niin, eli toi tirppa vetää nassuun sanomalehteä tulostuspaperia nenäliinoja.. outoa? ehkä ei parasta ruokaa" mutta miksi se sitä syö? jokin vitamiinin puutos tms? sillä on siis kaikki oleellinen, ruoansulatus hiekka, oikeanlaisia siemeniä ja salaattia yms viher ruokaa päivittäin.. vesi..
Miksi kanarianlintu syö paperia?
4
830
Vastaukset
- birdbird
yrittäiskö rakentaa pesää? jos ei löydy heinän korsia voivat irrottaa vaikka häkin pohjan sanomalehdestä palasia ja viedä niitä esim. siemenkuppiin,,,valon lisääntyessä pesänrakennusvietti voimakas,kanariakoiraat myös laulavat paljon..
jos lintusi ei kuljeta paperisilppua mihinkään...voi se myös olla jokin outo mieltymys syödä paperia...mutta ei ole kyllä hyväksi sen ruuansulatukselle...voi tulla tukos..ja sitten tirppa mennyttää..tarjoatko muuten kalkkia sille?
sitä saa yksinkertaisimmin vaikka jauhetusta kananmunankuorista..kanarialinnuille voi myös tarjota jauhoja matoja eläinkaupasta,,ajoittain..ainakin pesivälle parille on hyvä niitä syöttää..
oletko myös varma että lintu nielee paperia? joskus saattaa näyttää siltä..mutta minulla ainakin ne näpertelivät vapaana ollessaan kaikkea mahdollista...linnullahan ei ole käsiä,joten ainoa jolla voi kokeilla on nokka....- kamaja
eiks toi ole kalkkia toi nokkimiskivi (pinkki)? vai mitä se sit on?
- kamaja
ostin muuten tänään kaverin linnulle... katsotaan jos tykkäsivät toisistaan : D mitään linkkejä heittää kenelläkään kanarianlintu aiheisille sivuile tai muidenkin peippolintujen kasvatukseen jne liittyen... ?
- ayssa69
Mun naaras kanaria repii sanomalehtiä ja pyörittelee niitä nokassaan. Ihan normaalia käytöstä kyllä,kun se myös tekee pesää ruokakippoon ja vålilllä muniikin. Ja elää siis yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673