelin sammakkoprofessorin haastattelua radiosta ja kuulema tulee lunta semmoiset pari senttiä jouluksi eteläänkin...katotaas nyt onko se proffa oikeessa.;)
aamulla kuuntelin sammakkoprofessorin haastattelua radiosta ja kuulema tulee lunta semmoiset pari senttiä jouluksi eteläänkin...katotaas nyt onko se proffa oikeessa.;)
siellä olin eikkä kukaan mies
sammakko17 kirjoitti:
siellä olin eikkä kukaan mies
pompitkin siellä tänä aamuna, radio novassa?
Sit sulla onkin varma tieto tuosta säätilanteesta.:)Satumainen.Nainen kirjoitti:
pompitkin siellä tänä aamuna, radio novassa?
Sit sulla onkin varma tieto tuosta säätilanteesta.:)ja etelään ja rannikkoon jouluaatox lumivaippakerros olokeepa hyvä
sammakko17 kirjoitti:
ja etelään ja rannikkoon jouluaatox lumivaippakerros olokeepa hyvä
kuunnella samaa radiokanavaa kuin minä.;))
kuunnella samaa radiokanavaa kuin minä.;))
sammakko tietää kurn kurn
sammakko17 kirjoitti:
sammakko tietää kurn kurn
se on semmoinen vaistonvarainen juttu tuokin.:)
Onko sulla tuntemuksia kelien vaihtuessa...kolotusta...lihaskipua jne.?Satumainen.Nainen kirjoitti:
se on semmoinen vaistonvarainen juttu tuokin.:)
Onko sulla tuntemuksia kelien vaihtuessa...kolotusta...lihaskipua jne.?ja sit kun vipattaa lähen tanssahtelee
- TAT
...tiiät kyllä mitä :)
- TAT
...ja tarkoitin vettä :p
että annat Satunaiselle sen 20 senttiä että se pääsee maksamaan siitä kun mä nolaan itteni, niinkö?
Hyvä että tämä puoli järjesty;)- TAT
a-v kirjoitti:
että annat Satunaiselle sen 20 senttiä että se pääsee maksamaan siitä kun mä nolaan itteni, niinkö?
Hyvä että tämä puoli järjesty;)Aivan, sä se avaat aina viestien todellisen sisällön :)
TAT kirjoitti:
...ja tarkoitin vettä :p
se siitä sitten.;-P
Eipähän huku, jos ei nokallaan nuku.;)- TAT
kerro heti.;)
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.:DMutta saahan täällä puhella mit sattuu, huuhaatahan tää vaan on ;p
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889