^ôtsikko^ ja minkähän asteiseen?
esim. hiprakka, kaatokänni ymym.
sry kun kyselen tyhmiä, mutta olen vasta aloitteleva alkoholinjuoja (:
Kuinka monesta 4.5 % siideristä tulee n.50 kiloinen humalaan?
7
10225
Vastaukset
- löppis
no sehän riippuu painon lisäksi myös sukupuolesta. naiset päihtyvät helpommin, koska heillä on suhteellisesti enemmän rasvakudosta. lisäksi henkilökohtaiset ominaisuudet vaikuttavat. sama paino, sukupuoli ja käyttötottumukset eivät ole tae samasta päihtymisasteesta nautittujen annosten suhteeseen. eli ei tähän voi oikeasti vastata. mutta muutaman vinkin voin kyllä antaa.
jos nyt olet jokatapauksessa päättänyt alkoholinkäytön aloittaa (oletan tottakai että olet täysi-ikäinen :D ), niin ihan paras tapa on ostaa 2 (o,5 litran) siideriä ensimmäiselle kerralle. jos tuntuu että ei ollutkaan hyvä niin sitten ensi kerralla ostat 3. kannattaa myös huolehtia syömisestä ennen juomista. jos ei syö niin tulee paha olo nopeasti. juomatahtia kannattaa myös tarkkailla. sopivavan hitaasti juoden saa hiprakan. kun hiprakassakaan ei anna vauhdin kiihtyä niin hiprakka pysyy, eikä käänny kännin puolelle.
mukavia kokeiluja! - ojpoj
Pitäisi tietää aloittelijan sukupuoli, paino, kyky polttaa alkoholia, siidereiden tilavuus, juomiseen käytettävä aika jne.
Luultaavasti ei kovinkaan montaa siideriä tuon kokoinen tyttö tarvitse. Yksikin puolen litran sidukka voi riittää ja ainahan voi feikata loput niinku kaikki pikkupissikset.- asldadasdladas
Kaipa kahdesta tulisit "kikatushumalaan"
- ja vielä ylpeilet sillä
onko niin paska itsetunto että pakko alkaa ryyppää aivojaan pihalle jotta saat mainetta ja hyväksyntää juoppolallikavereittes silmissä?? oot muuten aikas säälittävä ressukka, tyypillinen aivopestävä teiniksi, jolta omat ajatukset ja järki puuttuvat kokonaan.
- Mikke
ei älä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
itse mietin että tulenko näistä humalaan ?? kahdesta siiderista 0,5L, olen sellainen 40 kg ja 155cm pitkä??
- Anonyymi
Vittu miten tyhmä kysymys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722