Vanha liigajyrä Machulda pelaa suomeen, ihan mukava uutinen:
http://hockey.blogit.fi/vladimir-machulda-palaa-suomeen/
Vladimir Machulda
7
448
Vastaukset
Vallu takoo 2 pistettä per peli.
- Bua hah hah haaaa.
Rulle takoo 2 mälliä per ilta. Vittu sä olet nolo!
- Hirttomies
Bua hah hah haaaa. kirjoitti:
Rulle takoo 2 mälliä per ilta. Vittu sä olet nolo!
Ja niiden tiloihin Lampaan kivekset, että voisit lapsi lanttuaivoinen edes ajatella kahden pisteen arvoisesti piilevää aivokohmeloasi.
- nmmmm
Hirttomies kirjoitti:
Ja niiden tiloihin Lampaan kivekset, että voisit lapsi lanttuaivoinen edes ajatella kahden pisteen arvoisesti piilevää aivokohmeloasi.
Eli pisteittä tulloo.Vallu on mestiksen paras pelaaja ja loistava kyykytys Sapkolta muille mestisjoukkueille.
- Hirttomies
nmmmm kirjoitti:
Eli pisteittä tulloo.Vallu on mestiksen paras pelaaja ja loistava kyykytys Sapkolta muille mestisjoukkueille.
Kun vielä tämä Heinolan nettipiiperö on jo valmiiksi kestokyykyssä ja siksi niin helppo pala muille poljettavaksi ja sotkettavaksi Heinolalaisen niru-naru tennarin alle.
- Bua hah hah haaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Kun vielä tämä Heinolan nettipiiperö on jo valmiiksi kestokyykyssä ja siksi niin helppo pala muille poljettavaksi ja sotkettavaksi Heinolalaisen niru-naru tennarin alle.
Katso poju sarjataulukkoa, SapKo on ja pysyy viimeisenä. Ei yksi pääsky kesää tee, varsinkin kun SaPKon kaikki muut pelaajat ovat jo valmiiksi Suomisarjatasoa. Savonlinnalaisten kurahousujen eli sinunlaisien junttien jupinat lähinnä naurattavat koko Suomea.
- Bua hah hah haaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Olet lapsentasolle jäänyt ikuinen runkkari. Lampolan "sonni" hah hah. Onko mukava olla yksinäinen lopunikänsä? Äitistäs kun aika jättää niin voi voi Rulle parkaa. Tapa ittes jo nyt niin saa äitiskin nauttia ees muutamasta vuodes ilman luuseripoikaansa. Ei pystynyt edes perillisiä tekemään? Taidat olla vielä tuhkamunakin. NOLOA TODOLLA NOLOA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969