Onko tietoa kuka lääkäri on neuvolassa jos asuu keskustan alueella???En vaan haluaisi mari siitari-mattilaa.
Raskaana
5
3038
Vastaukset
- Seglaren om skärgörd
men salo raikkel se tiätä ainaki jottai ja jos ei tiä ni kysyy.
- on!
Hyvä lääkäri. Neuvolassa on myös anna kawa lääkärinä. Joka hänkin oikein mukava. Ensimmäisestä oli Anna ja nytte toisen aikana olen käynyt Marilla.
- Mannaryyni1
Kyllä se pääosin ja normaalisti on Siitari-Mattila (josta en myöskään tykkää yhtään tippaa).
- V.Karra
Siellä pätevä vastavalmistunut lääkäri Anne-Liese Voima-Joustola ohjaa sinua asiantuntevasti synnytykseen liittyvissä asioissa. Hän on maamme edelläkävijöitä myös ns. vesisynnytyksessä, jota opiskellut Yhdysvalloissa. Kammelaan on rakenteilla erikoismallinen synnytyslaiturikin, merensynnytystä varten. Tosin vaihtoehtona on myös ns. makeanveden-synnytys, joka sekin Kammelan ainutlaatuisen sijainnin vuoksi on mahdollista. Voima-Joustola on tehnyt tohtorin tutkintonsakin juuri tämän aihepiirin tiimoilta.
- Anonyymi
Anna Kawa ei tiddä yhtään mitään,eikä välitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709