Vetääkä Finkut aina salit täyteen ja onko siellä naisenemmistö/naisfanit paikalla? Tuleeko miehetkin tanssimaan oikein tarkoituksella silloin kun Finlandersit ovat esiintymässä? 15.1 ovat Freda51 :llä miten luulette tuleeko porukkaa? Vai onko Freda ollenkaan suosittu tanssipaikka?
Finkut
9
1736
Vastaukset
- usein kyllä
Kerran Hartolassa Finkkujen siellä ollessa ei ollut ollenkaan täyttä! Liekö sitten samana iltana ollut jossain lähistöllä vetävämpi(?) orkesteri...
Useimmiten kyseinen yhtye kyllä saa paikan tulemaan ääriään myöten täyteen innokasta tanssikansaa...
Tänä päivänä tanssipaikoilla taitaa olla aina naisenemmistö! En muista, että olisin ollut tansseissa, joissa ei istuvia naisia olisi ollut.
Nyt tähän tietysti eräs vakiokirjoittaja antaa korjaavan mielipiteen, mutta annetakoon se hänelle anteeksi! ...naisenemmistö on tosiasia jokseenkin kaikilla tanssipaikoilla ja melkein minkä tahansa yhtyeen illoissa.
Fredalla ei varmaan suurta poikkeusta tuohon ole odotettavissa.
Wanhan kellarissa on samaan aikaan Taikakuu, joten osa tanssijoista kai menee sinnekin.
Finlandersin taatusti suuremmalle yleisölle paljon tilavampi Freda 51 on kuitenkin otollisempi paikka.
Kun joulukuussa oli siellä FBI Beat lauteilla, ei naisenemmistö ollut kovinkaan merkittävä. Nyt se tietysti saattaa sitä kuitenkin olla, kuten Finlandersin illoissa aina.
Ainakin pääkaupunkiseudun aktiivitanssijoita tulee olemaan runsaasti paikalla. Uskon, että muualtakin lavatanssiväkeä sinne hakeutuu.
Vuosien varrella hankitut kokemukset Wanhan tanssikellarin ja Tulisuudelman Finlanders-illoista ovat antaneet tuollaiseen oletukseen vahvasti aihetta.- Ääliö jes
Viitsii täällä päivät roikkua poistamasssa toisten viestejä , muokkaamassa omiaan aina väliin sopivammaksi SAIRAS SAIRASTA
- ja hallita
Ääliö jes kirjoitti:
Viitsii täällä päivät roikkua poistamasssa toisten viestejä , muokkaamassa omiaan aina väliin sopivammaksi SAIRAS SAIRASTA
Sillä on hirmuinen halu ja pyrky hallita ja manipuloida mitä tahansa keskustelua.
Pohjimmiltaan kyse on siitä, että muuten kyseinen henkilö ei koe elävänsä tai ylipäätään olevansa olemassa. Ääliö jes kirjoitti:
...minkähän viestin minä tästä säikeestä sitten muka olen poistanut?
Sillä aikaa kun kävin kaupassa, on näkynyt kadonneen sekä sellainen viesti, jossa trollattiin lopussa minun kohta puuttuvan asiaan sekä siihen kirjoittamani vastaus.
Joku muu on kyllä nyt ollut asialla. Aivan aiheellisesti sen tosin on tehnyt.
Teidän kuitenkin pitäisi jo vähitellen oppia, että asiattomat viestit poistetaan.
Yrittäisitte joskus kirjottaa jonkin asiallisen, mieluummin tanssiaiheisen, viestin tänne.
Muistutan jälleen, ties monenneko kerran, että palstan ylläpito edellyttää asiattomista viesteistä ilmoittamista kaikiltakin lukijoilta.
- syksyllä
Viihtarissa syksyllä olut kovin täyttä Finkkujen aikaan..olisikko puolet siitä mitä 5 vuotta sitten..No kokopaikkahan on kuoleman kielissä, kuten yleisessä tiedossa on..
- Viihtari
Viihtari oli lähes ääriään myöten täynnä syksyn Finkkuillassa. Mitenhän käy ensi lauantaina?
- Paikalla ollut
Viihtari kirjoitti:
Viihtari oli lähes ääriään myöten täynnä syksyn Finkkuillassa. Mitenhän käy ensi lauantaina?
Kävitkös ollenkaan tanssisalin ulkopuolella? Hiihtomajan puolella oli suurimman osan ajasta aivan kuollutta. Silloin joskus kun Viihtari on ollut oikeasti ääriään myöten täynnä, ei siellä ole päässyt hiihtomajan puolellakaan kunnolla liikkuumaan tungoksen takia ja käytäväkin on ollut ruuhkainen. Tanssisalissa oli toki runsaasti väkeä, mutta se on vain osa tilasta ja vieläpä heikosti taloudellisesti tuottava osa.
Viihtari kirjoitti:
"Viihtari oli lähes ääriään myöten täynnä syksyn Finkkuillassa. Mitenhän käy ensi lauantaina?"
Väkeä oli minusta jopa liikaa tanssisalin puolella ajatelleen tanssien miellyttävyyttä. Varmasti riittävästi myös järjestäjien kannalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959