Netistä löytyi tällainen perinneruoka, mutta ei ohjetta. Jos joku voisi valaista mitä tämä pitää sisällään.
Hollolalainen näkkileipä
3
1213
Vastaukset
- Syndrooma Lahti
En ole aivan varma, mutta hollolalainen näkkileipä saatetaan mainita jossain maakuntakirjassa tai Wikipediassa sen seurauksena.
Jonkin toisen lähteen mukaan hollolalaista näkkileipää kutsutaan pitoleiväksi.
http://www.kotiliesi.fi/ruokaohjeet/hamalainen-pitoleipa
1/2 cm pellillä vaikuttaa näkkileivältä.- tuota pikku
poikana narskuteltua. Pehmeänä ja sitten kuivempana. Hyvää oli lapsen suussa. Vieläköhän äitimuorini (94v) muistaisi reseptin. Tuo Kotilieden resepti on varmasti lähellä oikeaa. Kuminaa minä en varmasti syönyt.
- bvi269
Hei makuja.di löytyy ohje, jos haluut soitan ohjeen reseptiin, laita viesti suoraan osoitteeseen, niin saat ositteen...matti.impivaara@greenelectronics.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764