Miksen pysty juomaan enää yhtä paljon kuin ennen?

Oolofi

Viime kesänä saatoin juoda esim. 12 pulloa keskaria ja pullon väkevämpää/päivä, mutta nykyään en pysty enää vetämään kun ehkä korkeintaan 4 kaljaa päivässä ja viinit yms. ei kans oikein toimi, kun kaikki tulee ulos. Ei uskalla oikein enää juoda kunnolla. Tämä on aika kova pala ryyppymiehelle. Mikään alkoholi ei myöskään enää maistu hyvältä. Esim. eilen kun ostin yhden lonkeron matkaevääksi kun kävin kaupoilla, niin join sitä lonkeroa varmaan 1.5 tuntia. Ennen olisin juonut siinä ajassa varmaan 3 lonkeroa.

Myöskään kahvia, teetä tai monia ruokia ei pysty enää syömään, kun tulee paha olo.

Mikä hitto mulla on?

9

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdt.

Kaikki kokeet eikä vaan hemoglobiinia.

• Pitkälle

kehittynyt alkoholismihan tuo on mutta onneksi siitä voi toipua jos on haluja...

• 3344

KUNTOSI ON HUONONTUNUT ET OLE ENÄÄN LITRAHUULI PIDÄ PARIN VIIKON TAUKO NIIN ASIA KORJAANTUU

• Juomamaisteri.

Seinä se tulee vastaan nuorelle kössillekin.
      Ei ihmisen elimistö mikään robotti tai juomakone ole.
      Itse kun aikoinaan join sitä kuravettä urakalla, niin ruokahalut katosivat tyystin, ja ei vaan pystynyt syömään. Aloin suorastaan nälkiintymään ja kuihtumaan koko äijä, mutta syödä ei voinut.

Olet harvinaisen kovakalloinen tapaus, kun jaksat loputtomiin valittaa, ja mikään ei mene perille, vaikka herraa on yritetty valistaa ja neuvoa vaikka kuinka paljon.
      Miksi aina kyselet, kun vastaaminen on yhtä tuloksellista kuin seinälle puhuminen?

• tosta Oolofin

Ruikutuksesta! Oikea itsesäälissä rypevä,ilmeisesti niitä harvoja nk.mahdottomia tapauksia jotka pyörivät katkolla,putkessa,katkolla,putkessa,katkolla,putkessa...ja sitä rataa se jatkuu kunnes viikatemies korjaa mukaansa!

• ahtautuja

kysymyksessä on niin kurjalta kuin se kuulostaakin : maksa streijkkaa, eli ei jaksa tehdä tehtäväänsä kovan kuormituksen takia.
      Kun maksa ei jaksa tätä tehdä palvelut menee verisuonien kautta ja moni kolleegasi on ehkä kokenut tämän karmean kuoleman. Verensyöksy, mene lääkäriin jos et halua siirtyä ala, vaihtoehtoisesti yläkertaan kehottaa huolestunut.

• jossa tosijuopot erotellaan naukkailijoista. Tämä kriisivaihe tulee jokaiselle juopolle. Silloin tosijuoppo karkaisee mielensä ja ajattelee, että saatana, siinä minun maksani, haimani ja vatsani kestävät kuin muidenkin juoppojen. Näin kriisinsä kilvoittelun kautta voittanut juopottelija panee kierrekorkit rutisemaan ja taas laulu raikuu.

Lisätietoa: Veikko Huovinen: "Mikäpä tässä"-teoksesta osa "Pieni etyylialkoholisarja". Suosittelen.

• benzomaani

Olet käynyt läkärissä, ja lääkäri on määrännyt sinulle "rauhoittavia".

Sekakäyttö aiheuttaa just tollaset oireet.

• Oolofi

mitään lääkitystä moneen viikkoon. Enkä pidä itseäni sekakäyttäjänä, jos otan silloin tällöin Risolidin krapulaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe