GIGANTTI

Huijaustako??

Olen muutamaan otteeseen lueskellut kirjoituksia joissa on mollattu Gigantin "tarjouksia" mutta nyt tuli myös omalta osalta mitta täyteen.

Joulun alla tarjouslehdessä oli mainos mp3-soittimesta mutta Varkauden myymälään mentäessä selvisi että tätä tarjoustuotetta ei ole eikä tulekaan tähän kauppaan. Itse asiassa Itä-Suomen alueella olevissa kaupoissa ei tuotetta enää ollut vaikka tarjouslehti oli tullut edellisenä päivänä eikä todennäköisesti tulekaan.

No, homma jatkui viime maanantaina (tarjouslehtihän tuli la-su) kun menin ostamaan lehdessä tarjouksessa ollutta DVD-soitinta. "Sori, ei ole eikä tule meille eikä muihinkaan tämän kauppiaan hallinnoimiin myymälöihin (P:mäki, Kouvola ja mitä niitä oli).
Päätin kuitenkin soittaa Kuopioon ja kysellä jos siellä olisi. "Sori, ei ole Kuopiossakaan". Seuraavaksi kysyin että onko niitä yleensäkään missään Gigantin myymälöissä ja vastaus oli että "No kyllä niitä varmaan joihinkin myymälöihin pitäisi tulla vielä pieniä eriä". Sit menikin hermot...

Kiitti mulle riitti Gigantti!
Ennemmin maksan tuotteestani pari kymppiä enemmän. Tällöin ainakin saan haluamani tuotteen kotiin.
Mitähän muuten kuluttaja-asiamies olisi mieltä tuollaisesta "valemyynnistä"?? Onko kukaan ollut asiasta yhteydessä?

11

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!

paska kauppa!!!

• anna suora palaute

kauppaan! Ei sillä ole mitään merkitystä jos täällä kiukuttelet. Suora palaute heti kauppiaalle on paras.

• suoraa palautetta

ei ole annettu??? Sekä kauppa että puhelinpalvelu saivat kyllä erittäinkin suoraa palautetta. Lähinnä kiinnostaisi onko joku ollut vastaavan asian tiimoila yhteydessä kuluttajaviranomaisiin ja mikä heidän kantansa asiaan on ollut.

• iiiiiii

ei auta mikään suora palaute kauppiaalle..kauppiaat ovat kaiken tämän takana...vaan asiakkaiden pitäisi lopettaa asiointi Gigantissa ja mennä Mustaanpörssiin....homma pelaan ja ovat aina sanojensa takana

• Korvaava tuote

Mikäli kauppa mainostaa jotain tuottetta, jota he eivät saa tai se on loppunut, eikä mainoksessa ole mainontaa esim. "löytyy vain tietyistä myymälöistä", "erä" tms. niin joutuu kauppa hommaamaan ko. tuotteen kohtuullisessa ajassa tai myymään jonkin muun ominaisuuksiltaan vastaavanlaisen tuotteen mainoksessa olleeseen hintaan.
      Lisäksi kauppa on velvollinen korvaamaan myöskin asiakkaalle aiheutuneet välilliset kulut mm. matkakorvaukset.

Eikun takaisin kauppaamaan peräämään saatavia!

-Myyjä-

• vanha konsti

Tuo vanha sisäänveto kikka ollut Musta Pörssi ketjussa käytössä jo vuosia,tärkeintä on saada ihmiset tulemaan liikkeeseen,ostaahan ne ehkä jotain muuta sillä samalla reissulla. Ei tuosta huijauksesta mitään seuraamuksia liikkeelle ole,jos ei ole kyseistä tuotetta niin silloin sitä ei ole. Ihan viisainta on olla uskomatta mainoksiin,Gigantin,Markantalon,Mustan Pörssin ja vastaavien liikkeiden mainokset vaan suoraan lukemattomina paperinkeräykseen,sinne ne kuuluu.

• Kun ostat sitten autoa tv:tä tai kalusteita niin osta ne Varkaudesta. Jos ostat esim. Markantalon kovasti mainostettuja juttuja Kuopiosta hintaan tulee ensinnäkin matkakulut ja siellä jos missä käytetään edellämainittua mainoshuijausta. Jos sulle tulee vikaa takuu aikana eikun kiikuta Kuopioon ja taas tulee kuluja. Ainakin eteläsuomessa sai taistella edellämainitun takuista. Varkaudessa ei mikään estä tinkimästä hintaa samale tasolle ja takuu toimii. Savon sanomien mainokset on voimassa vain Kuopiossa. Olen törmännyt niihin Carlssonin ja CM:n mainoksissa. Samalla kun ostat täältä jätät veromarkkoja kaupunkiin mieti myös sitä. Osta se Seppälän paita täältä äläkä Kuopiosta.

• näin,

Käyttämällä paikallisia palveluja ne säilyvät ja jopa kehittyvät. Ja tavarat saa halutessaan samaan hintaan kuin isommiltakin pitäjiltä.

Pitkä asiakassuhde mahdollistaa myös henkilökohtaisen asiantuntevan palvelun joka yleensä jatkuu myös ongelmien ilmetessä.

• Kuulopuhe

Kentällä liikkuu huhua, että Gigantin pääomistajan englantilaispankilla olis rahahanat kiinni. Englantihan painii rahoituskriisissä. Punnan kurssi on romahtanut kurssi tällä hetkellä 1 GBP = 1.108 EUR. Gigantin nettikaupasta vissiin saa tilattua tavaraa, mutta myymälöistä puuttuu.Nyt kannattaa ostaa englantilaisista nettikaupoista.

• Anonyymi

Hesarissa oli artikkeli Gigantista:

84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteeksi?”
      Iäkkäälle naiselle kaupattiin Gigantin myymälässä kaksi kallista sopimusta, joihin hänelle kirjattiin tekaistu sähkö­posti­osoite. Kilpailu- ja kuluttaja­virasto kertoi äskettäin saaneensa palautetta kodin­elektroniikka­ketjun asiakas­palvelun puutteista.

Ei mitään moraalia Gigantissa, tulevaisuudessa jätän väliin.

• Anonyymi

Sehän on yksi tissi bwtri kassalla siinä on kaksi gigantin sanakirja miestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe