Hei Latvian kulkijat! Nyt kaivattais asiantuntia apua. Kertokaa parhaat ruokapaikat Riiassa, reppumatkaajan hinnoilla tietty ;) Kaikkiruokaisena, kaikki käy ja paikallinen menu kiinostaa. Kiitos.
Evästä
3
717
Vastaukset
- Riganieki
Hyvää ja paikallista saat Lidosta. Keskustassakin on jokunen heidän paikkansa, mutta ota Zeppelinien vierestä vaikkapa ratikka 3 ja mene 0,5 latia maksavalla kyydillä Lidoon. 5 - 9 latilla syöt monipuolisesti ja valikoima on taatusti mahtava. Jos salaattipuoli kiinnostaa, niin 2,1 latilla saa pinota lautaselle niin paljon kuin mahtuu (ne salaattilautaset ovat siinä tiskin päädyssä).
On täällä muitakin, mutta tuo nyt tuli mieleen, kun kävin siellä just itse.- ccz
Kiitoksia infosta. Käydään tsekkaamassa paikka!
- suuret kiitokset
RIGANIEKIlle näistä loistaville vastauksille. Näitä on ollut tosi hienoa lukea vaika kysmykkset joka kerta koskisisikaan mun juttuja.
Riga on hieno kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774