Kysymyksiä Marbellasta Malagaan!

matkailija1

Onko Malagasta hyvät bussiyhteydet Marbellaan? eli onko helppo "löytää" ja kauan kestää bussimatka Marbellaan? vai kannattaisiko mennä jollain muulla kuin bussilla?

Onko Marbellassa hyvät ostosmahdollisuudet? en kaipaa designia tai luksusta mutten myöskään halpaa rantarihkamaa eli jotain siltä väliltä.. Entäs hintataso? kallis kuten Kanaria vai halpa?

Suositelkaa paikkoja, nähtävyyksiä yms? onko Ingles-tavaratalo lähellä ja miten suuri se on?

Entä onko kahden tai kolmen tähden hotellit hyviä? esim. torakoita tms. näkynyt ?

4

2055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi löytyä

El Corte Ingles, se on muutenkin sellainen normaali pikkukaupunki, paikallista arkea jne. Marbella on enemmän luksussettiä ja kalliimpi ihan kahvilahinnoista alkaen. Välissä on Torremolinos, joka on turistipaikka pahimmasta päästä ja Fuengirola, jossa asuu paljon suomalaisia.

Varmasti menee busseja Marbellaan asti, mutta Malaga - (Torremolinos) - Fuengirola-väliä liikennöi myös siisti ja nopea juna, ja Fuengirolasta on enää parikymmentä kilsaa Marbellaan.

• don luis

on myös el corte ingles.luulisin että manner-espanja on hieman kalliimpi kuin kanaria.olen kyllä ollut molemmissa mutta ostelen niin vähän että en lähde vertaamaan.molemmissa paikoissa n.s. turistikeskittymien luona hinnat ovat yleensä korkeammat.

• Ramon P

Malagan asukasluku on noin 600000. "sellainen pikkukaupunki"

• PedroJ

Jos menee Málagasta Marbellaan, bussi on käytännöllinen. Ne ovat ilmastoituja, hiljaisia ja enemmän näkee maisemiakin kuin junassa, jolla todellakin pääsee vain puoliväliin asti Marbellaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      99
      703
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60