Pormestari Savonlinnaan?

Perustaisinko sen viran?

Savonlinnaan pitäisi saada pormestari, joka ei kuitenkaan olisi minkäänlainen poliittinen rasite valtuuston tai kaupungin hallituksen toiminnassa.

Pormestari voisi vain avata tapahtumia ja jakaa esimerkiksi "kaupungin avaimia" kauniissa kaupungissa vieraileville arvohenkilöille ja muille tärkeille henkilöille.

Soveltuisin hyvin tällaiseen tehtävään. Olisi kokoa ja näköä, kielitaitoa ja yhteiskunnallista näkemystä ja kokemusta.

Mielestäni olisi parempi maksaa tällaiselle pormestarille palkkaa kuin jollekin maakuntien kehitysjargonia höpöttäville ja aikaansaamattomille virkamiehille.

23

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei ole jo

ehdotettu kuka se olisi.
      odotellaan vähän aikaa mutta sanon vaan että nimi alkanee savolla!

• pormestari niin asiat tulee

... Parkkiselle pakastevirka.

• Mie ihe!

Ei ainakaan ketään nykyistä savonlinnalaista virkamiestä tai poliitikkoa.

Pormestarilla pitäisi olla parta, isohko vatsa ja älyä enemmän kuin kaupungin virkamiehillä.

Tietäisin yhden tyypin!

• Voin ottaa kyllä pormestarin vakanssin vastaan vaikka bisnes vie kyllä jo suurimman osan ajastani.

Minusta pormestari ja johtohenkilöstön vakanssit menee uuteen uskoon. Nyt loppuu ministeriväen juottaminen ooopperajuhlilla ja muukin isokenkäisten hyysääminen saa armottoman lopun. Kyllä näin on näreet,saatana.

• Hirttomies

Savonrulle tunkee itseään joka väliin.

• Hah hah!

arvostettuihin virkoihin valittu äidin kanssa asuvaa vajaamielistä idioottia. Se sinä Rulle olet.
        onneton, munaton, akaton, perheetön, ikuinen peräkamarin poiiiiiiiiiiiiiiiika!

• jääny pyörimään
        Hah hah! kirjoitti:

arvostettuihin virkoihin valittu äidin kanssa asuvaa vajaamielistä idioottia. Se sinä Rulle olet.
        onneton, munaton, akaton, perheetön, ikuinen peräkamarin poiiiiiiiiiiiiiiiika!

tuon kateellisen aivokoppaan. Toisia mollaamalla luulee omaa häntäänsä nostavansa.

• Bua hah hah haaaaaaaaaaaaaa!
        jääny pyörimään kirjoitti:

tuon kateellisen aivokoppaan. Toisia mollaamalla luulee omaa häntäänsä nostavansa.

sama levy pyörimään...äidin kanssa asuu hoh hoh noloaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

• Bua hah hah haaaaaaaaaaaaaa! kirjoitti:

sama levy pyörimään...äidin kanssa asuu hoh hoh noloaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Se on vain osa harhaista maailmaasi.

Kehoitan sinua poju popsimaan pillerisi. Ettei vain harhat lisäänny.

• Hohhoijaa..
        SavoRULES kirjoitti:

Se on vain osa harhaista maailmaasi.

Kehoitan sinua poju popsimaan pillerisi. Ettei vain harhat lisäänny.

Kyllä sinut tiedetään. Seliseli vätys. Noloahan se on, en minäkään tunnustaisi jos asuisin. Tosin mulla on perhe, vaimo ja pari lasta...mites sulla Savonlinnan noloin makkaranpurija? Olet pelkkä peräkamarinpoika....ja helvetin tyhmä sellainen.

• Eri virat
        Hirttomies kirjoitti:

Savonrulle tunkee itseään joka väliin.

Pitää se varmaan se poramestarin virkakin sitten perustaa....

• sivusta seuraaja
        Hohhoijaa.. kirjoitti:

Kyllä sinut tiedetään. Seliseli vätys. Noloahan se on, en minäkään tunnustaisi jos asuisin. Tosin mulla on perhe, vaimo ja pari lasta...mites sulla Savonlinnan noloin makkaranpurija? Olet pelkkä peräkamarinpoika....ja helvetin tyhmä sellainen.

Onkohan ne varmasti sun lapsia? Ettei ne olisi tuon Rullen, jota niin aina pilkkaat?

• Metsä vastaa...
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Onkohan ne varmasti sun lapsia? Ettei ne olisi tuon Rullen, jota niin aina pilkkaat?

Kyllä ne on, älä sinä siitä huolehdi. Kuka leikin aloittaa se leikin kestäkööt ja Rulle ei tunnu kestävän. Rulle saa vain takaisin omia huutojaan vuosien varrelta. Sitäpaitsi Rulle "hoitelee" Natalia-lammasta lampolassa, eihän sillä vellihousulla ole kokemusta naisesta. Äitinsä kanssa asuva peräkamarinpoika. Hohhoijaa...

• Metsä vastaa... kirjoitti:

Kyllä ne on, älä sinä siitä huolehdi. Kuka leikin aloittaa se leikin kestäkööt ja Rulle ei tunnu kestävän. Rulle saa vain takaisin omia huutojaan vuosien varrelta. Sitäpaitsi Rulle "hoitelee" Natalia-lammasta lampolassa, eihän sillä vellihousulla ole kokemusta naisesta. Äitinsä kanssa asuva peräkamarinpoika. Hohhoijaa...

Minä kestin leikin kevyesti mutta sinä sensijaan olet jo seonnut kyydissä.

Olet niin sekaisin ettet ymmärrä jankkaavasi samaa paskaa päivästä toiseen. Jos edes kärpäsaivosi ymmärtäsivät välillä vaihtaa levyä mutta kun ei.

Puhut myös paljon peräkammarista, lampaista ja Jallulehdistä. Huomaa kyllä missä aikasi vietät ja miten.

PS: Olen vienyt sinua näillä palstoilla jo vuosia. On aina ilo nähdä kuinka sekoat ja sorrut toistamaan itseäsi.

• Hohhoijaa..
        SavoRULES kirjoitti:

Minä kestin leikin kevyesti mutta sinä sensijaan olet jo seonnut kyydissä.

Olet niin sekaisin ettet ymmärrä jankkaavasi samaa paskaa päivästä toiseen. Jos edes kärpäsaivosi ymmärtäsivät välillä vaihtaa levyä mutta kun ei.

Puhut myös paljon peräkammarista, lampaista ja Jallulehdistä. Huomaa kyllä missä aikasi vietät ja miten.

PS: Olen vienyt sinua näillä palstoilla jo vuosia. On aina ilo nähdä kuinka sekoat ja sorrut toistamaan itseäsi.

Rulle se jaksaa kitistä. Kyllä sinua on viety ja kovaa usean toimesta. Tuollainen äitinsä kanssa asuva vätys, munaton, akaton ruikkukukko. on sulla ainakin pokkaa. Nolo olet.....heh...

• vinksahtanut tyyppi
        Hohhoijaa.. kirjoitti:

Rulle se jaksaa kitistä. Kyllä sinua on viety ja kovaa usean toimesta. Tuollainen äitinsä kanssa asuva vätys, munaton, akaton ruikkukukko. on sulla ainakin pokkaa. Nolo olet.....heh...

Tämä savorulesin mollaaja. Aika väsyneen oloinen kaveri, vai mitä olette mieltä?

• Hohhoijaa..
        vinksahtanut tyyppi kirjoitti:

Tämä savorulesin mollaaja. Aika väsyneen oloinen kaveri, vai mitä olette mieltä?

Mitä Rulle itket? Olet vajonnut JÄLLEEN kerran alemmaksi. Eihän sulta äitylin kanssa asuvalta peräkamarinpojulta voi muuta odottaakaan. Joopa joo ja...heh heh....

• Savonlinnan kurko
        vinksahtanut tyyppi kirjoitti:

Olen lukenut tätä palstaa noin kolme vuotta ja sen aikana tämä SavoRULES on vienyt tuota kaveria verbaalisesti niin pahasti että on savorulesin mollaajan oltava tässä vaiheessa jo pahasti sekaisin.

Hauskoja juttujahan tuo savorules kirjoittelee, hyvä että on tuollaisia vääräleukoja jotka saa vähän iloa meidän muidenkin elämään jutuillaan.

• Savonlinnan urpo
        Savonlinnan kurko kirjoitti:

Olen lukenut tätä palstaa noin kolme vuotta ja sen aikana tämä SavoRULES on vienyt tuota kaveria verbaalisesti niin pahasti että on savorulesin mollaajan oltava tässä vaiheessa jo pahasti sekaisin.

Hauskoja juttujahan tuo savorules kirjoittelee, hyvä että on tuollaisia vääräleukoja jotka saa vähän iloa meidän muidenkin elämään jutuillaan.

SavoRULES ei ole henkisesti tasapainossa. Ilmeisesti nämä jutut, että asuu äitinsä kanssa, pitää paikkansa. Hyvin kehittymättömältä tyypiltä vaikuttaa. Ymmärtäisi jos olisi kysymyksessä 15v teini, mutta kun on aikuinen ihminen. No, jokainen taapertaa tavallaan.

• Käyttäkö kuumana?

Minkäs tautta tiälä tulet pallaa palstala vaikka ei oo ku miun kirjotuksen lisäks ku seihtemäntoista muuta muljaatusta?

Onko poistettu pahohi poikiin kirjotuksiva vai mistäkäpä on kyse?

• oooo

mauno runkuti runkuti;;;;

• alkaa muistuttaa
        oooo kirjoitti:

mauno runkuti runkuti;;;;

jo törkeydeltään baarien vessoja; seinäkirjoitukset samaa luokkaa.

• Tänään sain kirjeen postissa jossa minua pyydettiin kyseiseen tehtävään.

Palkka olisi 12.000/kk ja vastaankin siksi ei kiitos. Hankin tuon 12.000€ bisneksilläni noin minuutissa joten en kai minä mene tuolla taskurahalla mitään tekemään minnekään.

Onpas persaukinen kaupunki. palatkaa asiaan kun kuukausipalkkaa alkkaa lähennellä 100.000€

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe