Kotiuduin tänään Floridan reissulta ja todella pettynyt olen. Kauheasti on hehkutettu jenkkilää, mutta todellisuus oli aivan toista. Hotellien kuvauksiin ei kannata luottaa, meinaan meilläkin kävi niin, että hotellien sivuilla luki kaikkea mikä ei pitänyt paikkaansa. Joten ihmiset hyvät, kun lähdette reissuun sinne, niin kannattaa huolella selvittää, millainen hotelli on kyseessä oikeasti, koska ne ei paikanpäällä ota enään vastuuta mistään...
Miamista tietoa
5
1449
Vastaukset
- katso ennen kuin kadut
Googlaus ja Tripadvisor.comista hotellin tietojen etsiminen kannattaa. Hotellit laittavat aina parhaista huoneista parhaat kuvat ja mielellään kaunistelevat tietoja omilla sivuillaan.
Myös satelliittikarttojen tutkiminen maps.google.comista on hyvä idea, syötä hotellin osoite, ota satelliittinäkymä ja zoomaa lähemmäksi, joistain kaupungeista saa myös katunäkymää, näet millaisessa ympäristössä hotelli on. - missä yövyit
niin osaa varoa, hotellit vielä tilaamatta helmikuun matkalle
- ghjkjhg
Hilton hotellissa
- Ruuhkakivi
ghjkjhg kirjoitti:
Hilton hotellissa
Valaise hieman mitä siellä oikein tapahtui ja miksi olet noin pettynyt...
- menossa
ghjkjhg kirjoitti:
Hilton hotellissa
Kerro lisää..
Olemme itse menossa Miamiin huhtikuussa, ja huoneet on varattu Hiltonin Doubletree Hotellista Miami Beachin puolelta... Vielä ehtii vaihtaa jos kokemukset puoltavat siihen..
Itselläni on hyvä kuva Hiltoneista tähän asti..
Mutta kait joka koriin yksi mätä omena mahtuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784