syökää pliis

.....................

Tiedättekö että jos otatte lautaselle ruokaa, ja närkitte sitä ja heitätte pois, niin siitä tulee lisää jätettä, mikä aiheuttaa lisää saastetta.

Syökää ruokanne loppuun, tai olkaa tyhjin mahoin. Mutta älkää heittäkö sitä pois.

7

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa lautaselleen

vaan sen verran kun syökin. Se on kestävää kehitystä.

• ............

Niinpä. Miksei voi ottaa sen verran mitä syö. Lisää saa kyllä hakea. Se on ihan älytön määrä, mitä jäteruokaa menee päivässä roskiin. Ja siihen päälle puhdas ruoka, jota kaiken maailman lakien mukaan ei saa antaa possuille tai antaa ilmaiseksi apua tarvitseville tai edes myydä. Onkohan siinä edes hygienia ykköshuolena. Jotenkin tuntuu, että kun itse maksaa ruoasta, niin sitä ei saa köyhällekään antaa ilmaiseksi... Tätä se on ihmisen perusajattelu. Valitettavasti.

Mikäli maailmanloppu tulee ennen aikojaan, niin olen ihan varma, että syypää siihen ei loppujen lopuksi ole kukaan muu kuin ihminen itse.

• Pakotettu

Kouluissa tuo ei toimi, kun opettajat pakottavat ottamaan paljon ruokaa, eikä sitä jaksa syödä, eikä oikeastaan halua syödä. Mikäs siinä, kun joillain on parempia kokemuksia siitä sapuskasta.

• llllllllllllllllllölööllölö
        Pakotettu kirjoitti:

Kouluissa tuo ei toimi, kun opettajat pakottavat ottamaan paljon ruokaa, eikä sitä jaksa syödä, eikä oikeastaan halua syödä. Mikäs siinä, kun joillain on parempia kokemuksia siitä sapuskasta.

no vittu en söis koulus lainkaan jos saisin tehä niin, mutta siitäkin saa nykyään tunnin istumista.
        joten on vähä pakko hieroo ne paskat lautaseen ja lähtee sitten menemään

• yerjhtytj
        llllllllllllllllllölööllölö kirjoitti:

no vittu en söis koulus lainkaan jos saisin tehä niin, mutta siitäkin saa nykyään tunnin istumista.
        joten on vähä pakko hieroo ne paskat lautaseen ja lähtee sitten menemään

joo vittu meidän koulussa on pakko maistaa kaikkea ja sitten raivotaan että miks ette syönyt kaikkea kun pitää jotain paskaa syyä.

• yök perunaa

vaikka kuinka yritän syödä ei onnistu,hei ajattele,söisitkö sellaisia perunoita, jotka ovat niin kumisia,että jos heität perunan maahan se pomppaa takaisin käteesi??
        mut keitot on kyl hyvii et silloin pääsee kunnolla syömään...

• Mnjaaah
        yök perunaa kirjoitti:

vaikka kuinka yritän syödä ei onnistu,hei ajattele,söisitkö sellaisia perunoita, jotka ovat niin kumisia,että jos heität perunan maahan se pomppaa takaisin käteesi??
        mut keitot on kyl hyvii et silloin pääsee kunnolla syömään...

Meillä annettiin koulun keittiöön hieman palautetta noista kumiperunoista, kun yks oppilas leikkas veihellä sormeensa kun yritti halkaista kumiperunaa :D Ei vaan menny veihti läpi kumikerroksesta. Oli keittäjän ilme aika muistamisen arvoinen.

Sitten on meidän koulun oppilaat antaneet palautetta omillakin tavoillaan. Esim meidän koulun perunamuusi on sitkeetä kun liisteri ja aika tönnköäkin vielä. Noh, jotkut oli saanu päähänsä iskeä muusia kiinni seinään ja tarjottimeen ja laittaa vielä haarukat ja veitset niihin kiinni. Hyvin pysy seinässä juomalasikin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31