Kari Heino lopettaa lounaiden kuljetuksen perjantaina.Harmi!
Olen tilannut sieltä usein lounaan ja ollut tyytyväinen.
Onko muuta paikkaa josta saisi lounaan kuljetuksen työpaikalle?
Terveellistä kotiruokaa ja myös salaattilounaita jään kaipaamaan Karilta...
LOUNAAN
6
990
Vastaukset
- mahtaa
auto grilli kuljettaa?
- Pitäisi olla
Ainakin mun tietääkseni Vilkun autogrilli kuljettaa kotio ruokaa.. En oo sit varma onko niillä käytäntö muuttunut.
- esim
vilkun autogrilliltä kotiin kuljetuksella ja itse tekemää kotiruokaa joka päivä!!!! hyvää on suosittellen kokeilemaan;)
- vastauksista...:)
Tosin tuo GRILLI-sana kyllä tuo mieleen kaikkea muuta kun terveellisen ruuan...MUTTA ainahan voi kokeilla!
Tänään kuulin Sarin lounaspaikasta ja ajattelin kysyä myös sieltä onko heillä kuljetusta.
En asu paikkakunnalla,käyn siellä "vaan" töissä:)
PS.Mukavia ihmisiä Harjavaltalaiset on,tuli vaan mieleen mainita kun usein täälläkin parjataan! - Masa8091
Ravintola Sato kuljettaa.
- Masa8091
Ravintola Sato kuljettaa. Siis ehdottomasti paras lounas Harjavallassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774