LeKi vie junttipässejä 60 minuuttia niin vauhdilla, että SaPKo koko joukkue pelin jälkeen lähtee "kotimatkalle" väärään suuntaan ja päätyy Ruåtsin laivalle itseänsä myymään.
SaPKo häviää jälleen!
4
119
Vastaukset
Varsinkin kun SaPKon maalissa imuroi tänään HeKin moltsu.
- OUJEEE...
ainoa mahdollisuus löytää tie vielä kotiin. Mahtaa sua hatuttaa kun apu tulee Heinolasta..hah hah hah..
Mut ei siellä pysty kukaan mallivahti pelastamaan SaPKoa rökäletappiolta. Mene sinä lampolaan rynkyttämään. Auttaisit edes vanhaa äitiäsi joskus, mut ei niin ei. Annat hänen tehdä kaikki kotihommat ja pestä kusiset kalsarisikin. Nolo olet.. - Hirttomies
OUJEEE... kirjoitti:
ainoa mahdollisuus löytää tie vielä kotiin. Mahtaa sua hatuttaa kun apu tulee Heinolasta..hah hah hah..
Mut ei siellä pysty kukaan mallivahti pelastamaan SaPKoa rökäletappiolta. Mene sinä lampolaan rynkyttämään. Auttaisit edes vanhaa äitiäsi joskus, mut ei niin ei. Annat hänen tehdä kaikki kotihommat ja pestä kusiset kalsarisikin. Nolo olet..Eipä paljon ole kaltaisistasi paisekalloista maailmalla apua, kun sinunkin rintakarvat on vain teipillä kiinnitettyä lampaanvillaa ja ohuet kalrarisi on syöpyneet pyhki väkevistä peloissaan päästetyistä eritteistä.
- Bua hah hah haaaaaaaa!
Hirttomies kirjoitti:
Eipä paljon ole kaltaisistasi paisekalloista maailmalla apua, kun sinunkin rintakarvat on vain teipillä kiinnitettyä lampaanvillaa ja ohuet kalrarisi on syöpyneet pyhki väkevistä peloissaan päästetyistä eritteistä.
juoda kiljua? heh heh..juttusi ovat aina van sekavampia...heh heh..hei reppana mee hoitoon..ihan totta...heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959