kertokaa mm-ilmoista kiitos

blondi 35

hei .kovasti kiinostaisi tuo dom. tosin itse rakastan aurikoa ja poutaa sekä lapsiystävällisiä tyyniä rantoja. Eniten mietityttää nuo sateet ja niistä on valitettavan vähän tietoa missään matkajutuissa ym.
myös sää sivuja on tullut selattua-
Entä onko tyrkytystä kauppiata?
Suositteletteko

Eli kertokaa säästä helmi, maaliskuussa.joku jossain viestissä herjasi siihen malliin,että kuseiset kuukaudet nimen omaan niitä jolloin sataa, mutta esim tilastoissa joita olen selaillut nuo kuukaudet olisivat kuivimmat 7-8 päivää sataa/kk n.100ml/kk

Myös esim voiko verrata esin Thaimaaseen tai johonkin muuhun paikkaan.

-suosikki sivuni teillekkin mitä tahansa kohdetta mietitkin holiday wetherillä voi suunitella -pitääkö se paikkansa ??.

kiitos jos vaivaudutte!

http://weather2travel.com/whentotravel/index.php?country=dominican-republic&destination=samana&3=4&4=3&5=1&6=1&7=0&9=3&Submit=Search

4

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satoi

mutta maaliskuussa aivan loistava ilma. Olen kaynyt Domeissa ja thaimaassa, mutta kaikista taikku paratiisi puheista huolimatta domit oli ehdottomasti mun mesta. Ilmasto mukavampi, ihmiset luonnollisia (ei turhaa kumartelua) ruoka loistavaa. Nyt lähden uudelleen, eli suosittelen...

• satoi tai paistoi

Ensinnäkin plondille: Tuolla tulee trooppisia sadekuuroja silloin/tällöin, mutta Tammi-Huhtikuu on vähäsateisinta aikaa.
        Punta-Canassa tuulee aina jonkinverran, mutta ei myrskyä tuohon aikaan. Lämmin tuuli on ihanaa ja pitää ötökät Samanassa.
        Sadekuurot kestavät päivisin korkeintaan 10min. tuolla ajanjaksona. Sadekuurot on tosi virkistäviä, tosin vaatteet eivät kuivu kuin tuulessa ilmaston kosteudesta johtuen.
        Hieno paikka rentoutua, vaikka koko suvun kanssa.

• säästä

Itse olen ollut helmi ja maaliskuussa Dominikaanisessa kaks viikkoa molemmilla kerroilla ja kummallakin kerralla oli 1 (yksi)sateinen aamupäivä, vettä tuli kyllä kuin saavista kaatamalla, mutta ilma oli lämmin ja kirkastui puoleenpäivään mennessä. Hyvää matkaa vaan!

• dominic

Juuri palasin kuukauden matkalta Samanasta Las Galerasista ja siellä ainakin oli ensimmäiset 2 viikkoa aurinkoa toiset 2 viikkoa lähes päivittäin sadekuuroja.
        Yleensä alkuvuosi on karibian alueella sadekauden loppua, joten siellä saattaa sataa, mutta sade kestää 15 min ja aurinko taas paistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe