Oli driftanu bimmeristä nenän ruttuun perjantaina shellin risteyksesssä? Jos tarvii niin miulta löytys siihen uutta palaa keulalle mm. etuspoikkaa ja angeleyes xenonia huokeesti.
Kukahan
28
2729
Vastaukset
- Savonlinnasta
potentiaalisia ehdokkaita. Bimmeristä kärsä ruttuun riftailemalla ja kuskilta samoin nakkarijonossa. Onneksi Bimupojut ei uskalla tulla edes ulos autoistaan kaupungilla. Sen verran on pelko suuri syystä että joku voi nakata nokkaan missä hyvänsä.
- Voivoi..
Kyllä se köyhiä vituttaa ajaa jollain paskalla riisikupilla.. Tuolla asenteella voi vaikka siulle tulla nokkiin jos oikeaan paikkaan satut.
Ja elkää puhuko yhtään mitään asiasta josta ette tiedä.. - ------
Voivoi.. kirjoitti:
Kyllä se köyhiä vituttaa ajaa jollain paskalla riisikupilla.. Tuolla asenteella voi vaikka siulle tulla nokkiin jos oikeaan paikkaan satut.
Ja elkää puhuko yhtään mitään asiasta josta ette tiedä..mielummi mä ajelen paskalla riisikupilla ku istun bemarin kyytii tai ETES HARKITSEN sellasen ostamista! ne on nää savonlinnan bemari pojat tälläsiä justiisa,kaupungilla pyörii vähä väliä vieressä leijumassa bemarillansa :D ottakaa kaikki bemari pojat mallii tosta bemusta mikä ajo päin vittuu ku tais perälähtee :D :D :D ja opetelkaa eka ajamaan takavetosilla ennenku leikitte:D :D
- riftrift
Voivoi.. kirjoitti:
Ja elkää puhuko yhtään mitään asiasta josta ette tiedä..suu kii munanjatke!!
- jurassic
------ kirjoitti:
mielummi mä ajelen paskalla riisikupilla ku istun bemarin kyytii tai ETES HARKITSEN sellasen ostamista! ne on nää savonlinnan bemari pojat tälläsiä justiisa,kaupungilla pyörii vähä väliä vieressä leijumassa bemarillansa :D ottakaa kaikki bemari pojat mallii tosta bemusta mikä ajo päin vittuu ku tais perälähtee :D :D :D ja opetelkaa eka ajamaan takavetosilla ennenku leikitte:D :D
voi puolustella monin keinoin,tämä oli yksi niistä.
mitä muuta et hankkisi....? - muokkaa sinäkin itsellesi t...
vaikuttaaako auton merkki autosta pois nousemiseen??????? kyllä teillä kaikilla kateellisilla apinoilla sitten välähtääkin.varsinkin auton merkki voi vaikuttaa siihen että turpaan tulee? eiks joo
- HOMOBEMU
Voivoi.. kirjoitti:
Ja elkää puhuko yhtään mitään asiasta josta ette tiedä..eipä paljon rahallista sijoitusta näytä vaativan tuo puppeli-bemun osto.
mutta jos se noin hyvän itsetunnon antaa,niin
mikä
ettei...
Hökön halvoista käy vain lahopohjaöljypolttimen ja laittaa poilerit ja senonit ja eikun
riftoomaan pylvääseen..
Eikä juur tonnia enempää maksa... - Fiksumpi...
VoiVoi ku pikkupojat kovistelee täällä.. autonmerkki ei kerro tietenkään ihmisestä mitään. Ja onko silläkään väliä kuka sen auton on maksanut. En omista autoa ja käyn töissä, rahani riittäisivät ostamaan hyvänkin auton, mutta jos isä suostuisi auton minulle ostamaan niin en pistäisi vastaan. Olen kyllä noussut monestakin bemarista ja en ole tähän mennessä saanut siitä syystä vielä kertaakaan nyrkistä. Säälittäviä olette..
- Itke pieni poika
HOMOBEMU kirjoitti:
eipä paljon rahallista sijoitusta näytä vaativan tuo puppeli-bemun osto.
mutta jos se noin hyvän itsetunnon antaa,niin
mikä
ettei...
Hökön halvoista käy vain lahopohjaöljypolttimen ja laittaa poilerit ja senonit ja eikun
riftoomaan pylvääseen..
Eikä juur tonnia enempää maksa...Kuka on sanonut että näitä bemareita on osteltu hyvän itsetunnon takia..Ja onko sillä väliä paljonko auto maksaa?? Ja nyt en käsitä miten homouteenkaan liittyy autonmerkki :D voi rakkaat pikku pallinaamat.. hankkikaa se poikaystävä ja homoilkaa mutta ei se bemarikuskeista homoja tee
- Väiski83
se yks nulkki joka kaahasi sillä vihreellä isin bemarilla illat pitkät ympäri nätkiä, no nyt loppu leikki vähäksi aikaa :)
- --------------
Haista sinä jo vittu!
- paskaaaaaaaaaa
Ompaha yks paska vähemmä tääläki! vieläkö pari ajalis kans tolppiin tai vaikak rekan alle niin olis vielä vähemmä noita paskoja.!
- bmw325i
tai jos sinä oppisit vielä kirjoittamaan?
- tseims
Vielä ennen kuin keskustelu enemmän vielä paisuu, voisi sanoa että kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin avautuu.. Kyllä tuolla muitakin autoja liikkuu törttöilemässä, tiesittekö?
- bmw325i
on otettu selvää, elä sie räkänokka siiintä huolehi...
- nyt on...
Minullakin oli BMW kun olin köyhä opiskelija ja elin isin rahoilla.
Nyt elän omillani ja minulla on Mercedes-Benz.- Mansku
Miten tää nyt liittyy otsikkoon? Isäsikö kolaroi tavilla sillä pemarillaan?
- Minullakin mersu
Nyt oli kyllä sen verran naurettavaa luettavaa että muutama kyynelkin tuli naurun seassa :D Hienoa että auto saa sinut tuntemaan paremmaksi ihmiseksi xDDD taitaa olla surullinen elämä sinulla :(
- ollut
Siis kaikki BMW:n kuskit polttaa ihan suotta niitä sumuvaloja siellä alhaalla bemarissakin on kyllä valo mikä siellä sisällä palaa taulussa että on sumarit päällä, Eli jippii yksi vähemmän joka polttaa sumareita
- ...
On se kumma kun kolarit nykyisin on porukan mielestä hyvä juttu... "Onpahan poissa teiltä".. Onhan näitä helvetin kaistapäitä muutenki liikenteessä, ei pelkästään bemarikuskit. Porukalla tuntuu olevan mielipiteet asiasta kun asiasta vaikka eivät loppujen lopuks tiiä yhtään mitään. Taitaa toisille toisten epäonni olla onnea. Köyhää on niiden elämä.
- joo o
Siinä tilanteessa ei kuulkaa metriäkään luisua otettu ja ajettiin muutenkin ihan nätisti.. Kyllähän se riisi ois varmasti kolmessa metrissä pysähtyny ku taksi tulee punasilla eteen.. Valitan että nää saksalaiset on niin paskoja ettei vauhti paljoa hidastu tuommosella matkalla.
Ja jos jollakin on jotain henkilökohtasta sanottavaa niin saa tulla hihasta nykäsemään jos vaikka sitten saatte rauhan ja nukuttaa taas yöllä..- Mansku
on sanottavaa, ketä saa tulla hihasta nykäisemään?
- ???
Mansku kirjoitti:
on sanottavaa, ketä saa tulla hihasta nykäisemään?
Millähän tavalla se sullekaan kuuluu...
- tuleva poliisi
eniten päätään aukoo. Sanottavaa riittää asiasta kuin asiasta, mutta oikeat tiedot vain sattuu puuttumaan. Tilastollisesti katsottuna BMW:t ei aja sen enempää kolareita tai aiheuta onnettomuuksia kuin muutkaan autot. Vahinkoja valitettavasti sattuu, niille ei mitään voi. Tämänkin asian, ystävät hyvät, käsittelee siihen koulutetut ihmiset, joten keksikää jotain muuta tekemistä kuin retostella muiden asioilla. Jokainen keskittyköön omaan ajamiseensa ja käyttäytyköön niinkuin ihmisten kuuluu. Miltähän itsestäsi tuntuisi jos sinun asioita kommentoidaan netissä? Vai olitteko kenties paikalla näkemässä tilanteen, kun pystytte niin helposti asiaa kommentoimaan? Ihmettelen vaan.
Bemari on nolo asia. Halutko sinä olla nolo?
- -------
vittu sie oot pelle!
- PUPPELIPOIKA
------- kirjoitti:
vittu sie oot pelle!
hiljaaa APINA
- Minä en
Säälittävää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889